Elia97
טוב אז אני די חדשה באתר.. עד עכשיו כתבתי בדפים למגירה. מקווה שתאהבו! אליה :)

שום דבר לא ישבור אותך

Elia97 23/03/2014 826 צפיות תגובה אחת
טוב אז אני די חדשה באתר.. עד עכשיו כתבתי בדפים למגירה. מקווה שתאהבו! אליה :)

לילה, מיטה, ראש מלא מחשבות והחיוך האופטימי והתמים על השפתיים…
קשה להרדם עם ראש לא רגוע.. קשה לתת לו לנוח. לדמיין פרטים מדויקים שלא יקרו אף פעם, לקוות שעוד משהו טוב יכול לקרות, לחכות להודעה או אפילו מבחינתך שיזרוק סתם איזה חיוך חושף שיניים ויגיד ״היי״… זה יכול לטמטם אותך.. את מרגישה טיפשה כל פעם מחדש, מבטיחה לעצמך שהפעם זה באמת נגמר… אבל נשאבת לתוך זה שוב.
את אולי אוהבת לקחת סיכונים ולהרגיש שהעולם בכף היד שלך, אבל לא יודעת כמה קטנה את תרגישי ברגע שתגלי שהוא לא מה שאת רוצה שהוא יהיה…
בטח כיף לכם יחד, הוא אוהב להרגיש חזק לידך כי הוא נותן לך ביטחון, אבל רגע אחר כך הוא יכול להתעלם ולשכוח את הכל… מבחינתו הכל יהיה כרגיל אבל את בתוכך תתפוצצי מרוב חסר אונים. תרגישי שוב מפגרת אבל בטח מחר הוא יחייך מחדש או ישלח לך איזו הודעה שתגרום לך למבוכה, עם קצת אודם בלחיים וחיוך פרוש על השפתיים.. שוב הוא יגנוב אותך עם הקסם שלו, הוא מנוסה בזה כבר..
כשתפגשו הוא יחבק אותך ויזכיר לך שעכשיו צריכה לבוא הנשיקה… אבל את משחקת אותה קשה, את לא תתני לו את זה בכזו קלות, למרות שבתוכך את רוצה… הוא יחייך לך וילחש שכל כך הרבה זמן הוא חיכה. אבל האמת שהוא בכלל עוד לא סגר את העיניין עם השנייה…
לעולם לא תוכלי לדעת את האמת על הבנאדם, אבל את תמיד מעדיפה לחשוב שהוא מושלם… למרות שתמצאי את ההוכחות ולמרות שמישהו יגיד לך בוודאות, במילים מפורשות ש״הוא פשוט לא״… את תעדיפי להסתכל על הטוב שלו כי עד שהוא מתייחס… אז איך תפספסי כזו הזדמנות? את אוהבת שהוא מחבק אותך והלב שלך פועם חזק כל כך עד שהוא כבר יוצא לך עוד שנייה מהחולצה. את אוהבת שהוא לפעמים קצת קשה איתך כי את אוהבת אותם ככה…
בטח הוא מכר לך סיפורים שאת כבר מזמן מאמינה לכל מילה, ואז תביני שהכל היה סתם עוד איזה בולשיט… תפגעי ותשקעי בעצב כאילו שאת לא רגילה, כמו לא מכירה את ההרגשה. את באמת חושבת שיום אחד הוא ישתנה ובאמת יתכוון? צאי מהסרט את באמת לא קולטת? הבנאדם משחק בלב שלך אז תפסיקי להיות טיפשה!
תפתחי את העיניים ותסתכלי אחורה על כל מה שעברת… תשאירי אותו מאחור ותתמקדי בעיקר… כשאת פה והוא שם, הכל יהיה לך הרבה יותר קל..
סך הכל הוא בחור טוב, פשוט קצת חסר ביטחון, בגלל זה הוא מנסה לגנוב את שלך…
אל תתני לו את זה, הוא לא שווה את זה..
את כמה רמות מעל ותוכיחי לו ששום דבר לא ישבור אותך, בטח לא הוא..


תגובות (1)

וואו
אני חושבת שאת ממש כישרונית ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך:)
אם את רוצה את יכולה לקרוא את מה שאני גם רשמתי:)

23/03/2014 20:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך