שום דבר לא ישנה את זה -פרק 14:

אנונימית 17/01/2014 1747 צפיות 3 תגובות

שלווווםםםםם
אז כמו שאני תמיד אומרת -אני שמחה לראות את התגובות .
יש לי שאיפה חדשה וזה להגיע ליותר קוראים וכמובן תגובות(אני רוצה להיות בין הפעילים בדף ) אז אני מבקשת מכל הקוראות שיש ,תראו נוכחות מידי פעם .. 
קריאה מהנה ;)

״גאד אני לאאאא מאמינה ,את ודור יוצאים????״ לינוי שאלה אותי בדרכנו לכיתה ,מאז שהגעתי לבית הספר בבוקר היא לא עוזבת אותי ומצפה לשמוע ממני כן.
״את חופרת״-אמרתי לה בקרירות והמשכתי. 
״אל תהי זבל נועם ,אני החברה הכי טובה שלך!״ -היא אמרה ושמתי לב שהיא מתחילה להיות קצרת סבלנות.
״מה את רוצה נויה ? ״(נויה זה השם חיבה שאני בדרך כלל קוראת לה)
״שתודי בזה שאת מאוהבת בדור ואתם יוצאים״-היא אמרה ושמה את ידייה בתוקפנות לצידי גופה.
העדפתי לשתוק,לא רציתי לדבר על הרגשות שלי בפנייה למרות שבאמת סמכתי עלייה .
״אוף יא מעצבנת״-היא פלטה בכעס וקמה מהשולחן שלנו שלפני כמה דקות ישבנו עליו.
היא צעדה לכיוון סוף הכיתה והלכה לשבת ליד ענבל (ענבל זאת ילדה חדשה שהגיעה לא מזמן לבית הספר)

נקודת המבט של ענבל :
״אני יכולה לשבת ליידך?״-שמעתי מישהי אומרת והרמתי את ראשי מהגלאקסי שלי,היה ניכר שהיא טיפה עצבנית.
הנהתי אלייה וחזרתי לפלאפון שלי.
״קוראים לי לינוי״-היא אמרה.
״ענבל״-עניתי לה בקרירות עדיין מביטה בפלאפון שלי.
״את תמיד קרירה לאנשים?״-היא שאלה,וניכר עליה יותר עצבנית ממה שהיה קודם.
״מצטערת לא התכוונתי״-אמרתי לה.
״לא משנה .. את חדשה כאן נכוון?״-היא אמרה והביטה בי,הבטתי בה בחזרה מכניסה את הפלאפון לתיק.
״כן..״עניתי והבטתי בכיתה שהתחילה להתמלא.
״את גרה פה קרוב?״-היא שאלה .וואו היא ממש חופרת .
״כן ,עם שני האחים שלי ״
״אחים ?בני כמה״
אחד 17 והשני 20 …לא ממליצה לך להתקרב כל כך אליהם..״
״אני סתם שואלת מתוך סקרנות..איך קוראים להם ?״
״אבי ונדב אבוקסיס״
״אני מכירה אותם,אבל לפי מה שזכור לי אין להם אחות..״
״אני אחות חורגת,אבא בגד באמא שלהם וכך נולדתי אני..״
״אה..״
״מאיפה את מכירה אותם?״
״אני גרה עם בן דוד שלי ומידי פעם אני שומעת שהוא יוצא איתם וזה ..״
״אה״
״יש לך חבר ענבל?״
״לא,לך?"
״גם לא ..״
״אם את מרגישה לבד וכל זה את מוזמנת לשבת איתי ואם חברה שלי נועם ,היא קרירה ומרוחקת אבל היא חברה טובה..״
״אני ישמח,תודה״
חייכתי אלייה והמורה נכנס ,שנינו כל השיעור התכתבנו היא סיפרה לי עצמה ואני על עצמי .
גיליתי שהיא לא כזאת סנובית ושהיא דווקא בסדר גמור,ואיכשהו הגענו לסיטואציה שאני נמצאת איתה ועם נועם יחסית הרבה.הפכנו למעין חברות ..


תגובות (3)

תמשיכי

17/01/2014 06:21

יפה ! תמשיכיי

17/01/2014 06:52

בבבקשה תמשיכי!!

17/01/2014 14:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך