ZoeyAngel
קחו בחשבון אי-דיוקים קטנים

שווה קריאה

ZoeyAngel 13/10/2014 706 צפיות 2 תגובות
קחו בחשבון אי-דיוקים קטנים

בזמן האחרון אין לי הרבה קוראים- אני מאשימה את האורך של הסיפור. אז הנה תמצית עד פרק 28, כדי שמי שרוצה יוכל להצטרף, ואולי אפילו לקרוא את הכל.

סילם וקרינה הן תיאומות נסיכות שניחנו בכוחות כישוף. בטקס ההכתרה המתרחש ביום הולדתן ה17, בו אמורה להיבחר רק מלכה אחת, נבחרה סילם. אחותה ניסתה להרוג אותה והיא ברחה. מגדת עתידות סיפרה לסילם שהיא ואחותה שתיהן גילגולים של רוחות קדמוניות: איוולה(קרינה) ואגאדה(סילם). שתי הרוחות הן אויבות מושבעות ומטרתן להרוג אחת את השניה. כמו כן, סילם מקבלת מסרים מאגאדה מדי פעם.
סילם בורחת אל היער, שם היא פוגשת איש זאב פושע בשם סהר, בן 16, שמתאהב בה ומצטרף אליה בדרכה. היא לא מודעת לאהבתו. מאוחר יותר היא פוגשת גם בארו, אלף, גם הוא מתאהב בה. הוא מזמין אותה לנשף והיא משתכרת. סהר נלחם בו וטוען שהוא מנצל אותה. מגרשים את כל השלושה מהעיר ובעל כורחם הם מצרפים אותו אליהם. ארו וסילם מתאהבים מחדש.
הם פוגשים בלולי, הולוגרמה, וארבעתם מוצאים את עצמם נרדפים על ידי הצבא, שנשלח על ידי קרינה להרוג את סילם. אגאדה אומרת לסילם להגיע למקום בשם וויצרי. הם עוברים צוקים ונלקחים בשבי, לולי נוטשת אותם, ולבסוף הם מגיעים למדבר. במדבר הם עוברים עוד נשף, בו גם ארו וגם סילם משתכרים ועושים קעקוע. הם לא מודעים למה שהם עושים אחר כך.
סהר מחליט שהוא חייב שינוי, ומוותר על הזאביות שלו. השלושה עפים על עטלפים (סוסים מעופפים) בתקווה להגיע לוויצרי בהקדם.

מקווה שתתנו הזדמנות^^


תגובות (2)

נשמע נחמד, אבל אני דיי שונאת סיפורים שיש בהם אהבה ומשולשי אהבה כאלה, זה דיי עושה לי עצבים. סורי

13/10/2014 14:33

צריכה… עוד זמן… וכוח… לקרוא…
נשמע מגניב מדי… לקרוא… איפה עצרתי לעזאזל…
help

13/10/2014 14:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך