שום דבר לא ישנה את זה -פרק 3

אנונימית 02/01/2014 2022 צפיות 3 תגובות

פרק 3:
השתחררתי כעבור כמה שעות ,הרופא אמר שאני צריכה לנוח הרבה ולאכול ולשתות ..
הוא ליווה אותי עד הבית ונשאר אצלי,הוא שם אותי במיטה וכיסה אותי עם הפוך , הוא הכין לי כוס תה וסנוויץ .
״תודה״-אמרתי ונגסתי בסנוויץ הטעים .
כעבור כמה רגעים הבנתי שאני עדיין לא יודעת את שמו .
״תגייד..איך קוראים לך ?״-שאלתי 
״דור״-הוא אמר . 
״נועם״-עניתי וחייכתי .
״אני יודע ״- הוא אמר ומבטו נראה עצוב .
״קרה משהו?״-שאלתי
הוא הרים את ראשו והביט בי ״תנוחי ״
״אני לא רוצה להישאר כאן לבד,תישאר איתי..״-אמרתי,ושוב לא שמתי לב ששוב נפלטות לי המחשבות .
הוא חייך ישר ,וואו הגומות שיש לו .פשוט למות .. 
״את אומרת כל מה שאת חושבת אע?״- הוא אמר והתחיל לצחוק.
התחלתי לצחוק גם,הצחוק שלו ממכר,וואו מה יש לי .כל דבר בו ממכר אותי ,אוח אני צריכה להפסיק לחשוב עליו ..אסור לי להתאהב בו ..
״אני ישאר פה אם את רוצה ..״-הוא אמר וסומק עלה בלחייו .
״תישן איתי ?״-אלוהייםםם שוב נפלטו לי כל המחשבות ,דיי נועם תתאפסי על עצמך ! 
״כן״-הוא אמר ונראה נבוך .
הוא עלה למיטה ,נכנס מתחת לפוך ,סובבתי אליו את גבי והוא התקרב וחיבק אותי ,וככה נרדמנו לפחות לכמה שעות .

כעבור כמה דקות קמנו ,היא התמתחה במיטה והגיעה למצב של ישיבה ״אני לא כזאת״-היא אמרה לפתע .
עשיתי לה מבט של מה!? והיא המשיכה לדבר.. ״ אני לא כזאת אני לא מביאה בחורים חופשי לבית ומכניסה אותם ישר למיטה ״
״אני אפילו לא חשבתי שאת כזאת״-אמרתי מיד. ואז הבנתי שאני מהרהר במחשבותי,אולי היא כמו האקסית שלי ?! 
״תודה״ -היא אמרה.
חייכתי ויצאתי מביתה ,משאיר אותה לחשוב..
אני שמחה שיש לי קוראות חדשות ,אבל איפה גם הקוראות הוותיקות שלי ?! :)


תגובות (3)

ווואי זה מהמםםם !!! :):):):)
תמשיכיי ♥

02/01/2014 08:01

בבבקשה תמשיכי !!!

03/01/2014 05:35

חחחחחחחחח זה ממש יפהה :)

04/01/2014 12:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך