שני0_0
אני הודה לכם אם תכתבו מה אתם חושבות על הסיפור ♥ ..
תגובות... וממשיכה.... בבקשה תכתבו כי זה נורא חשובה לי הדעה שלכם ♥♥♥

שאת בת 15

שני0_0 25/01/2014 1607 צפיות 6 תגובות
אני הודה לכם אם תכתבו מה אתם חושבות על הסיפור ♥ ..
תגובות... וממשיכה.... בבקשה תכתבו כי זה נורא חשובה לי הדעה שלכם ♥♥♥

הקדמה:
שלום קוראים לי עדי אבני…
לא אני לא הבת של תום אבני :)
אני בת 15
אספר לכם קצת על עצמי מה אני מרגישה על אהבות, בגידות, ועל כל גיל ההיתבגרות…
אני גבוהה 1.75 רזה ממש(לא נעים להגיד על עצמי)
עניים ירוקות שער בלונדיני שטני כזה גלי..
אני שוחה שלוש פעמיים בשבוע אני שחיינית ממש טובה..
החברות הכי טובות שלי הם רותם,ועמית הם פשוט הכל בשבילי תמיד פה לצידי שאני צריכה אותם בכל בעיה שיש לי אני פונה אליהם :)
יש ילד שאני מאוהבת בו קוראים לו תומר..(חתיך קצת נמוך אבל הוא יהיה גבוהה כי ההורים שלו ממש גבוהים, עניים כחולות ושער חום חתיך אש!) הבעיה שהוא פשוט מתייחס אלי מגעיל אני לא עושה לו משהו שהוא אמור להיתייחס אלי מגעיל… אחותי אומרת לי כי זה שהוא מנסה להתחיל איתי וזאת השיטה שלו.. אני ממש חושבת שזאת שיטה מתומטמת.. שישנה אותה..
יש לי 2 אחיות ואח אחד קטן… נוי שהיא בת 18.5 היא בצבא.. גל שהיא בת 17 אורי בן 12 כיתה ז' חמוד…
האחיות שלי ממש יפות בערך כמוני רק שנוי היא עם עניים כחולות מאמא..
עם ההורים שלי אני בקשר נורא טוב לאמא אני מספרת הכל אמא היא יותר מחברה מתה עלייה היא החיים שלי…. לאמא קוראים מור ולאבא קוראים דן..
טוב חפרתי קצת ועכשיו נתחיל בסיפור…

פרק 1:
נקודת המבט של עדי:
קמתי בבוקר, השעון מעורר החופר לא הפסיק לצלצל ב 6:30 אז בלית ברירה היתעוררתי…
לבשתי חולצת בית ספר לבנה, מכנס ג'ינס ורוד פוקסיה כזה, פירקתי את הגולגול מהלילה והשער שלי נשאר רטוב … עשיתי את הער פזור שמתי קצת קונסילר, מסקרה,ליפגלוס שקוף ויצאתי מהבית לכיוון התחנה של האוטובוס..
הגעתי לבית הספר ראיתי את רותם,ועמית אמרתי להם שלום ונכנסו לכיתה, ואז , ראיתי אותו…


תגובות (6)

זה ממש יפה המשך

25/01/2014 09:09

מהממוש תמשיכי

25/01/2014 09:10

תודה רבה נסיכות ♥ עוד 3 תגובות משיכה אוהבת אני רק עכשיו התחלתי ואני עוד מעט ימשיך באמת שאתם משמחות אותי עם התגובות שלכם ♥♥♥

25/01/2014 09:39

השם של זה קצת מוכר לי. תמשיכי .

25/01/2014 10:04

כן לקחתי השארה ממך את כותבת מדהים ♥

25/01/2014 10:32

תודה(:

25/01/2014 11:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך