סיפורונת
טרילילילילילילי .
המשך יבוא !

שומר הראש שלי – פרק 21

סיפורונת 14/06/2012 1536 צפיות 5 תגובות
טרילילילילילילי .
המשך יבוא !

הלילה הגיע . ציפיתי בקוצר רוח להגיע כבר לשם .
אד הביט בי באופן קבוע בזמן שהתארגנתי, אבל הוא שתק גם באופן קבוע .
"מה קרה ?" שאלתי אותו כשסידרתי את חולצתי בזמן שהסתכלתי במראה . אד משך בכתפיו ואז סופסוף אמר משהו " נזוז ?" ואני הינהנתי . "כדי שתעצמי את עינייך " אמר לי בלחש קסום כזה ואני עצמתי, הרגשתי מן תחושת דגדוג, רוח חזקה, גשם, חום, קור ואז אד לחש לאוזניי "את יכולה לפקוח את עינייך " .
– – – – – – – – – – – – – – – – – — –
היינו ביער יפייפיה, הציפורים עפו מעלינו וצייצו ציוצים מדהימים, ואז כשהבטתי על עצמי, הבנתי שאני לא רוח, אני חיה ואני ממשית . גם אד היה ממשי, הוא עמד על אור השמש ולכן היה קשה מאוד להסתכל עליו בגלל השמש שסינוורה . "שאעשה לך סיור ?" שאל אותי אד בחיוך ואני הינהנתי "בחלט " עניתי לו, והוא נתן לי יד ואני החזקתי בה וככה הלכנו יחד לסיור של אד .
"אני מרגיש אותך רועדת, למה ?" שאל אותי ואני החטפתי מבט מהיר הצידה "אני פוחדת מכריס . הוא עדיין נמצא כאן איפושהוא " אמרתי ונשענתי לשנייה על כתפו של אד . אד ליטף את שעריי בעדינות ואז הינהן "אל תדאגי, אני כאן לידך" אמר אד וחייך אליי חיוך שחיזק אותי, שהגביר את הביטחון שלי פתאום .
פתאום אד מעד קדימה והתחיל לזעוק מכאבים, זו הייתי הפעם הראשונה שראיתי אותו ככה ולכן לא ידעתי מה לעשות, מיד ניגשתי אליו והתחלתי לבדוק אותו . אבל פתאום, כאילו מישהו מחזיק אותי ומחטיף לו, אד עף לאחור ונדפק באיזה עץ שהיה קרוב אלינו . התחלתי לפחד, לא זזתי ממקומי . "אד !" צעקתי מפוחדת, סביבנו הרוח התחילה להתחזק ולפי השמיים נראה כאילו הולך לרדת גשם . זה הזכיר לי את כל הסרטים האלה עם הבחור הטוב והיפה שנפצע וכואב לו ואז מגיע הרשע ועושה משהו רע ואז פתאום מופיעים מאחוריו ברקים כשהוא עושה את הצחוק המרושע שלו . "נו,נו,נו, חזרתם אליי ?" נשמע קול מוכר מאחוריי,
כריס .
הסתובבתי אליו, כולי כועסת ורותחת על שהכאיב לאד המסכן . "סברינה, בואי נעשה את זה בשלום, את תישארי איתי ואני לא אפגע יותר באד, ואני מומחה בלהכאיב, זה השם האמצעי שלי " אמר כריס .
"באמת ?" שאלתי אותו כאילו מופתעת .
"לא " נחר כריס בבוז .
"אני לא מסכימה להצעה " אמרתי בתוקף, החלטתי מיד שכך יהיה, נמאס לי לשבת בחדר הבודד הזה וללבוש את הבגדים שהוא רוצה .
"את בטוחה ?" שאל כריס והעביר את מבטו ממני לאד, וכך גם אני . כריס העיף את אד המסכן לעוד עץ ואד היה ללא הכרה .
"ומה עכשיו את חושבת ?"
"כריס, אני לא אסכים לעולם, לעולם ! אד הוא חזק, הוא יתגבר על זה ברגע שנגיע לבית החולים הקרוב"
"מצטער לבשר לך שכאן אין בתי חולים, כאן הקסם שולט "
התכווצתי בתוכי, הוא צדק, אין שום רופא ואין שום בית חולים, הכל פועל כאן על קסם, אתה מרפא את עצמך .
הייתי אבודה, לא ידעתי מה לעשות . "תתרחק, לך מכאן " מילמלתי והרגשתי את דמעותיי זולגות על לחיי . הרגשתי איך הרוח מנפנפת את שעריי, והרגשתי פתאום חזקה, ופתאום כשדחפתי את שתיי ידיי קדימה, כריס עף והתנגש בחוזקה באחד מהעצים סביבנו . "מה לעזעזאל …" מילמל כריס ואז הביט בי המום . מאיפו יש לי את הכוחות האלה, לעזעזאל ?!


תגובות (5)

ואווו תמשיכייי דחווווף !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

15/06/2012 08:52

אהאהאהאהאהאהאה,
תמשיכי…..

15/06/2012 09:02

מצטרפת לשתי התגובות הנ"ל של דנה ושירי ומבקשת כי תמשיכי בתודה בקי ♥

15/06/2012 09:04

עאעאאעאאאעעאא המשךךךך !

15/06/2012 09:37

ממש יפה תמשיכי

15/06/2012 23:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך