שני0_0
תגובות וממשיכה <3 ובאמת תיכתבו לי אם כדאי לי להמשיך <3 חשובה לי הדעה של כל אחת ואחת מכן <3

שאת בת 15 פרק 3 ♥

שני0_0 25/01/2014 1066 צפיות 3 תגובות
תגובות וממשיכה <3 ובאמת תיכתבו לי אם כדאי לי להמשיך <3 חשובה לי הדעה של כל אחת ואחת מכן <3

התקשרתי ישר לאמא …
שיחה :
אמא: היי עדי מתוקה שלי איך עבר עליך היום?
אני: לא משהו אני לא מרגישה כל כך טוב כל היום כאב לי הראש.. איך את?
אמא: אני בסדר,טוב תלכי לסבתא אני יאסוף אותך ב4 שאני יגמור את העבודה.. והיום אל תלכי לחוג פרטי בחשבון, רק תודיעי למורה…
אני:טוב תודה אמא ביי

~סיום שיחה~

הלכתי לסבתא היא גרה שתי דקות מבית הספר ותומר גר כמה בתים לידה, פעם היינו הולכים ביחד.. לבית ספר והייתי ישנה אצל סבתא שלי.. ככה בעצם היתאבתי בו שגיליתי שהוא בן אדם באמת רגיש,אכפתי, וכול שיותר היתקרבנו הוא סיפר לי יותר דברים עליו… אחותו הקטנה בת שנה וחצי חולה בסרטן :( היה לי ממש עצוב לשמוע את זה..
ואם לא הזכרתי אז אמא שלי מכירה את ההורים שלו אמא שלו הייתה עם אמא שלי בכיתה ובא שלו כמה שכבות מעליה..
ואמא שלי מורה והיא חינכה את אחותו הגדולה שנתיים…
בקיצור אני ממש הכרתי אותו כי הוא היה איתי בשכבה.. וכמה פעמים הוא היה עם ההורים אצלי בבית שהוא היה קטן…
וגם יש לנו הרבה דברים במשותף הוא לא סובל חתולים וגם אני :) (סליחה לאוהבות החתולים)
יש לאחותו הקטנה יום הולדת יום לפני היום הולדת שלי :)
בדרך לסבתא ראיתי אותו הולך מהדרך השנייה יש שתי דרכים אחת שקרובה לבית שלו ואחת שקרובה לבית של סבתא שלי, הוא הלך לדרך שקרובה לבית שלו ואני הלכתי לדרך שקובה לבית של סבתא שלי .. פעם היינו הולכים ביחד…
אבל זה היה פעם וכבר המשנו הלאה.
הגעתי לסבתא שכבתי על הספה, הדלקתי טלוויזיה וראיתי השמינייה בVOD (מתה על הסדרה הזאת)
התקשרתי לסבתא ואמרתי לה שאני לא מרגישה טוב ואני לא הולכת לחוג פרטי בחשבון, היא אמרה שהיא כמה דקות תבואו שהיא בדרך הביתה ויש פקק, ושהיא תבואו היא תכין לי תה..
לא היה לי חשק לכול, לא אכלתי ארוחת צהריים.
פתאום שמעתי דפיקה בדלת, ממש נבהלתי סבתא אמרה שהיא באה עוד כמה דקות מי זה?!


תגובות (3)

מהמם,מדהים פשוט תמשיכי

26/01/2014 06:15

תודה <3 עוד תגובה אחת ממשיכה <3

26/01/2014 08:48

תמשיכייייי זה מושלם!

26/01/2014 09:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך