שום דבר לא ישנה את זה-פרק 9:

אנונימית 11/01/2014 2594 צפיות 3 תגובות

פרק 9:
-אזהרה ,פרק שיכול להכביד עליכם ריגשית-
קריאה מהנה ,מקווה שתאהבו ..תגובות יתקבלו בברכה :)
בהמשך השבוע ניסיתי כמה שיותר להתחמק מדור ולינוי .
עשיתי את עצמי חולה ונישארתי בבית ,לינוי באה לבקר אבל אמרו לה שאני לא מרגישה טוב ״וקשה לי לדבר ״ וכל זה ..
דור התקשר ושלח הודעות ,אבל סיננתי אותו…
כעבור שבוע הייתה דפיקה ,אף אחד לא היה בבית ולכן אני הייתי צריכה לפתוח ..
הצצתי מחור הדלת וראיתי אותו ,הסתובבתי וישבתי על הריצפה ,קצב פעימות ליבי התחזק משנייה לשנייה .
״אני יודע שאת שומעת אותי,נועם בבקשה תפתחי אנחנו צריכים לדבר״-הוא אמר.
פתחתי חלקית את הדלת ובחנתי אותו ,וגם הוא בחן אותי .
״מה אתה רוצה?״-שאלתי אותו .
״לדבר,אני יכול להיכנס ?״-הוא שאל מעט נבוך.
פתחתי את הדלת לרווחה ,הוא נכנס ונעלתי אחריו .
הובלתי אותו לחדרי והתיישבתי על המיטה.
״אם אתה רוצה לשתות יש על השידה בקבוק מים ואם לאכול יש חטיפים״- אמרתי והסתכלתי על כל דבר אחר שזה לא הוא.
״לא באתי לנשנש ,באתי לדבר״-הוא אמר והתיישב לצידי.
״דבר ״ אמרתי לו ביובש .
״למה את התרחקת מלינוי ?!ממני עוד אפשר להבין ,אבל ממנה ..היא הרוסה , היא חושבת שהיא איבדה אותך ..החברה הכי טובה שלה..״
״אני ידבר איתה יותר מאוחר ..עוד משהו?״-שאלתי בקרירות.
״כן ״הוא לחש ,ובלי ששמתי לב שפתינו נצמדו .
הוא הרים את ראשי שהושפל והצמיד את שפתיו לשפתיי , לשונו גיששה לתוך פי .. פרפרים געשו בתוך ביטני ,כל גופי צמרמורת ורגשות שלא ידעתי שקיימים הרגשתי.
הוא התרחק ממני כעבור כמה דקות, הצמדתי אותו אלי ונישקתי אותו בתשוקה,לא רציתי שיפסיק גופי חשק במגעו כל כך רציתי אותו .
התרחקתי כעבור דקות אחדות כשנגמר לי האוויר לנשימה .
הוא חייך חיוך מאוזן לאוזן והצמיד אותי אליו לחיבוק גדול .
״זה היה חד פעמי ,זה לא יקרה שוב״-אמרתי והתרחקתי .
פניו התעוותו ,הוא נראה כל כך עצבני ..
״את לא יכולה לנשק אותי ולזרוק אותי אחר כך״-הוא פלט בכעס .
״אתה זה שנישקת אותי !״-אמרתי לו בזעם.
״ואת החזרת לי ,שלא תגידי שלא נהנת מזה!״-הוא אמר ולפתע נהיה אדום מרוב כעס.
השפלתי את מבטי והסתכלתי על הריצפה.
״נכון יש לי רגשות אלייך ״אמרתי .
הוא פתח את הפה כדי להגיד משהו ,אך השתקתי אותו מיד .
״אתה מאד מאד מוצא חן בעיני ,אתה לא יודע כמה ..אבל אנחנו לא יכולים להיות יחד״-אמרתי והבטתי בעיניו .
״אם זה בגלל לינוי אני בטוח שלא יהיה לה בעיה בזה..״-הוא אמר כמעט בלחש.
״לא זה לא רק קשור אליה !אלוהים אני פשוט לא יכולה להיות איתך !״-פלטתי בכעס ,הייתי כל כך עצבנית שאיגרפתי את ידי .
הוא קם במהירות ותפס אותי בזרועותיי ,זה הכאיב לי מעט וניסיתי להשתחרר מאחיזתו.
״לעזאזל ,אז למה את לא רוצה אותי אם יש לך רגשות אלי ?!״הוא ניער אותי והיה ניכר על פניו שהוא זועם ומתוסכל.
״כי אני לא מסוגלת להיות אם מישהו,אני לא יוכל להסב לך את האושר שמגיע לך !״-אמרתי והשתחררתי מאחיזתו.
הוא נשם עמוק וניסה לרסן את עצמו.
״את בכלל לא יודעת מה יכול לגרום לי אושר!״-הוא אמר,ובדבריו ובהבעת פניו אפשר לראות שהוא מוטש.
״לא אני לא ,אני לא יוכל לאהוב אותך כמו שמגיע לך אני לא יוכל לתת לך לגעת בי כמו שאני אמורה אני פשוט לא !ומקודם אני לא יודעת מה קרה לי כשנתתי לך , אני השתפנתי לרגע..״-דמעות התחיל לרדת במורד לחיי ,הוא יתקדם ,אך אני התרחקתי ומילמלתי שלא יתקרב.
״אני לא מבין ״-הוא אמר.
״ אני נאנסתי ״-אמרתי והתמוטטתי על הריצפה ,נותנת לדמעותי לרדת ולרגת ,דמעות שעצרתי תקופה ארוכה מאד .


תגובות (3)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

11/01/2014 13:44

אעאעאעאעאעאעאעאעעאעא תמשיכייי מושלםםם!!!

11/01/2014 13:47

אוו מיי גד תמשיכי

11/01/2014 14:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך