שבור אותי שוב

07/10/2015 560 צפיות תגובה אחת

הנה שוב אותו סיפור .
אותה ילדה שלא יכולה להתקדם , אותה ילדה שתקועה בעבר , באותן עיניים קטנות וירוקות שממלאות אותה בתקווה שאולי מישהו באמת ידאג לה.
אותו סיפור שחוזר וחוזר , הוא כבר עזב , הוא המשיך , הוא שכח .
והיא ?
היא נשארה שם , באותו רגע כואב שהוא ביקש ממנה לא להזכיר את זה יותר , לא להזכיר את האהבה שלהם , לשכוח את כל מה שהיה ביניהם . בגלל שהוא .. הוא ממשיך הלאה , להבאה בתור . ההבאה בתור היא נפלאה . רזה ומכווצת , בעלת גזרה נפלאה , שיער שחור גולש וחיוך שיגנוב אותו .
ואותה ילדה יודעת שהוא כבר לא יהיה שלה , שהיא איבדה אותו עכשיו לעולם , הכל נגמר בשבילה והתחיל בשבילו .
אותו סיפור חוזר וחוזר , היא יוצאת בלילות ומחפשת צרות חדשות , משהו שיצליח לתקן אותה , לרגש אותה , מה שידליק אותה מבפנים וימלא שוב את החלל הריק שהוא השאיר בה .
אבל כלום לא עובד .
לילות חסרי שינה מתארכים והיא כמעט לא רואה אור יום יותר , רק רוצה לשקוע בשלה , שיעזבו אותה כולם במנוחה . היא רק רוצה לחלום ולהיזכר באותם זוג עיניים ירוקות שהיו מביטות בה , יד אחת מושטת לפניה ומחזירה קצוות שיער אחת שברחה אל מאחורי האוזן .
הזמן עובר ועובר , הם כבר לא מדברים , והוא כבר לא בעניין של לנסות בכלל .
והיא מחזירה את הסיפור לאחור ולוחצת פליי כל פעם . עוד בכי אחד , עוד התקף אחד , עוד פעם אחת רק לנסות להיזכר בשפתיים מתוקות וידיים מלטפות , את אותה התרגשות שחוזרת על עצמה .
אותה ילדה לא מבינה , שהוא כבר המשיך , הוא כבר מאושר עם ילדה אחרת , יותר רזה ויותר יפה ממה שאי פעם תהיה .
והיא ?
נשארת תקועה במקום , נותנת לו לשבור אותה שוב , ושוב , ושוב ..


תגובות (1)

עצוב :(
אבל יפה :)

07/10/2015 21:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך