שני0_0
תודה על התגובות היפות, ♥
תגובות וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 11 ♥

שני0_0 21/02/2014 1044 צפיות תגובה אחת
תודה על התגובות היפות, ♥
תגובות וממשיכה ♥

הוא פתח את הדלת של הבית.
הבית שלו כל כך יפה! כל הסלון לבן וכל הבית לבן, בחוץ יש גינה עם בריכה פשוט בית חלמי, (לא שלי אין. גם לי יש בריכה ) הבית שלו מעוצב בצורה מושלמת!
הוא העלה אותי לקומה למעלה כנראה יש לו 3 קומות כי ראיתי עוד מדרגות לקומה למעלה.
הוא הכניס אותי לתוך החדר אמבטיה והושיב אותי שם ואמר
:"תשארי פה שנייה אני יביא תחבושת ופולידין. "
"אוקי " השבתי בתמימות ולאחר שתי שיניות אמרתי לו :" תודה " וחייכתי חיוך קטן .
"אין בעד מה, ויפה לך חיוך, תחייכי יותר ;) "
"חחח תודה "
הוא הלך להביא את הדברים ואחרי כמה דקות חזר.
הוא חיטא לי את הפצע בעדינות ממש כמו ג'נטלמן (ג'נטלן באנגלית זה עדין).
הוא חבש לי את התחבושת בזהירות, הדביק על זה דבק מיוחד כמו סלוטייפ, ניקה את הלכלוך שעשה, וניגש אלי.
:"נו איך את עכשיו?" שאל בקול עדין.
"יותר טוב,ממש תודה, אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת בלעדייך." אמרתי בקול חנפן :)
"יופי אני שמח :) אולי תנסי עכשיו לקום ?"
"אני מקווה שאני יצליח…" אמרתי, וניסיתי לעמוד הצלחתי אבל עדין כאב לי טיפה .
"את יכולה לנסות ללכת ?"
"אני ינסה " השבתי.
ניסיתי והצלחתי קצת, אני מקווה שאני ישרוד עד הבית…
"אני לא חושב שאת יכולה ללכת עד הבית שלך לבד .. את בקושי יכולה ללכת כמה צעדים את צריכה שמשהו יעזור לך.. " אמר , וקרץ לי .
"טוב, נו, אני יתן לך לעזור לי רק כי אין לי ברירה , אני גם לא ממש יכולה לרוץ.."
"יששש , איזה כיף לי אני ילווה בחורה מקסימה , מבטיח שלא תתאכזבי אני יעזור לך ;) "
תוך כדי שהוא אמר את כל הדברים האלה הוא התחיל לקפוץ כמו ילד קטן שקיבל צעצוע חדש חחחחח.
"אתה חמוד שאתה מתנהג כמו ילד קטן".. קרצתי לו.
"את חמודה שאת מחייכת " קרץ לי בחזרה.
התחלתי ללכת לכיוון הדלת, והוא לידי ואוחז בי ביד ולפתע ומעדתי שוב.
אני והוא נפלנו על הריצפה במקלחת, ואיך שהוא יצא שאני הייתי למטה והוא למעלה.
מצב ממש מביך.
באתי לקום ממנו ,אבל לא ממש הצלחתי,
ופתאום משהו נכנס.
פאקקקקקקקק


תגובות (1)

תמשיכיייי

22/02/2014 10:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך