שני0_0
תודה לכל המפרגנות אוהבת אחת אחת תגובות וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 6 ♥

שני0_0 14/02/2014 1005 צפיות תגובה אחת
תודה לכל המפרגנות אוהבת אחת אחת תגובות וממשיכה ♥

פרק 6:

זה היה ממלא בנות מהכיתה.. הם שאלו אותי:" למה לא באת".. "ושנורא משעמם בלעדיי"אפשר לומר שבאמת משעמם בלעדי בכיתה אין צחוקים :)
כתבתי להם שאני לא כל כך מרגישה טוב ואני יגיע מחר….
היום נגמר…
הכנתי מערכת.. השלמתי שיעורים.. ראיתי קצת אקס פקטור.. והלכתי לישון..

~בוקר~יום חמישי~
התעוררתי לצלצול השעון המעורר המעצבן, קמתי, צחצחתי שיניים,שטפתי פנים, התלבשתי יפה, הפעם לשם שינוי שמתי עיפרון שחור.. כדי שתומר יבין מה הוא הפסיד.. שמתי גם מסקרה קונסילר וקצת ליפגלוס שקוף…
לקחתי את התיק ואת האוכל, ויצאתי לתחנת האוטובוס..

הגעתי לבית ספר.. ראיתי את תומר… ניסיתי לעשות את עצמי כאילו אני לא שמה עליו ואני עם החברות שלי.. אמרתי לכל הבנות שלום.. הוצאתי את הספרים לשעה הראשונה.. וישבתי במקום כי היה צלצול..
כל השיעור לא הצלחתי להתרכז רציתי להסתובב לראות את תומר.. אבל לא הסתובבתי.
כל השיעור היה חפירות..
בסוף איך שהוא הסתובבתי אליו.. והוא הסתכל עלי… הסתכלתי עליו משהו כמו 10 שניות והסתובבתי חזרה הוא פשוט בהה בי לא הוריד את העניים ממני.. לא ידעתי מה לעשות..
בדרך כלל לא הייתי מפחדת להסתכל לו בעיניים, אבל עכשיו משהו השתנה.. אני לא מצליחה אפילו להסתובב אליו משהו הזוי ממש..
היה יום ממש משעמם יום עד 14:30.. ארוךךך שונאת את היום הזה..
אבל מחר יום שישי ואפשר ללבוש מה שרוצים… אני יבוא עם שמלת מיני.. איזה כיף עוד שבוע חופש גדול!!!!!!!
וגם מקבלים תעודות ובקושי לומדים כבר..
היום יש לי שחייה אני משלימה את הימים שהייתי חולה..
הגעתי לבית אחרי היום המייאש הזה.. אכלתי,ראיתי קצת טלוויזיה..
התארגנתי לאימון, עד שאמא תבוא ותאסוף אותי לאימון…
ראיתי עוד קצת טלוויזיה עד שהיא באה ..
"אמא הגיעה!" נוי צעקה לי מלמטה.. "טובבבב אני יורדת!" צעקתי בחזרה…
ירדתי לאוטו, אמרתי לאמא:"שלום, מה נישמע?"
"טוב מה איתך? מה עם תומר?"
"אני בסדר יותר טוב..תומר.. אממ.. סתם נו.. ניסיתי לא להתייחס אליו ולא כל כך הלך לי באמצע השיעור הסתובבתי אליו והוא פשוט לא הוריד את העיניים שלו ממני ואני לא ממנו במשך איזה 10 שניות.. ושקד אמרה לי שהוא כל השיעור בהה בי.. " אמרתי ושתקתי..
"את צריכה עכשיו לשחק אותה כאילו לא אכפת לך ממנו.. הוא אמור להתחיל לדבר איתך, לא את איתו.. "היא אמרה ..
"צודקת.." אמרתי, הגעתי לשחייה אמרתי לאמא:" ביי אמא " ונתתי לה הנשיקה בלחי וירדתי..
היה ממש כיף לשחות זה ממש משחרר עצבים אני ממש נהנית מזה.. אני יכולה לשחות מהר ותוך כדי לחשוב שאם אני שוחה מהר אני מרביצה למישהו שאני לא סובלת, שפגע בי, שאני אוהבת, ואז שאני חושבת על זה שאני אוהבת את תומר אני מאתה לא יודע למה כאילו יש איזה דבר שעוצר אותי בזמן שאני שוחה..
נגמר האימון.. התקלחתי שם הבאתי בגדים להחלפה והכל.. כמו תמיד..
וחיכיתי לאמא.. פתאום את מי אני רואה?!#$%&*%$#@#%$


תגובות (1)

תמשיכי

14/02/2014 04:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך