שינית אותי פרק 15

~יונתן~
נופר ואני דברנו צחקנו והיה פשוט כיף והכיף הזה יכל להיות כבר ממזמן אילולא הטמטום שלי.
"יונתן אתה כזה חמוד ומצחיק שבא לי…." מממ מבין ת'רמז
"שבאלך מה???" כאילו שאני לא ידע
"עזוב לא משנה…" השפילה מבט אני בטוח שזה מה שאני חושב "נופר…"
"מה?" איך אני אומר לה את זה
"באלך לנסות שוב את הנשיקה שלנו" שיוו סיימתי ???? היא הסמיקה והשפילה עיניה
"אני לא חושבת שתיהיה לי בעיה עם זה" התקרבתי אליה והיא אלי, עד ש… "פאק" צעקתי
"מה יש?" שאלה "בכל בוקר מבקש מאלוקי….תן בי אמונה לקנות לי עוד חבר" שמעתי תצילצול לפי השיר (איל גולן קנה לך חבר) ידעתי שזה בן, מה הוא מפריע לי עכשיו.
"אהלן אחי" מה אהלן? מפריע לי ועכשיו אהלן עאלק.
"מה יש?" עניתי ביבוש שיבין שאין לי זמן.
"אתה בבית?" מה בבית? מה בבית עכשיו?
"בית זה מה שמענין אתה מפריע לי ברגע הכי חשוב בחיים שלי!" נופר צחקה, אוייי החיוך הזה. "אה מצטער כפרה, רק תגיד אם אתה בבית" אוקי זה מה שהוא רוצה.
"אני יוצא עכשיו, ותנסה להתקשר כמה שפחות, מצטער אבל אתה מבין אותי" מקווה שיבין… "מבין מבין אחי תהנה ותישמור על אחותי" מה הוא חושב לעצמו הדבר הכי יקר שלי ואני לא אשמור עליו. "סבבה, ביי" וניתקנו, חזרתי לנופר.
"אוקי בואי נתרחק מהאזור ונמשיך" אין לי כח להפרעות כיביתי ת'פון וביי לכולם, יצאנו מהבית, והתקדמנו. "יש לך רעיון לאיזה מקום?" שאלתי בתקווה שתענה על מקום נורמלי.
"אתה זוכר את המקום ההוא שאתמול לקחתי אותך לשם…"
"זוכר בטח זוכר" איך לא הנשיקה הראשונה שלנו היתה שם
"זורם לך ללכת לשם עכשיו"
"זורם בטח זורם"
~נופר~
נקווה שתיהיה שם גם הנשיקה השניה שלנו…
"רק תבטיחי לי משהו אחד!" מה עכשיו? אוי נו מה הוא רוצה?.
"מהו המשהו הזה…" נווו אני במתח
"שלא תלכי לי לאיבוד" אוי נו הוא היה חיב להזכיר את זה?
"אוקי…" והלכנו יד ביד כמו זוג חברים אוווו כמה שאני אוהבת את יונתן מתה על הצורה שלו.
????????????????
"הגענו" אמרתי ליונתן כשהינו קרובים לנחל ההוא, התישבנו שם כמו אתמול.
"את..ר…ו..רוצה ל..ל..נסות שוב" גמגם יונתן חחח מה הוא משחק אותה פחדן?
"חחח" צחקתי וגם הוא חיך
"אוקי בוא ננסה שוב" ישבנו אחת מול השני והתקרבנו יותר ויותר עד שהשפתיים שלנו התחברו, הוא אחז בראשי ואני תפסתי את לחיו, הרגשתי צמרמורת בכל הגוף, וגם מין הרגשה נעימה כזאת, אחר כך גם הלשונות שלנו התמזגו, הוא ליטף את שערי ואני העברתי את ידי בין שערותיו, זאת היתה הנשיקה הכי טובה שהיתה לי בחיים!.
~יונתן~
התנשקנו, זאת היתה הנשיקה השניה שלנו, באותו מקום, אבל הפעם אף אחד לא עצר אותנו.
הרגשתי הרגשה נעימה כזאת שבחיים לא הרגשתי עם אף אחת, דבר אחד ידעתי היא האחת שלי ואני צריך לעשות הכל כדי לשמור עליה ולהשאיר אותה אצלי.
ישבנו איזה חצי שעה מחובקים ובנשיקה עד שהרגשתי שניגמר לי האוויר התנתקנו, הבטנו זה בזו כמה דקות וחייכנו, הרגשנו מסופקים ומלאי אהבה, אהבתי אותה וכניראה שגם היא אותי.
המשכנו לטייל באיזור הנחל מחובקים, היא היתה ניראת מאושרת שמחתי בשבילה וגם בשבילי
~בן~
אחרי שיונתן הלך ונופר אני יכול לעשות מה שבאלי יאללה אני הולך לאליס.
יצאתי מהחדר, הלכתי לחדר בנות וניכנסתי פאקקקק….


תגובות (2)

תמשיכי את כותבת ממש מקסים מחכה לפרק הבא של הסיפור
כמובן שאני מדרגת את הסיפור שלך 5!!!!!!!
תמשיכי כך את כותבת מדהים!!!
????????????????????????????????????????????????????

05/01/2016 16:53

תודה חיימשלי את לא מבינה איך חכיתי לתגובות!!!!
תודה מאמי בשבילך אני אמשיך
אוהבת!!<3

06/01/2016 16:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך