שום דבר לא ישנה את זה -פרק 1:

אנונימית 30/12/2013 2737 צפיות 3 תגובות

פרק 1:
נכנסתי למועדון רציתי לשתות משהו בקטנה ,הייתי כ״כ עצוב מהבגידה ,הקשר היה רציני ויפה אז למה לעזאזל הוא נהרס ?
הייתה מאחורי הדלפק ברמנית יפה ,שאלתי לשמה והיא אמרה לי ״נועם״.
פאק .למה רק עלי נופל השם הזה נועם,אני צריך ללכת מפה אסור לי לנסות להיות איתה אפילו שהיא מוצאת חן בעיני .היא גם תפגע בי כמו שההיא פגעה בי ..
הסתובבתי ללכת וראיתי שהיא הסתכלה המומה התלבטי נורא,מלחמה הייתה לי בראש.. 
ולבסוף הסתובבתי אלייה חזרה וישבתי על הכיסא.
״מה זה היה הרגע?״-היא שאלה ובעינייה היה נראה שהיא מופתעת ..
״מצטער,תני לי לפצות אותך בכוס קפה אחרי המשמרת שלך..״אמרתי בחוסר ביטחון .
נקודת מבט של נועם –
הוא היה חתיך אש ,שמתי עליו ישר עיניים .
הוא ביקש לשתות ושאל לשמי ,אמרתי את שמי ,הוא עמד דומם במשך כמה דקות עד שהוא פשוט הסתובב והתחיל ללכת והשאיר את הכוס על הבר.
הסתכלתי עליו,היה לו מבנה גוף טוב ופנים יפות ,הוא נראה ערס כזה..יואו איך אני שונאת ערסים -הם יותר מידי עפים על עצמם ..
הוא שוב נעצר,הסתובב אחורה וחזר אלי ,הוא הציע לפצות אותי בכוס קפה אחרי המשמרת שלי ,אני לא יודעת למה אבל פשוט הסכמתי ואמרתי לו שאני מסיימת בעוד חצי שעה ,הוא הנהן שתה בשלוק את השתייה שהייתה בכוס ואמר שיחכה לי בחוץ ,והוא פשוט יצא…

מקווה שתאהבווו


תגובות (3)

אהבתי
תמשיכייייי:)

31/12/2013 02:49

יואווווווו בבקשהה תמשיכיי היום זה יפהה :)

31/12/2013 06:42

תמשיכי

31/12/2013 06:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך