אשמח לתגובות!
החלטתי להעלות את הספר הזה ברצף כי הוא כבר היה מוקלד מקווה שתהנו!

שונה אך מיוחדת פרק 2

17/03/2012 728 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות!
החלטתי להעלות את הספר הזה ברצף כי הוא כבר היה מוקלד מקווה שתהנו!

פרק 2
רק אז שמנו לב שג'וני הביט בנו משועשע, הסמקנו קלות, הוא חיבק את מותניי ואמר "לכיתה?". רצנו למלתחות והחלפנו לבגדי ספורט, נכנסנו לאולם הספורט והתגנבנו לתור התלמידים. המורה הכריז על משחק מחניים.
הוא אמר "הילד החדש ג'וני תבחר שני בנות ואז התר תבחרי שני בנים, ואחר כן להפך, קדימה"
ג'וני חייך אלינו ואמר "רוני ולילי". צחקנו ונעמדנו לידו.
התר בחרה שני בנים ואז ג'וני הצביע על שני בנים על פי בקשותינו. חלק שמחו וחלק התבאסו שהם לא עם התר, אני ורוני נקרענו .
המורה שרק וכל קבוצה הלכה לחלק שלה במגרש, שיחקנו וחצי מהקבוצה שלנו נפסלו. צעקתי "כינוס קבוצתי!". הסתובבתי אל חבריי לקבוצה ואמרתי להם מה צריך לעשות בכדי לנצח, לפתע שמעתי כדור מתקרב אליי במהירות, הסתובבתי ותפסתי אותו, כל התלמידים בהו בי המומים עם פיות פעורים פרט לג'וני ורוני שצחקו ואמרו לקבוצה השנייה, של התר " הסתבכתם!", התר הביטה בי בזעם.
אמרתי לה אישית אבל דיברתי ברבים לכולם " הכרזתם מלחמה!", זרקתי את הכדור בכל הכוח והוא פגע בנער שהיה הכי קרוב אליי, הוא ניסה לתפוס אבל הכדור עף אליו חזק מדי ומהר מדי.
רוני שרקה ואמרה לי "כיף אחותי!" נתתי לה כיף וג'וני אמר לכולם "תתפזרו, לילי זורקת".
שיחקנו אוני התחמקתי ותפסתי כדורים שכוונו אל חברי קבוצתי, כולם בקבוצה שלנו שמחו, המשחק נגמר ואנחנו ניצחנו.
את כל שארית היום בילית עם ג'וני ורוני, כשנשמע הצלצול לסוף יום הלימודים קמנו ויצאנו החוצה, התחלתי ללכת אל עבר האוטובוס לפנימייה אבל ג'וני ורוני משכו אותי לאוטו של ג'וני, הם צחקו מכך שהתבלבלתי.
התיישבתי במושב האחורי וג'וני התאכזב מעט אבל לא אמר דבר והתניע את המכונית.
לפתע הרגשתי עייפה ומותשת, הרגשתי שהזיכרונות של העבר שאני נזכרת בהם רהים מכדי שאצליח להישאר ערה.אמרתי להם בקול עייף "אני לא מרגישה טוב". רוני הסתובבה והביטה בי בדאגה "את נזכרת בכל עכשיו?", הנהנתי באטיות ואמרתי תוך כדי פיהוק "אני הולכת לישון, תעירו אותי כשנגיע" נשכבתי לא מחכה לתשובה ונרדמתי.
בזמן שישנתי נזכרתי בעוד הרבה דברים וגם היה לי עוד חזיונות עתידיים.


תגובות (2)

אני מאד מרוצה שאת תעלי את הסיפור ברצף , זה מאד כייף לקרוא בבת אחת את כל הסיפורים ובפרט הסיפורים המהממים שלך ♥ אולי תגלי לי בסוד מה שמך כי המחסלת עושה לי לא טוב בלב חחחחחחחחחחחחחחחחח ממני בקי ♥

18/03/2012 08:18

אני אחשוב על כך ,כי השם שלי הוא היחידי בכל הארץ ולכן אם יש ילדים שרשומים באתר והם מכירים אותי אז הם ידעו, בסופו של דבר אני אגלה לך את השם שלי! את יכולה לקרוא לי בינתיים …. איך שבא לך !

19/03/2012 16:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך