LOL22
טוב אז ככה אני מעלה את זה די בחשש יש לי כבר המשך כתוב אבל אני רוצה לדעת מה אתם חושבות חושבים לפני כדי לדעת עם לעלות או לא אשמח לחוות דעת

שברים ההקדדמה בבקשה כנסו רק בשביל לתת חוות דעת ממש חשוב לי

LOL22 25/11/2015 721 צפיות 8 תגובות
טוב אז ככה אני מעלה את זה די בחשש יש לי כבר המשך כתוב אבל אני רוצה לדעת מה אתם חושבות חושבים לפני כדי לדעת עם לעלות או לא אשמח לחוות דעת

3.1.16

שי עמד שם חסר נשימה ללא יכולת לזוז, פשוט עמד שם והביט בה.
הוא הרגיש כאילו בעוד מספר שניות הוא עומד פשוט לקרוס, כאילו הגוף שלו והראש שלו מנותקים אחד מהשני, לא קולט מה קורה סביבו.
מסרב להאמין, מקווה להתעורר ולגלות שהכול חלום, שכל מה שקרה פשוט לא קרה.
הארוסה האהובה שלו זאת שהיה אמור להינשא לה היום, זאת שהייתה הבן אדם הכי אנרגטי ומלא בחיות, זאת שהעניקה לו סיבה לרצות להקים משפחה ולהיות באמת שלם עם עצמו, בפעם ראשונה בחיים שלו באותו רגע שהוא הציע לה הוא ידע שזאת ההחלטה היחידה בחיים שלו שהוא באמת שלם איתה, בכל המובנים בלי טיפה של פחד או היסוס, האישה שהעניקה לו את כל זה פשוט שכבה שם מלאה בדם ללא תזוזה, כאילו זה לא היה אמור להיות היום החשוב בחייהם.
הוא הביט בשעון השעה הייתה שבע בערב, בדיוק בדקות אלו הוא היה אמור לשים את הטבעת על האצבע שלה, ולהפוך לבן אדם המאושר בעולם, רק שבמקום זה הוא עמד בבית חולים מכוסה בדם ביום הנורא ביותר בחייו.
שמלת הכלה שלה היית קרועה וספוגה בדם בכל מקום אפשרי, זה גרם לו להיזכר בשיחה ההיא " אתה חייב לראות אותה היא כל כך יפה ולבנה"
הוא חייך "אני בטוח שהיא יפיפיה".
זאת היתה השיחה האחרונה שלהם, הוא מעולם לא דמיין שככה הוא יראה אותה בפעם הראשונה בבית חולים קרועה והרוסה מוגאלת בדם, בלי שום זכר לשמלת כלה לבנה ויפיפייה.
פתאום צפצופים נשמעו מכוונם של המכונות ומספר רופאים נכנסו לחדר בריצה ישר אל המיטה שלה, הרופא שטיפל בה קודם לכן נכנס מבוהל והביט במכונות,
הוא לחץ על הגוף שלה ושי איבד כל סבלנות " דוקטור מה קרה לה דבר איתי ” הרופא ניתק מספר מכונות וצעק " עכשיו לחדר הניתוח ".
שי התחרפן "דוקטור דבר איתי " הרופא שרק באותו הרגע הבחין בנכוחותו בחדר צעק לעבר שני הרופאים שעמדו בפתח החדר "תוציאו אותו מכאן ועכשיו".
שי התנגד" לא אני לא עוזב אותה דבר איתי מה קרה לה ?" הרופאים גררו אותו לחדר המתנה והניחו אותו על הכיסא, אחד הרופאים אמר " ברגע שהיא תצא מהניתוח אני מבטיח לך שמיד נספר לך ".

היא הביטה בו מעבר למסדרון כל כך שבור עדין לבוש בחליפה שלו,יושב על הרצפה מיואש, בדרך כלל היא ידעה לשמור על מקצועיות עם המטופלים,
משום מה הפעם היה לה יותר קשה, אך היא אמורה לספר לו , היא הביטה בפנים שלו שנראו חסרות תקווה מלאות בפחד ודאגה .
שי הביט בשעון מרגיש שכל שנייה עוברת כמו שעה ,הוא היה מיואש, הוא צעק כבר על חצי מבית החולים ללא הצלחה להשיג מידע.
הוא ראה רופא ניגשת אליו "שי" הוא נעמד על רגליו
"דוקטור דברי איתי אני חייב לדעת מה קורה ?".
היא נשפה אוויר " שי שב בבקשה "
שי שנבהל ונלחץ עוד יותר " דוקטור דברי כבר " הוא צעק בלחץ.
היא הביטה בו ברחמים , כולכך ריחמה עליו " אני דוקטור מאיה, טיפלתי בארוסה שלך ליאן ”
שי התפרץ" נו ו "
היא כמעט נחנקה " אני מאוד מצטערת ,אבל היה סיבוך בלתי צפוי בניתוח, כך שלא יכולנו לדעת על קיומו ו……".


תגובות (8)

ממש יפהתמשיכי!

25/11/2015 20:57

אהבתי מאוד :)

25/11/2015 20:57

נשמע מעניין, אהבתי. תמשיכי :)

25/11/2015 21:57

מרגש,עצוב…כל כך נוגע בלב,התיאורים שלך מדהימים!!!! תענוג לקרוא את זה… ,אני פוקדת עליך להמשיך!!!!

25/11/2015 22:17

התאריך לא רלוונטי לסיפור. מיותר.
"העניקה לו" או "נתנה לו סיבה" – בשום אופן לא "הביאה".
"מדממת" "מגואלת בדם" "מוכתמת בדמה" – לא "מלאה".
"מאושר" – לא "מעושר".
השמלה "היתה" – לא "היית" קרועה.
"לראותה" או "לראות אותה", לא "לראותה אותה".
"כל-כך" – לא "כולכך".
"יפהפיה" – לא "יפיפייה".
"קרוע[ה] ו=ספוגה=" חסרה ה"א, לא "מלאה".
"מכוונם של המכונות", לא "מעבר".
הרופא טיפל בה "קודם לכן" – לא "לפני".
שי "איבד" סבלנות, לא "עיבד". (סימן השאלה מיותר).
פעמיים "דוקטור" באותו המשפט? מחק את המיותר.
"נוכחותו" – לא "נחיחותו".
"שני רופאים" או "שתי רופאות" שים לב למגדר.
הרופאים "אמרו" "ביקשו" "דרשו" "צעקו"? המשפט חסר נשוא!
הרווחים מיותרים בתחילת ובסוף ציטוט: "ציטוט", לא " ציטוט ".
"היא ידעה" – לא "ידע", שוב בעיית מגדר.
לפני פסיק או נקודה =אין= רווח.
"מבלי שהצליח", לא "מבלי הצלחה". (אולי "ללא הצלחה").
"בחורה בחלוק" – ניסוח מאוד לא מוצלח. פשוט "רופאה".
"הביטה בו ברחמים" – במקום הניסוח המפותל.
"אני דר' מאיה, (פסיק) טיפלתי…" – המילה 'אני' השניה מיותרת.
"מאוד מצטערת" – לא "מעוד".
"היה סיבוך [כך] שלא יכולנו…" – המילה 'כך' חסרה.

הפיסוק מאוד לוקה בחסר. דרושה הגהה. בגדול, נסה לקוא בקול את מה שכתבת. בכל מקום שבו יש הפסקת נשימה – צריך להוסיף פסיק. כמה מהפסיקים יוחלפו לנקודות לפי הכלל: כל משפט מכיל נושא אחד, רעיון אחד, פעולה אחת.
ציטוטים בתחילת שורה, המשך ציטוט באותה השורה.
כשמחליפים דובר, או כשהמשפט הבא עוסק במישהו, שאינו אותו אחד שעסק בו המשפט הקודם, יש לרדת שורה.

אין זה תפקידם של הרופאים לגרור מפריעים. זה תפקיד הסניטרים.

בקיצור, לפניך הרבה עבודה.
אין לי כל כוונה לייאש או לתקוף, אלא אך ורק לשפר את איכות הכתיבה. מקווה שעזרתי.

25/11/2015 23:47

חחחמ תודההה על כל התגובותת ממש משמח לדעת שאהבתם

26/11/2015 02:26

Stamhara
תודה על כל הפירוט זה די חשוב לי חוות הדעת אני רק ילמד מזה בסך הכל סיפור ראשון שאני כותבת ובקשר לתאריך הוא די חשוב תרי בסיפור עצמו

26/11/2015 02:28

אה ואני בת חח

26/11/2015 02:43
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך