שינוי קטן מוביל לשינוי גדול חלק ד'

04/07/2011 872 צפיות אין תגובות

ראיתי בן אדם עם כיסוי פנים,וכל כך נבהלתי לא ידעתי מה אני הולכת לעשות,הלכתי למטבח לקחתי את הפטיש של השניצלים,והייתי חייבת שמישהו יגיע אליי הביתה,ידעתי שאפרת לא בעיר,אז ידעתי שהברירה היחידה שלי זה רוני,"תקשיב אני לא יודעת אם אתה כועס עליי או לא רק תגיע לבית שלי מהר זה דחוף!!!!" לקחתי את הפטיש של השניצלים ודפקתי לו אותו בראש,כנראה שזה לא כזה השפיע עליו כי הוא הפיל אותי דקר אותי ביד והלך משם,כמה דקות אחרי זה רוני הגיע,אני הייתי מוטלת על הרצפה,"יובל? מה קרה לך?!",הוא הזמין רופא לבית שלי ובינתיים הוא אלתר איזושהי תחבושת עם בד,"אני מצטערת שהוצאתי אותך מהבית,פשוט לא היה לי למי לקרוא" אמרתי לו,"תגידי לי מה את רצינית.? על מה את מבקשת סליחה? מאמי אני פה בשבילך ואם הייתי מגיע יותר מוקדם תאמיני לי שהייתי קורע אותו" הוא אמר ונישק אותי,הרופא הגיע הוא חבש לי את היד ואמר שתוך שבוע לכל היותר זה יעבור.
"טוב תקשיב אני מזה מצטערת אתה יכול לחזור לבית שלך" אמרתי לו,"נראה לך באמת?,תקשיבי לי טוב אני נשאר פה עד שההורים שלך חוזרים,כאילו אם זה בסדר מבחינתך" הוא אמר לי,"זה בסדר גמור,אבל ההורים שלך לא יכעסו?" אמרתי לו,"זה יהיה נס אם ההורים שלי בכלל ישימו לב שאני לא בבית,כל היום עסוקים במריבות בינם לבין עצמם" הוא אמר,וראו שפתאום העיניים שלו נהיו עצובות,ולא יודעת מאיפה זה בא פשוט נישקתי אותו,"תקשיב יהיה בסדר,ההורים שלך לא הולכים לשום מקום זה בטח כמה ימים לחוצים כאלה,אז…פשוט תירגע אל תחשוב על זה,אהה ועוד לא אמרתי לך תודה הצלת את החיים שלי,אני לא רוצה לחשוב אפילו מה היה קורה אם לא היית בא" אמרתי לו,"את לא מבינה נכון?את,את החיים שלי" הוא אמר ונישק אותי,הלכנו לישון,הוא על ספה אחת ואני על השנייה,היה לי סיוט חלמתי שהפורץ הזה חוזר והפעם הוא לא רק דוקר אותי אלא הורג אותי,"לא,לא,עזוב אותי בבקשה,לאאאאאא" ואז התעוררתי וראיתי שרוני לידי,"שששש הכל בסדר תירגעי אני פה איתך ואף אחד לא יעז להתקרב אלייך" הוא אמר כשהוא מנגב את הדמעות שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך