שינית אותי פרק 14

~נופר~
יונתן רץ אחרי כמו משוגע, בשלב מסוים התעיפתי יצאתי מהמרפסת ונחתתי על הרצפה.
יונתן גם כניראה התעייף וגם הוא נחת. חחח זה היה מצחיק. "מה מצחיק אותך אני כולי סחוט"
חחח יונתן "זה בדיוק מה שמצחיק" חחח שיתעצבן "את עושה הכל כדי לעצבן אותי אה?" חחח ברור "כן" אמרתי בבטחון, והרמתי את ראשי. "אז תדעי שהלך לך" אמר בכניעה "חחח יופי ניכנעת אה?" "מי יכול לעמוד בפנייך?" איזה שאלה מטומטמת הפעם הוא הוכיח את הטימטום שלו.
"אתה" התרחקתי, הוא פסע אחרי, הסתובבתי אליו. "מה עכשיו? אתה חושב שתצליח לרפא את הפצע שעשית לי בלב?" הוא השפיל את ראשו. "לא אתה לא! עד שהגשמתי את הפאקינג חיים שלי אתה היית חיב להרוס?" הוא שתק, האמת שגם אני.
~יונתן~
אז היא עד כדיכך אהבה אותי? ואני הרסתי את זה בגלל החששות שלי? אני מטומטם!
"נופר…" שברתי את השתיקה. "את לא יכולה להבין אותי.." "מה להבין מה?" קטעה אותי.
"הנה כבר עכשיו שאני בא להסביר לך את ישר חייבת להתקיף אפילו לא הקשבת" שוב שתיקה.
"אוקי אז אם יש לך, אם יש לך סיבה אחת מספיק טובה למה עצרת את הנשיקה?" שברה את השתיקה,היתה לי סיבה, סיבה טובה. "טוב..האמת היא שהסיבה היא ש.." השפלתי את ראשי. "דאגתי לך כי אני חושב שלא מגיע לך אחד כמוני אלא מישהו אחר הרבה יותר ממני" סיימתי עם זה אני לא מאמין, היא עמדה ובהתה בי כאילו הייתי תמונה, לפתע החלו דמעות לזלוג מעיניה, מיהרתי אליה וניגבתי אותם עם אגודלי, עד שהבכי שלה התגבר ופרץ החוצה, חיבקתי אותה ודימעותיה נאספו על חולצתי, ליטפתי את שיערה הרך, והיא המשיכה לבכות, זה לא היה איכפת לי ידעתי שמהיום אני הגבר שלה ורק אותי היא רוצה וגם אני רוצה אותה.
~נופר~
מה? זה היה נכון? למה לא נתתי לו להסביר אז? למה אני כזאת? התבישתי להתבונן בפניו טבעתי בתוך חולצתו ובכיתי, עדשלא יכולתי יותר. "אני מצטערת" הרמתי את ראשי. "זה בסדר" אני יודע שהתנהגתי מוזר.." חחח מצחיק "לא אתה לא, אני המוזרה" צחקנו.
~אליס~
מה? אני לא מאמינה בן הוסיף אותי באינסטוש ובפייס ו…בהכל פתחתי את הדף שלו וואו הוא לא אמור לענין סגרתי את זה.
זאת הזדמנות מושלמת להוכיח לו מי הבוס חחח פתחתי את הפייסבוק וכתבתי סטטוס:
"אתה אולי חושב שאתה למעלה אבל אתה תפול כמו שאחרים הפלת"
מיד עלו לייקים ותגובות ובין התגובות כמובן חברות שלי מטבריה!
החברות שלי מודעות לזה שאני לא סובלת אנשים עם אגו מנופח חחח.
"מי האגואיסט היום?" "חחח עוד אחד שמאוהב באגו של עצמו" וכל מיני כאלה…
"טוק טוק טוק, אפשר להכנס?" שמעתי קול וזה הקפיץ אותי, או זה היה בן אוף נו מה הפעם?
"מי שואל אותך בעצם?" לא חיכה לתגובה וניכנס. "מה הסטטוס הזה אה?" "זכותי לכתוב כל סטטוס שאני רוצה כמו שאתה עושה מה שבאלך" "יש לך אומץ מחר בביתצפר תשאלי מי זה בן ביטון תראי מה יענו לך" מה הוא חש. "וואו כאילו שזה מענין אותי חוץ מזה אני מכירה אותך טוב מאוד אני הספקתי להכיר אותך" חחח "לא מספיק" "אוקי…" חופררר "רוצה מלחמה קבלי"
הוא קם ובא לצאת מהחדר "אתה לא מפחיד אותי" אמרתי בביטחון "אה באמת?" הוא הסתובב, התקרב אלי דחף אותי למיטה ובא לעלות מעלי אך ברגע האחרון ויתר על זה והלך.
נישארתי לשכב כולי רועדת ומפוחדת, שוב פעם הוא עשה את זה ואני אחזור להיות אליס הרגשית שכל הזמן בוכה.
~בן~
חחח היא היתה בטוחה שאני הולך לדפוק אותה, כמה שהיא טעתה, הלכתי כי ניזכרתי שנופר ויונתן פה, שלחתי לו הודעה, הוא לא השיב כלום, התקשרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך