**liron**
איעאעאאאעאעעע הלכוו לי הידיים , ואני גמורה מעייפות...השתדלתי פרק ארוך:)
מקווה שתאהבו...לילט לכולם;P

שונאת אותך?! פרק 26

**liron** 23/06/2013 2052 צפיות 17 תגובות
איעאעאאאעאעעע הלכוו לי הידיים , ואני גמורה מעייפות...השתדלתי פרק ארוך:)
מקווה שתאהבו...לילט לכולם;P

"את מוכנה להסביר לי איך זה קרה לך? זה נראה כאילו הפילו אותך וזרקו עלייך מגהץ חם" אמר למייל הרופא.
"אני..אממ, זה כלום, מה אמורים לעשות עם זה?" היא שאלה את הרופא ואז הביטה בי.
הייתי חסר הבעה, אפילו לא חייכתי.
הרופא נאנח, "את תצטרכי לעבור כמה בדיקות כדי שנראה מה קרה לך ביד" אמר לה.
"אוקיי" ענתה בשקט.
"תלכי איתו מיילי, אני מחכה פה.
"טוב" , אמרה והלכה עם הרופא לאחד החדרים.
שלחתי לאחיה הודעה ,הסברתי לו מה קרה והוא אמר שהוא בדרך.
"היי אחי" אמר לי כשהגיע והתקרב אליי.
"היי" אמרתי לו.
"איפה היא?" שאל.
"היא בבדיקות" עניתי קצרות.
"אוקיי..אני אמור להילחץ?" שאל אותי מכווץ את גבותיו.
"אמרתי לך, אני לא ממש יודע מה קרה לה ביד, אבל לפי מה שראיתי…זה לא נראה טוב"
"אתה יודע באיזה חדר היא עושה את הבדיקות?" שאל אותי.
"אממ..ניראלי שבזה" אמרתי בחיוך והצבעתי על החדר שממנו יצאה מיילי לעברינו.
"היי" אמרה לנו כשבידה תחבושת, אוקיי מזל, זה לא רציני. "מה אתה עושה פה, אתה קראת לו?" שאלה אותו ואז אותי.
הנהנתי.
"בשביל מה, זה שטויות" אמרה בביטחון.
"אוקיי, אז ספרי לנו מה זה השטויות שיש לך ביד? סדק?" שאל מייק והרים את משקפי השמש שלו אל מעל ראשו.
"זה סתם זה פשוט.." אמרה ונעצרה.
הרופא יצא מהחדר שבו יצאה מיילי לפני כמה רגעים. הוא הסתכל עלייה ואז התקרב לעברינו.
היא הסתכלה עליו וחייכה חצי חיוך.
"נוו תדברו, מה קרה ביד??" אמר להם מייק שהתחיל להלחץ וכך גם אני, רק שלא יהיה משהו מסובך..בבקשה!
הבטתי בעינייה הירוקות של מיילי , העיניים הממכרות האלה שגרמו לי להתאהב בה מהרגע הראשון שפגשתי אותה.
"טוב..סוג של התרסקה לי העצם.." אמרה והסתכלה על הרופא שחייך אליה חיוך חם.
"מזה??" שאלנו אני ומייק ביחד. ריסקה את העצם, לא לא , זה לא הגיוני..זה קרה גם לי בתאונה לפני שנתיים! כשזה קרה לי עמדתי לבכות, והיא , היא חזקה, אפילו יותר חזקה ממני! וואו. הילדה הזאת מצליחה להפתיע אותי כל פעם מחדש, אם לא הייתה לה את הההתפרקות שהייתה לה האוטו ..הייתי חושב שהיא איזה יצור לא אנושי… היא מנסה להשאר חזקה, אבל זה גורם לה עוד יותר להישבר [למרות שאני מוכן שהיא תישבר עליי כל יום אם זה מה שגורם לי להתקרב אלייה..אני מודה]
"כן,וזה אומר שמחר צריכים לעשות לי גבס ואני צריכה להישאר חודש בבית ואסור לי לאמץ את היד , מה שאומר שגם אסור לי לזוז, ובטח גם לא לנשום, נכון?!" המשיכה לומר בשיעמום. ובמשפט האחרון חייכה בשיעשוע אל הרופא שצחק.
"אולי תספרי לנו מה קרה לך?" שאלתי אותה, היא חייבת להתוודות עכשיו, אין לה סיכוי להתחמק מהשאלה הזאת עכשיו.
"אני החלקתי במדרגות בבניין שלי והשכנה המטורללת מהקומה הראשונה השאירה את המגהץ שלה דולק בכניסה לבניין, אני לא מבינה מה עבר לה בראש" אמרה מחייכת.
"ממתי את יורדת במדרגות ולא במעלית?" שאל אותה מייק בכיווץ גבות.
"מיהרתי..אז ירדתי במדרגות , מה אתם דואגים כלכך אני לא מבינה?" שאלה אותנו צוחקת.
"את מבינה שמה שאמרת עכשיו אפילו לא הגיוני" אמרתי "בקומה הראשונה של הבניין שלכם בכלל גר איזה זקן אחד שתמיד מתעצבן עליי שאני עולה על השטיחים עם נעליים כשאני בא אליכם" המשכתי.
"אבל..זתומרת..אני..אני התכוונתי לאישתו" אמרה.
"מיילי הוא אלמן, ואת יודע שהוא אלמן" אמר לה מייק ברצינות.
"מה אתה לא יודע…הוא התחתן שוב" אמרה ולחשה לנו את שלושת המילים האחרונות.
החלטתי להעביר נושא, מה שקרה לילדה הקטנה שלי אני כבר אברר אחר כך.
"אוקיי, מה עכשיו היא צריכה לעשות?" פניתי לרופא.
"היא משוררת הביתה עד מחר, שתהיה פה מחר בשעה 10 בבוקר ונשים לה את הגבס" אמר וחייך למיילי שחייכה אליו בחזרה את חיוכה המתוק.
"אוקיי" אמרנו אני והמייק ביחד.
"זזים?"שאל אותה מייק.
"כן, בטח" ענתה בחיוך והלכה אחרינו.
"טוב אני הולך הביתה" אמרתי לשניהם.
"ליאו" צעקה לי מיילי שנייה לפני שנכנסתי לרכב. הסתובבתי אליה.
"תודה" אמרה בחיוך, חייכתי אליה בחזרה ונסעתי הביתה, עכשיו…איך לעזאזל היא ריסקה את היד שלה???
* * *
התכוננתי לשינה מתוקה, כלכך שמחתי על מה שעשינו היום, שתלמד שעם ליאו שלי לא מתעסקים.
זה הרס אותי שהוא ודבר איתה ונפגש איתה יותר ממה שהוא נפגש איתי !! למה אני צריכה להתחנן בפניו לדייט, בחיים לא אמרו לי לאא! בחיים לא!
אני שונאת אותה, איזה שונאת? מתעבת! אני מתעבת אותההה!!
עלאק שונאים אחד את השני, הלוואי שליאו היה שונא אותי כמו שהוא שונא אותה.
עם כל התעלולים שהם עושים אחד לשני זה כבר לא נראה כאילו הם שונאים אחד את השני!
צלצול האייפון שלי העיר אותי ממחשבותיי.
"הלו" עניתי בחוסר סבלנות.
"אשלי?" שאלה וונסה, נוו באמת..היא לא יודעת שלא מפריעים לי באמצע שאני מנסה לישון??
"כן וונסה? דברי מהר, אני מנסה לישון" האצתי בה.
"אוקיי תקשיבי, הייתי עכשיו בבית הקפה של ליאו ומה מסתבר, ליאו לא שם..ונחשי איפה הוא? הוא עם מייליייייי!!!" אמרה.
"מה?? מה זאת אומרת עם מיילי?" שאלתי לא מאמינה, החצופה הזאת! איך היא מעיזה??!
"עשיתי כמה בירורים, והוא לקח אותה לבית חולים!" המשיכה.
"מהה???" צעקתי בפלאפון.
זה שהיא יצאה מהמרתף ידעתי, היא בטח הלכה לליאו וסיפרה לו הכל !! אני אפילו לא יודעת מה קרה לה אחריי שגילגלנו אותה במדרגות…אני רק זוכרת שטיילור זרקה עליה את המגהץ החם, אוי זה היה קורעעע, לא יכולתי להפסיק לצחוק..אבל רגע, אם המגהץ פגע בה וקרה לה משהו רציני והיא סיפרה לליאו כל מה שעשינו לה…הלך עליי!!! ליאו בחיים לא ירצה אותיייי!
לא לא לא!! אני חייבת לתקן את זה!! מה עושייים?
החלטתי לשלוח לליאו הודעה.
'ליאו, מיילי משקרת, לא עשינו לה כלום..אני מבינה את הרצון העז שלה להיות איתך אבל היא פוגעת בי וחושבת שהיא יכולה להיות שלך אז בגלל שאני המתחרה שלה היא ממציאה עליי שקרים:(' שלחתי לליאו.
* * *
הודעה באייפון שלי גרמה לי לאבד את הריכוז בחיפושים אחריי האפשרויות שפציעתה של מיילי.
פתחתי את ההודעה. עייני נפערו, אשלייי! איך לא עליתי על זה קודם?!
אבל רגע…מה מיילי עשתה אצל אשלי לפני העבודה??


תגובות (17)

גאדדדד תמשיככיייייייייייי בבקשה עכשיו אני חייבתתתתתת פליזזזזזזזזזזווווווווששששששששש

23/06/2013 14:45

תמשיכייי :)
הוספת עכשיו שני נקודות מבט ?

23/06/2013 14:52

אעאעאעאעאעעאעאאעאעאאעאאעאאאעאא מושלםםם

23/06/2013 14:54
LOL LOL

תמשיכייייייייייי!!
ועם תכתבי ממי נקודת המבט זה יעזור מאוד (:

23/06/2013 15:15

שהביצ' הזאת תיחנמק:-*
אשלי הזאת כזאת סתומה שבאלי למות:-!
תמשיכי מהרר!

23/06/2013 15:17

מהמםםםםםם

23/06/2013 15:17

והוווו עוד פרק מהממם!
אבל תוכלי להשתדל לכתוב איזה נקודת מבט זו? זה קצת בילבל..
בכל מקרה,הסיפור הזה מושלם אז….המשך!

23/06/2013 15:27

חחחחחחחח מושלםםםםם כל כך מושלםםם תמשיכיייי

23/06/2013 16:20

תותחית! המשך בקשה!

23/06/2013 16:45

עאעעאעאעאעאעעאעאעאעאאאעאעאעאעאעאעאעאעאעא אומיגדדד איזה פרק מרגששש ומושלםםםם מכורה לסיפור הזה מכורה!!!!!!!!!!!

23/06/2013 17:33

ווואוו אני חדשה פה והספקתי לקרוא הכל איזה מהמם הסיפורר
תמשיכייי ודחוףף!!!

24/06/2013 00:03

תמשיכייייייי

24/06/2013 00:36

תמשיכי

24/06/2013 02:16

ליאו…..מתעללים בה!! תעזור לה(~:
תמשיכי

~סנדי~

24/06/2013 02:28

תמשיכי מהררררר
תמשיכי ברגע זה…

24/06/2013 04:28

תמשיכיי בבקשה!!

24/06/2013 05:51

אעאעאאעעא תמשיכי !!!

24/06/2013 07:04
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך