סיפורי אהבה מיוחדים
הדילגנו זה לא דילוגים של ילדות קטנות אלא יותר דילוגים של שמחה וצהלה כזה כדי לעודד אותה. קצת עלוב אבל הבטחתי המשך והנה הוא. חג שני שמח לכולם :)

שינוי זה לא רע ~ פרק 25 ההמשך ~ סוג של סיפור ערסים

הדילגנו זה לא דילוגים של ילדות קטנות אלא יותר דילוגים של שמחה וצהלה כזה כדי לעודד אותה. קצת עלוב אבל הבטחתי המשך והנה הוא. חג שני שמח לכולם :)

מהחלק הראשון: נ.מ. שון
שיר הסתובבה ונוכחה לגלות מאחוריה את אלירן עומד עם מבט המום.
"מה נראלך שאת עושה?!" הוא צעק בעצבים והתקדם אלינו.
"הולכת לחזרה" היא אמרה ונתנה לו נשיקה בלחי.
"שיר את לא יכולה להסתובב ככה! אלוהים ישמור זה פנימיה של עבריינים וסתכלי איזה כוסית את!" הוא אמר בחרדה.
"תרגע אני לא הולכת למחששה מי כבר יכול להתחיל איתי בסטודיו ניר? וחוץ מזה אתה אחד מהעבריינים האלו מותק" היא אמרה והסתכלה על בגדיה.
"אני חבר שלך! ואת לא לובשת כלום! בקצב הזה ראשים יעופו פה! אני ילך מכות עם כל בן בפנימיה חוץ מרון!" הוא אמר ותפס את ראשו.
"הכל יהיה בסדר אתה תתמודד עם זה ואני אלך לחזרה כי אנחנו מאחרות. תנסה לא להתפוצץ על מישהו בזמן הזה" היא אמרה ונתנה לו נשיקה קטנה בפה שניה לפני שהסתובבנו והלכנו משם.
~
"וואי וואי עוד שניה הצעתי לניר טמפון מה נסגר איתו? כל העצבים הוא הוציא עלינו." אמרתי ושפשפתי את צווארי הכואב.
"אולי הוא נפרד מחבר שלו לכי תדעי" שיר אמרה ונמתחה אחורה.
"נו עזר לך?" היא שאלה
"לא" אמרתי באכזבה.
טוב אז בואי נצא לקניון. עוד שעה תפגשי אותי בלובי?" היא שאלה כשהגענו לחדרים.
הנהנתי באיטיות ונכנסתי אל החדר שלי.
חלצתי את נעליי ונשכבתי בעייפות על המיטה מדליקה את הטלוויזיה על ערוץ קומדי.
נכנסתי מתחת לשמיכה וצפיתי בתכנית האהובה עליי פרינדס.
אני ורון פעם היינו רואים ביחד פרינדס.
כנראה שזה לא יקרה בזמן הקרוב…
סיימתי את הפרק ואספתי את שיערי לגולגול מרושל לפני שנכנסתי למקלחת חמה כמו שאני אוהבת.
כרכתי סביב גופי מגבת נעימה ורכה לפני שיצאתי מהאמבטיה כדי להתלבש.
שמתי שמלת בייסיק ירוקה כהה ונעלתי טבע נאות.
סירקתי את שיערי הבהיר ואספתי אותו לקוקו עם בננה קטנה שנטתה לצד ימין.
לקחתי את האייפון עם הכרטיס אשראי במגן ויצאתי מהחדר .
ירדתי אל עבר הלובי משחקת בטלפון כשנתקעתי במישהו.
"סליחה" הוא מלמל ועזר לי לקום.
"זה בסדר" לחשתי והלכתי משם.
לא רציתי לראות את פניו.
פחדתי שאני יתסבך אותו מדי.
"מה רון אמר לך?" שיר שאלה כשניגשתי אליה
"סליחה" אמרתי והתחלנו להתקדם אל עבר היציאה
"טוב למי אכפת ממנו. אנחנו הולכות לרוקן את הקניון." היא אמרה ושילבה את ידי בחיוך כשדילגנו אל עבר השער.


תגובות (2)

מילה מושלם!! אני מתה על שיר♥ תמשיכי בדחיפותת, נשבעת אחד הסיפרים!! ♥

10/04/2015 07:14

תמשיכי

10/04/2015 07:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך