חדשה
השימלה שקים לבשה-http://www.polyvore.com/party/set?id=99107288 אז כן ככה ניגמר הסיפור לא תיהיה עוד עונה,מקווה שאהבתן את הסיפור3>

"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." עונה 2 פרק 21+22 פרקים אחרונים

חדשה 11/04/2014 2192 צפיות 13 תגובות
השימלה שקים לבשה-http://www.polyvore.com/party/set?id=99107288 אז כן ככה ניגמר הסיפור לא תיהיה עוד עונה,מקווה שאהבתן את הסיפור3>

"תיזהר אני יבוא" אמרתי,נתתי לו נשיקה על הלחי ויצאתי מהמכונית ושמעתי אותו מאחורי צוחק..
הוא חיכה שאני יכנס הביתה וכשנכנסתי שמעתי אותו נוסע,אני כל כך שמחה שאנחנו סוף סוף מסוגלים לתקשר פחות או יותר..

"היושש" צעקתי כשנכנסתי הביתה..
"משוגעת מה את צועקת" אמר כריס בזמן שהוא יורד במדרגות ובא לחבק אותי..
"איפה ההורים?" שאלתי
"אמא במספרה" אמר,נו ברור אמא חייבת לתת שואו בחתונה..
"ואבא?" שאלתי
"היא גררה אותו איתה שלא יהיה לה משעמם" אמר ושנינו התפוצצנו מצחוק,זה תמיד ככה שהיא לוקחת אותו איתה לכל מקום..
"קימוש" אמר לי כריס..
"מה אתה צריך?" שאלתי,הרי ברור שהוא רוצה משהו חחח
"שום דבר מיוחד..רק לאכול" אמר ועשה בפרצוף רעב ואני צחקתי..
"תאמת גם אני" אמרתי והלכתי להכין אוכל..
"קוףף בוא לאכול" צעקתי אחרי שעה כשהאוכל כבר היה מוכן..
"אין עליך אחותי" אמר בזמן שהוא אוכל את כל הספגטי במהירות ועוד מבקש תוספת..
"תיזהר לא להיחנק" אמרתי והוא סימן עם היד שהכל בסדר..אין יותר דפוקים ממנו חחחח..
"מתי היוצאים היום?" שאלתי אותו
"ב-9 תיהיה מוכנה" אמר ובידיוק סיים לאוכל..פיניתי את הצלחות שמתי הכל במדיח ועליתי לחדר..
השעה הייתה 5 אז החלטתי ללכת לישון לשעה..הלכתי לישון ושמתי שעון מעורר ל6 וחצי..

התעוררתי מהצליל המעצבן של השעון מעורר..קמתי וישר ניכנסתי למקלחת.
יצאתי אחרי חצי שעה,מרחתי על עצמי קרמים..ובידיוק מעיין התקשרה..
מעיין-'סיסטרר'
קים-'מה יפשלי'
מעיין-'אני בסוף נוסעת עם עידן אז אני יראה אותכם כבר שם'
קים-'אין בעיה אחותי'
מעיין-'יופי קופה עפתי להתארגן'
קים-'גם אני ביוש' אמרתי וניתקתי..התחלתי להתאפר שמתי מייקאפ, צללית בסגנון מעושן,אייליינר עם כנף עבה,סומק ואודם אדום..
לבשתי שימלה שחורה שקצת אחרי החזה מתחילה להתרחב (תיראו ברציתי להוסיף) נעלתי עקב לבנות גבוהות בכל זאת אני גמדה..שמתי צמידים,עגילים,לקחתי תיק קטן שמתי בפנים אודם,אייליינר,בושם ובכללי כל מה שאישה צריכה,השפרצתי על עצמי בושם,הצטלמתי כמה תמונות במראה וירדתי למטה..
"ואוו" שמעתי את כריס אומר
"אחותי מיום ליום את יותר כוסית" אמר ואני צחקתי..
"תודה חיים שלי גם לך לא חסר" אמרתי וחייכתי..
"אמא צלמי אותי" אמרתי ברגע שראיתי אותה,היא צילמה אותי ואז כריס גם נידחף לתמונה שלי חחח
"טוב יאלה יוצאים" אמר אבא וכולנו יצאנו…ההורים נסעו באוטו שלהם ואני עם כריס.

"הגענו" אמר כריס ויצאנו מהמכונית,התקדמנו לבפנים,בירכנו את החתן והכלה וניכנסנו לבפנים..באמת שהרגשתי כאילו אני הולכת על השטיח האדום כל המבטים היו אלינו..
"חיים שליי" אמר המעיין וקפצה על כריס..
"ואווו" שמעתי את כריס אומר ונעמד מולי לא מפסיק לבחון אותי..
"את ניראת מדהים" אמר והתקרב לחבק אותי..
"תודה גם אתה" אמרתי לא מפסיקה לחייך וחיבקתי אותו חזרה..
"טובב שחרר את אחותי" אמרה מעיין וקפצה אליי בחיבוק
"כוסיתת שלייי" צעקה
"פצצצה שליי" עניתי
"אנחנו לא מכירים אותן" שמענו את עידן וכריס אומרים והולכים,חוצפנים!
"מפגרים" אמרנו והלכנו לעמוד ליד החופה..הכלה והחתן באו היה כל הטקס של הנישואים והיא זרקה את הזר שלה ובשעה טובה אפשר ללכת לשבת בשולחן…
אכלנו ואז אני מעיין הלכנו לירקוד רקדנו בלי הפסקה עד שהתעייפו והלכנו לבר..
"מה להביא ליפה?" שאל אותי הברמן שאני חייבת לציין שניראה טוב מאוד ..עיניים ירוקות,גבוהה שזוף שיער חום מארינס..
"את איתי?" שאל,כנראה שבהיתי בו חחחח
"כן בטח,תביא לי מרטיני" אמרתי והוא חייך
"בבקשה" אמר והביא לי..
"אז מה יש סיכוי לקבל את המספר שלך?" שאל
"לא" שמעתי מישהו אומר עוד לפני שהספקתי להגיב..
הסתובבתי וזה היה עידן,הסתכלתי עליו הוא היה ניראה עצבני..
"אז יש סיכוי לקבל? "שאל אותי שוב הברמן מתעלם מעידן..
"בט.." לא הספקתי לענות ושוב עידן התערב
"אמרתי לך לא מה לא מובן בזה" אמר בעצבים
"עידן די" אמרתי וחזרתי לברמן
"זה חבר שלך?" שאל הברמן
"לא" "כן" אמרנו באותו זמן..מה כן? הוא לא בסדר!
"אנחנו לא,זה האקס שלי" אמרתי לברמן והסתכלתי על עידן בעצבים.
"טוב כשתפתרי את הבעיות עם האקס שלך דברי איתי" אמר והלך,אוףף עם העידן הזה הכל בגללו.
"מרוצה עכשיו?!" שאלתי את עידן בעצבים
"מאוד" אמר בחיוך.כוסאמאשלווו!!
"יופי" אמרתי בעצבים,והלכתי
"נו קיםם עצרי שניה" אמר ומשך לי את היד שאני יסתובב אליו..כבר הספקתי להגיע להחצר של האולם..
"מה?" שאלתי והסתכלתי אליו בעצבים.
"מה ישלך תירגעי" אמר מנסה להרגיע אותי..
"מה ישלי?! אני לא יכולה לבנות לעצמי חיים פרטיים בגללך! עד שאני פוגשת מישהו שניראה טוב אתה חייב לבוא ולהרוס לי,תגיד לי כבר לעזעזעל מה אתה רוצה?!" אמרתי בעצבים את כל מה שישב לי על הלב..
"אותך כוסאמאק אני רוצה אותך" צעק והסתכל לי עמוק בעיניים,מזל שלא היה שם אנשים עם כל הצעקות שלנו,רגע.הוא אמר שהוא רוצה אותי?!
"מ..מה?" שאלתי בלחש מנסה לעכל את זה..
"אין יום שעובר שאני לא חושב עליך,כל יום אני מקלל את עצמי על כמה מטומטם הייתי שנתתני לך ככה ללכת,וגם כשחזרת במקום להחזיר אותך עליי וויתרתי עליך וננתי לך להיות עם מישהו אחר..כל פעם שראיתי אותך איתו הרגשתי כאילו מרסקים לי את הלב וכשהתנשקתם מולי בכלל נישברתי. כן אולי שיקרתי לך ואמרתי שעברתי הלאה ושזה לא מזיז לי כבר אבל הכל כדי שאת תיהיה מאושרת ושתשכחי ממני..כמה שניסיתי לשכוח אותך לא הצלחתי, לא משנה עם מי הייתי תמיד חשבתי עליך ודימיינתי שזאת את.. אני יבין אם את לאא תאמיני לי ותחשבי שאני סתם מחרטט אותך,אבל אני יודע שאת האחת שלי ושאני רוצה להיות רק איתך ולא עם אף אחת אחרת" אמר הכל בבת אחת, הייתי בשוק לא ידעתי איך לקבל את זה התחילו לרדת לי דמעות,בחיים לא שמעתי מעידן כאלה דברים הוא בחיים לא היה כל כך כנה איתי..לא יכולתי לזוז עדיין ניסיתי לעכל את כל מה שהוא אמר לי..
"מה למה את בוכה? לא רציתי שתיבכי" אמר בלחץ וניגב לי את הדמעות..
"זה דמעות של אושר" אמרתי וחייכתי..
"אני אוהב אותך אישה שלי תזכרי אתזה תמיד" אמר
"אני אוהבת אותך" אמרתי בחיוך
"את לא מבינה כמה שהתגעגעתי לשמוע את המשפט הזה ממך" אמר ונישק אותי,התנשקנו בתשוקה, כלכך התגעגעת אליו,לנשיקות שלו,למגע שלו..הוא הגבר של החיים שלי לא משנה מה יקרה אני אוהבת אותו יותר מכל דבר בעולם הזה זה האחד שלי לא משנה מה יקרה3>


תגובות (13)

אמאאאאא!! יש לי קר מילה אחת להגיד על שתי העונות –
סיפור נ-ד-י-ר!! (אוקיי אולי שתי מילים..)
את כותבת כל כךך מושלם! התאהבתי בסיפור הזה!

11/04/2014 13:02

אווווווווווווומייייייייייגאאאאאאאאאאאדדדדדדדד זהההההההה נגמר ואני מאוווהבת בךךך זההה כזההה מווושלם יייאממממההה נדיייר
יאוווווווו באמת פרק מרגש ממש אהבתי זה מווושללם

11/04/2014 13:08

זה הי כזה מושלםם <3 למה את לא עושה עוד עונה? תעשי עוד עונהההה פליזוששש

11/04/2014 13:11

סיפור נדירררררררר מושלםםםםםם❤❤❤

11/04/2014 13:26

וואי ממש אהבתי! זה פשוט מושלם!
את עושה סיפור חדש?!

11/04/2014 14:31

וווואו !!! פשווט מושלםם סווף מהמםם !!

11/04/2014 14:45

אומייאגאד אני מתהההההההההה סיפור אחד ה מ ו ש ל מ י ם!!!!!!1
אני מתה עליו גם העונה הראשונה וסופסוף הם חזרו ישששששששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!

11/04/2014 17:34

ישששששששששששש סוף סוף ברוך השם הם חזרו פליזזזזז תעשי עונה שנייה

12/04/2014 01:38

    זאת העונה השניה חחח

    12/04/2014 01:43

ייייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששששש סוף כל סוף הם חזרו ברור שהם היו חוזרים מתי שהוא אבל פללללליייייייייייייייייייייייז תעשי עונה 3 שלא יודעת יש להם ילדים או משהוא או שתמשיכי את הסיייייייפפפפפפפוווווווווווררר פליייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייזזזזזזזז <3 !!!!!!!!!!!!!!!!!

12/04/2014 02:28

ואוו זה היה פרק מושלםם

12/04/2014 07:27

אני פשוט בשוק שאת לא ממשיכה לעוד עונה !!!!!
כולי משתגעת פה !!!!! הםםםם חזרווווווו !!!!

03/05/2014 16:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך