הסיפור הזה היה קצר כי ראיתי שאין הרבה תגובות...

שינוי קטן מוביל לשינוי גדול…הסוף

11/07/2011 858 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה היה קצר כי ראיתי שאין הרבה תגובות...

עבר שבוע מאז הפריצה וסתם ישבתי בבית ראיתי טלוויזיה כשקיבלתי הודעה מרוני:"תבואי אליי הביתה יש לי הפתעה בשבילך…",לא כל כך ידעתי אם ללכת כשפתאום קיבלתי הודעה מאפרת:"נו..את באה"
התארגנתי והגעתי אליו הביתה,ראיתי אותו את אפרת ואת איתי שהיה החבר הכי טוב שלו וגם דלוק על אפרת,הגעתי אליו הביתה ועלינו על מכונית,הנהג שלהם לקח אותנו,והגענו למקום שקרוב לים,וראיתי טרקטורונים,"אין מצב ,אני לא עולה על הדבר הזה" הכרזתי, "גם אני לא מתקרבת לזה" אמרה אפרת, "מוכן?"הסתכל רוני על איתי ואמר ותוך שלוש שניות איתי הרים את אפרת ורוני אותי,אחרי שהוא ניסה לשים אותי על הטרקטורון וירדתי אמרתי "אני לא עולה על זה אני מפחדת פחד מוות!!!" ורוני הסתכל עליי במבט שונה מהרגיל הוא הסתכל לי יותר בעיניים ואמר לי,"את לא מבינה שכשאת איתי אין לך מה לפחד?,אני שומר עלייך" לא יודעת איך אבל השתכנעתי ועליתי לטרקטורון,כל הנסיעה לא שחררתי ממנו לא רגע פחדתי לעוף… ואז..
איתי המשיך ישר ורוני פנה שמאלה,"מה?מנה הולך פה?" שאלתי כשירדנו מהטרקטורון.
"הכנתי לך הפתעה,הגענו למעין חוף פרטי כזה וראיתי שביל עם נרות ושמיכה חייכתי חיוך מופתע,"רוני מה זה?"שאלתי שוב, "זה,כדי שתראי שאני אוהב אותך,ורק אותך"
הסוף…..


תגובות (1)

היי ל1915 מה שלומך הסיפורים מהממים שכתבת עד עכשיו אז יש מצב שיהיה המשך בבקשה הכתיבה הינה חלק מאיתנו והיא עושה לנו טוב אז למה לא לכתוב???? למה??? מקווה שיהיה המשך תודה וחג פסח שמח ומדהים ממני בקי ♥♥333

27/03/2012 08:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך