מקווה שתאהבו

שינוי קטן מוביל לשינוי גדול…חלק א'

27/06/2011 1125 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו

הכל התחיל כשעליתי לכיתה י'…
אז ככה קוראים לי יובל כל השנים ממש לא אהבתי את איך שאני נראית,הייתי ממש מלאה,ועם משקפיים וידעתי שאני רוצה התחלה חדשה,להיראות ילדה חדשה.
ביום הראשון של כיתה י' נכנסתי לכיתה ממש ילדה אחרת,בלי משקפיים ורזה…
זאת הייתה כיתה חדשה אז לא ממש הכרתי ילדים,התיישבתי עם אפרת שהייתה חברה די טובה שלי מהכיתה הקודמת,ואז ניגש אל אפרת בן דודה רוני,אני תמיד הייתי מאוהבת ברוני,רוני היה ילד גבוה,מתולתל עם עיניים כחולות,הוא שיחק כדורסל,אה ושכחתי גם לומר שלאביו יש קבוצת כדורסל מה שאומר שרוני מאוד עשיר,ובנוסף הוא גם תלמיד מצטיין אז בנות תגידו לי אתן…אפשר לא להתאהב בילד כזה?!
רוני ניגש אל אפרת ושאל אותה לידי "אז מה בת דודה למה שלא תכירי לי את הילדה החדשה",
"תגיד לי מה אתה רציני? רוני,לא השתנתי כל כך עד שלא תצליח לזהות אותי" אמרתי לו,"יובל?! זאת את? בואנה מה זה הייתי בטוח הגיעה לפה דוגמנית…" הוא אמר והלך משם נבוך.
המורה קראה שמות,וחפרה לנו על זה שזו שנה מאוד חשובה ושאנחנו צריכים להשקיע על מנת להצליח,כל אחד אמר מה המטרות שלו לשנה הנוכחית,אני אמרתי שהמטרה שלי היא להשתפר במתמטיקה ואז רועי שהיה ידיד טוב שלי אמר:"אה יובל מאמי אין מה להשתפר מ 95" ואני צחקתי…כשהיא שאלה את רוני מה המטרה שלו כולם כולל אני ציפו לשמוע להשתפר בכדורסל או לקחת את אליפות המדינה ביחד עם הקבוצה שלו,אבל הוא אמר למורה שהוא מעוניין לשמור את המטרה שלו לעצמו…וקרץ לי.
לא הבנתי כל כך על מה הוא מדבר ולמה הוא קורץ לי ואז אפרת שישבה לידי אמרה לו,"אהה רוני אני מבקשת להירגע עם הסימון מטרות האלה" וצחקה.
בסוף היום הלכתי עם אפרת הביתה,(אני ואפרת גרות בית ליד בית מאז שאנחנו קטנות) רוני גם הצטרף אלינו למרות שהוא לא גר לידי,רוני היה גר שתי רחובות ממני ברחוב של העשירים,כך היינו קוראים לרחוב הזה בגלל שאין בית שאין בו בריכה,או שלוש ארבע קומות לפחות,ובקיצור..מליינים.
אבל אתם לא מבינים מה באמת מסתתר מאחורי כל המליינים האלה….או מאחורי אחד יחיד ומיוחד…


תגובות (1)

חחח כן ותודה :)

29/06/2011 23:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך