שני0_0
תכתבו דעות בבקשה ותודה לכל המפרגנות אוהבת <3

שאת בת 15 פרק 4

שני0_0 25/01/2014 1067 צפיות 2 תגובות
תכתבו דעות בבקשה ותודה לכל המפרגנות אוהבת <3

פרק 4:
שאלתי מי זה ושמעתי קול מוזר .. זה היה מקבץ נדבות ואיי איך נבהלתי.. הוא שאל אם יש לי לי לתרוםלו ואמרתי שלא .. מה כבר הייתי מביאה לו.. זה היה ממש מלחיץ חזרתי לספה.. בינתיים סבתא הגיעה היא שאלה אותי אם אני רוצה משהו לאכול, ואמרתי לה שלא שאני לא רעבה.. היא אמרה שזה בטח בגלל שאני לא מרגישה טוב אז אין לי תאבון זה היה גם בגלל זה וגם בכלל החרא תומר שממש פגע בי וזה היה מעליב .. אמא הגיעה בשעה 3 היא באה מוקדם יותר.. היא אספה אותי והגנו לבית החלטתי שאני כותבת לו את כל מה שאני מרגישה אליו ומה הרגשתי…
~השיחה~
תומר ,רציתי להגיד לך לגבי היום אני לא פה כדי לחפור לך אבל זה היה ממש פוגע ומעליב מתי שזרקת לי את הקלמר על הריצפה  אולי גם אני לא הייתי בסדר באיזה שהוא מקום היום בהפסקה עם הנירות אאבל אחר כך אמרתי לך שאם אתה גבר ויש לך ביצים בואו ותעזור לי .. אבל אתה בחרת להיתעלם וזה היה ממש פוגע גם רציתי להגיד לך שבתחילת שנה חשבתי שאתה ילד חמוד, נחמד, רגיש ,ואכפתי , אבל כנראה שטעיתי ותדע שהרסת את כל מה שאני הרגשתי כלפיך.. ובאמת פגעת בי וחבל. :-\

~סיום שיחה~
סוף סוף כתבתי לו מה שאני מרגישה ! הייתי חייבת לעשות את זה מזמן כי כבר לא יכולתי לסבול את זה עוד את כל הרגשות האלה.. אם הוא אוהב אותי או לא סובל אותי אני חייבת שהוא יגיד לי את זה או יתן לי איזה סימן, יכול להיות שאני סתם משלה את עצמי? בדברים שבכלל לא יקרו? המחשבות הציפו את ראשי היה לי ממש סלט בראש לא ידעתי כבר מה לחשוב אמא החמודה שלי הכינה לי תה, שכבתי במיטה כאילו אני חולה בעצם באמת כאב לי הראש וממש היה לי לחץ מתחילת הבוקר מעל הראש.. אמא תמיד אומרת שאם יש לחץ מעל הראש אולי זה סינוסיטיס .. וצריך ללכת לרופא לבדוק אותי …
הגחע הערב ראיתי בוואצאפ שהוא ראה את ההודעה שכתבתי בשעה 15:17 והוא היה נראה לאחרונה ב 17:30 איזה זבל. הוא ראה ולא ענה .. הראתי את זה לאחותי נוי והיא אמרה שבוא סתם דפוק והוא כבר יתחנן להיות חבר שלך כי את מהממת" היא אמרה מתה עליה היא תמיד עוזרת לי לפני שבאתי לישון קראתי כמה פעמים את מה שכתבתי לו.. ופתאום ראיתי שהוא מחובר.. הוא התחיל להקליד.. ופתאום מה אני רואה שהוא שלח ?!


תגובות (2)

זה מושלם תמשיכיייי

26/01/2014 11:47

עוד שתי תגובות <3 ותודה <3

26/01/2014 12:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך