נוני love
אני מצטערת שככה אני גומרת את זה אבל אין לי זמן וזה ממש ממש קצר
פשוט בשבוע הבא יש לי בת מצווה ויש לי יותר מדי דברים על הראש :(
אוהבת אותכם, נוני

שיכורים אומרים רק אמת…-חלק אחרון

נוני love 27/12/2013 1091 צפיות 5 תגובות
אני מצטערת שככה אני גומרת את זה אבל אין לי זמן וזה ממש ממש קצר
פשוט בשבוע הבא יש לי בת מצווה ויש לי יותר מדי דברים על הראש :(
אוהבת אותכם, נוני

"תנתקי. " הוא אמר, הנהנתי, מעבירה את האדום ושמה אותו כל שקט. "אל תתני לו לפגוע בך! פשוט אל תתנני לו! " הוא אמר, "זה לא כל כך פשוט." אמרתי והוא חייך אלי חיוך קטן, "אם מתאמצים זה נעשה פשוט יותר." הוא אמר. "תודה…" מלמלתי וחיבקתי אותו."על הכל!" אמרתי והוא חיבק אותי חזק, נותן לי תחושה של ביטחון ושלווה. "אתה לא תיתן לו לפגוע בי שוב נכון? " שאלתי, הדמעות זורמות על לחיי. "לעולם לא. " הוא אמר.
מחיאות כפיים נשמעו, "כל הכבוד…באמת…" נשמע קול. דיויד.
פרנק ניתק את החיבוק שלנו והתקרב אל דיויד. חשבתי שהוא עומד להרביץ לו, שהוא עומד להחטיף לו, אך הוא רק חיבק אותו חיבוק גברי ולחץ את ידו בחביבות…מה?!
"מה…." לחשתי, "תכירי אהובתי, זה פרנק. בן דוד שלי. " אמר דיויד. "לא…אבל….זה לא הגיוני! " מלמלתי, מנסה להבין איך זה הגיוני. זה פשוט לא היה נראה אמיתי. זה לא היה נראה אמיתי, לא הייתה אפילו טיפת דמיון בינהם….
"אבל…" לחשתי, "הדמעות זרמו על לחיי. יכולתי להריח את הבל פיו של דיויד למרות שהוא היה רחוק ממני, הוא הסריח מאלכוהול רב. 'שיכורים אומרים רק אמת…' המשפט של אמא שלי הדהד בראשי. זה היה המשפט שהיא אמרה לי כשהלכתי בפעם הראשונה למועדון עם חברים של דיויד שזה היה לפני שנה.
"שיכורים אומרים רק אמת.." מלמלתי. "מה אמרת?" שאל פרנק, הנדתי בראשי לשלילה. מתרחקת מהם.
"זה פשוט לא הגיוני…״ מלמלתי.
״את מבינה ויולט…דיוויד התחיל עם כל העניין הזה והוא רצה לצאת מהקשר איתך, אז כל מה שהוא היה צריך זה רק להביא אותי והעניין נפטר!״ אמר פרנק בחיוך.


תגובות (5)

זה היה יפהה ולא קיצ'י

27/12/2013 06:17

כאילו זה היה ממש יפה ולא כמו כל הסיפוריםם

27/12/2013 06:18

אני יודעת אני יודעת אבל נגמרו לי הרעיונות ונשבר לי מהכתיבה כבר לפעמיים….

27/12/2013 06:25

וואוווו אני ממש לא ציפיתי שזה ייגמר ככה ממש הפתעת אותי חחח אני ממש אהבתי :)

27/12/2013 15:24

ממש יפה

28/12/2013 08:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך