שום דבר לא ישנה את זה פרק 11:

אנונימית 13/01/2014 1873 צפיות 3 תגובות

פרק 11:
שמתן לב שבזמן האחרון הפרקים ארוכים?! חחחח קריאה מהנה.

שבועות אחדים עברו , דור הבין אותי והתרחק מעט הוא דיבר איתי בקטנה פה ושם אך לא התקרב או נגע .. 
עם לינוי חזרתי לדבר,הקשר לא חזק כמו שהיה לנו אבל אני מבסוטית מאיך שאנחנו עכשיו ,כל אחת והשקט שלה ..מדברות רק כשצריך..
השבועות האלה עברו לי נורא מהר,ושמחתי שזה ככה .
היום שלי התחיל ב – 
לימודים->בית(מקלחת)->עבודה->לישון.
ככה היום שלי הלך . לקחתי על עצמי עוד משמרות כדי לא להרגיש את הבדד שלי ובכדי שגם לא יהיה לי כל כך זמן לחשוב..

05/08/2014 – זהו היום הולדת של לינוי, דור החליט לעשות לה מסיבת הפתעה בערב,וכמובן שהייתי חייבת לבוא.
עמדתי מול המראה עם בגדיי התחתוניים(חזייה ותחתון) והבטתי בעצמי,שנאתי לראות את מי שאני . הייתי יפה היה לי מבנה גוף טוב ,אבל פשוט שנאתי את הגוף שלי פשוט הרגשתי שגופי טמא מאז אותו הלילה אפילו שאני מסבנת אותו באמבטיה שעות .
אספתי את שערי הארוך החלק והשחור לקוקו גבוה ,לבשתי על עצמי שמלה שחורה שמגיעה לי עד הברכיים וחושפת רק את הגב ,נעלתי נעלי עקב איפרתי את עצמי קצת ויצאתי . 
דור דאג לבוא לאסוף אותי מהבית ,הוא לא רצה שאלך לבד ..וגם לבית הספר הוא היה אוסף אותי כשהיה לוקח את לינוי .. וכל זה מאז שסיפרתי לו . זה גרם לי להעריץ אותו יותר,זה הראה לי שאכפת לו ..
ישבתי במושב הקידמי ליד דור ,הוא הביט בי וחייך .
״את נראית מדהים״-הוא אמר.
״תודה״-עניתי וקיוותי שסומק לא מציף את לחיי .
״מה אירגנת?״-שאלתי ,כדי להפסיק את השקט שהכביד עלי מידי.
״קריוקי,אוכל…״-הוא אמר.
״ממ..״-אמרתי והגבהתי את המוזיקה .
באותו הרגע התנגן השיר impossible ,מילמלתי יחד עם הזמרת את מילות השיר ועצמתי את עיני .
״המוזיקה זה דבר שיחסית מרגיע אותך ,נותן לך שקט נפשי ..נכון?!״-הוא שאל לפתע,מוציא אותי משלוותי .
הנהנתי לחיוב וחזרתי לעצום את עיני ,כעבור כמה שניות הגענו לבית ונכנסנו מהר.
אירגנו את הפרטים האחרונים וחיכינו שכולם יגיעו .
דור הצליח להוציא את לינוי על ידי חברו ניב, ניב טען שדור נעלם והוא ולינוי יצאו לחפש אותו. דור פעם ב..באמת היה נעלם ולינוי וניב היו מחפשים אותו ומוצאים אותו שיכור באיזה בר.
דור סימס לניב שיבואו ושיגיד ללינוי שהוא בבית וימציא לה איזה שהוא תירוץ.. 
לינוי הגיעה עם ניב כעבור רבע שעה , היא פתחה את דלת הבית ונדהמה לראות את כולם צועקים לה ״הפתעה״,היא עברה אחד אחד וחיבקה אותו .וכשהגיעה לדור היא לחשה לו משהו וקרצה לו .
הוא עלה במדרגות ,עקבתי במבטי והלכתי אחריו,סיקרן אותי מה הוא הולך לעשות.
קלטתי אותו בחדרה של לינוי מציץ מהחלון.
״את עוקבת אחרי?״-הוא שאל והסתובב אלי.
״מצטערת לא התכוונתי״-אמרתי והסתובבתי אל עיקבותי .
״חכי״-הוא אמר ונשך את השפה ,התחיל לרדת לו קצת דם . התקרבתי אליו תופסת בידי נייר שהיה מונח על השידה ומנקה לו את הפצע.
״הדם ממשיך לזרום,זה לא עוצר..״-אמרתי מנסה ללחוץ על החתך כדי שיפסק זרימת הדם.
״אני יכול להגיד לך משהו?!ותבטיחי לי שלא תברחי ותדברי איתי ותשמעי אותי עד הסוף.,״-הוא אמר 
״בסדר,אבל זה נחוץ לעכשיו?!בוא נחגוג עם לינוי ואחר כך תדבר איתי על מה שבא לך..״-אמרתי והתרחקתי ממנו לכיוון הדלת,ירדתי במדרגות לאט לאט ושמעתי אותו אומר ״בסדר״ ,חייכתי והלכתי לסלון,לשיר עם כולם .כן כן …אחד התחביבים שלי זה שירה;)


תגובות (3)

תמשיכי

13/01/2014 07:42

בבקשה תמשיכי !!

14/01/2014 06:54

מושלם תמשיכייי

15/01/2014 13:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך