שני0_0
תודה רבה על התגובות מעריכה כל תגובה של כל אחת ואחת מכן ♥
תגובת וממשיכה ♥

שאת בת 15 פרק 8 ♥

שני0_0 16/02/2014 986 צפיות 2 תגובות
תודה רבה על התגובות מעריכה כל תגובה של כל אחת ואחת מכן ♥
תגובת וממשיכה ♥

נער נאה נראה בערך בגיל 17 חתיך ברמות! עניים ירוקות שער בלונדיני (כמוני :)
"מה נערה יפה כזאת עושה באמצע היער בבוקר?" שאל עם קולו הגברי.
"בדרך לבית ספר" עניתי בלחש, וקמתי מזרועותיו.
"טוב יש מצב לשמור על קשר?" שאל, למה מי הוא השנייה הכרתי אותו, וכבר מנסה להתחיל איתי חוצפן.
"יש מצב שאתה עוזב אותי בשקט ונותן לי ללכת לבית ספר?! " ממש עיצבן אותי עכשיו.
"אין מצב שאני עוזב את היופי הזה.. לפחות את יכולה להגיד לי מה השם שלך?"
הסתכלתי על השעון שלי וראיתי שכבר 8:10 עוד 5 דקות צלצול אני לא רוצה לקבל איחור! לא יקבלו אותי לתיכון כי ירד לי ציון בהתנהגות!
"אני ממש מצטערת אבל אני חייבת לרוץ, אני ממהרת.."
"אבל מה השם שלך " צעק אבל המשכתי לרוץ בשיא המהירות שלי כי עוד שנייה מאחרת.
למזלי הגעתי בזמן :)
ואוו יש לי ממש מזל בחיים.
הוצאתי את הציוד לשעה הראשונה מדעים :(
אוף אין לי כוח ..
נגמרה השעה וישר לקחתי את רותם, ועמית לבחוץ בהפסקה וסיפרתי להם את הכל עם הנער הזה, שהוא ממש חוצפן, ואיך שהוא תפס אותי כמו אביר…. **** עדי מה יש לך הוא בכלל לא אביר סתם נער חש!
כל השיעור רותם אמרה לי שתומר בהה בי .. טוב בגל זה לבשתי את השמלה המהממת שלי, והתאפרתי כדי שהוא יראה מה הוא הפסיד..
אוף נגמרה ההפסקה :( עוד שעה של מדעים
למה ביום שישי למה ?!
טוב נו מחר יום שבת נחשוב חיובי :)
אחרי השעה המשעממת הייתה הפסקה דיברתי, צחקתי , השתגעתי, ופתאום מזווית העין אני קולטת את תומר בוהה בי !!!!!
מה ניסגר איתך בן אדם?!
לך לפייסבוק יש שם תמונה שלי תבהה בה כמה שאתה רוצה! תכתוב עדי אבני ושיהיה לך בהצלחה זה ממש מחרפן שאתה כל היום בוהה בי!
אולי זה כיף באיזה שהוא מקום, אבל זה כבר מתחיל לעלות לי את הפיוז!
עכשיו יש ספורט, קצת שחרור לא יקרה לי כלום ..
החלפתי בגדים והלכנו לאולם ספורט.
עשינו מתיחות, קצת ריצה, צחוקים, גילגולים …
ועוד פעם את מי אני קולטת בזווית העין?!


תגובות (2)

תמשיכי

16/02/2014 08:08

תמשיכיייי

16/02/2014 10:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך