שינוי קטן מוביל לשינוי גדול חלק ג'

30/06/2011 817 צפיות אין תגובות

"תקשיבי אני מצטער שצעקתי עלייך,באמת שלא התכוונתי פשוט הכל התחיל להסתבך,ההורים שלי הם…הם נראה לי הולכים להתגרש ופשוט לא רציתי יותר לשמוע אף אחד,ובאמת שאני מצטער את הבנאדם האחרון בעולם שאני ארצה לצעוק עליו" הוא אמר.
"אוקיי,אבל למה אתה לא מסביר לי?" שאלתי בקרירות,"למה אני לא מסביר לך מה?" הוא שאל,"מה זה היה עכשיו?מה זאת הנשיקה הזאת?" שאלתי אותו,"אה את צריכה הסבר חוזר?" הוא שאל ונישק אותי שוב.
ממש לא הייתי מוכנה לנשיקה הזאת לא לראשונה וגם לא לשנייה,זאת הייתה נשיקה ראשונה שלי,ואם לומר את האמת לא כך דמיינתי את הנשיקה הראשונה שלי,גם לא את השנייה,אחרי זה היה שיעור הסטוריה, ולא הוצאתי מילה אחת כל השיעור,גם לא הקשבתי למורה,לא כלום,"יובל הכל בסדר?"שאלה אותי המורה,"אהה מה?כן כן הכל בסדר" אמרתי כשלפתע התעוררתי,כאילו לא הייתי בשיעור בכלל,שמתי לב שרוני הסתכל עליי במשך כל השיעור.כשסיימנו את השיעור יצאתי במהירות מהכיתה וראיתי שאפרת אחריי,"יובל מה עובר עלייך?! לא הוצאת מילה כל השיעור היית באיזה עולם משלך,מה נסגר?" היא שאלה אותי מרחוק,סיפרתי לה במשך כל ההפסקה את כל מה שקרה עם רוני,"פשש,אפילו לחבר הכי טוב שלו הוא לא סיפר את זה,שמעי נראה לי את בדרך להיות קרובת משפחה שלי" היא אמרה וצחקתי,כשלפתע הופיע רוני ואני מיד קמתי הייתי בטוחה שהוא רוצה לדבר עם אפרת,"אני אשאיר אתכם לבד" אמרתי והלכתי משם,אך לפתע רוני תפס בידי,"לא,את דווקא זאתי שאני רוצה לדבר איתה" אמר,ואז אפרת קמה,"אני אשאיר אתכם לבד" וקרצה לי.
"תקשיבי,אני מבין שהופתעת מהנשיקה אבל..עשיתי מה שאני מרגיש,ואני יודע שגם את מרגישה ככה" הוא אמר לי ואני רק עוד יותר התעצבנתי,באיזה זכות הוא מנשק אותי?! ומאיפה הוא יודע מה אני מרגישה?,עזבו את זה שהוא צודק,"סליחה?מאיפה אתה יודע מה אני מרגישה?"אמרתי לו כשאני מתגרה בו,"אני יודע אחרת הנשיקה לא הייתה נמשכת כל כך הרבה זמן" הוא אמר בביטחון כל כך מלא."טוב…אם זה מה שעושה לך טוב לחשוב ככה…"אמרתי לו שוב כשאני מתגרה בו,"אה את רוצה להגיד לי שלא אהבת את הנשיקה?" הוא שאל,"לא יודעת אבל נראה לי שאתה יודע את התשובה יותר ממני לא?"אמרתי לו והלכתי הוא תפס אותי והצמיד אותי אליו ונישק אותי,אני לא יודעת למה אבל הנשיקה הזאת הייתה איזה חמש דקות.
אחרי שהפסקנו פשוט לא ידעתי מה לעשות הסתכלתי עליו ולא,לא היה לי ברור מה עושים ולמה ואיך ומתי אז פשוט הלכתי משם.
יצאנו לחופשה הגעתי הביתה,ואז ההורים שלי אמרו לי שהם חייבים לנסוע לשלושה ימים לחו"ל,ההורים שלי עובדים בחברה שמשווקת כל מיני דברים אין לי מושג אפילו מה,הם אמרו שסבתא שלי תבוא לשמור עליי,וכשהם נסעו התברר לי שהם לא הכי תיאמו איתה כי היא חשבה שהיא צריכה לבוא שבוע הבא,חשבתי שאני יילך לישון אצל אפרת,אבל היא נסעה עם ההורים שלה,ואני ילדה שמפחדת לישון לבד,הלילה הראשון עבר טוב,אבל בלילה השני שמעתי רעשים,ירדתי למטה לבדוק מה זה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך