|שינית אותי |פרק 19| איפה נופר ויונתן?|

בפרק הקודם
אליס יצאה לחפש את בן, היא מצאה אותו והוא אמר לה את הסיבה למה הוא יצא.
טליה מקנאה באליס אחותה, שבן מחבב אותה יותר, טליה מתכננת לא לתת לבן להתאהב באליס
פרק 19
~אליס~
בן ואני ניכנסנו הביתה, ראיתי את טליה היא היתה ניראת כועסת כניראה היא חושבת שבן ואני… וממש לאאא, היא יכולה להמשיך לחשוב!
~בן~
ניכנסנו לבית, טליה הסתכלה עלי במבט מאים, מה היא חושבת לעצמה?
"טוב יאלה ילדים, מחר יש בצפר לכו לשון" אמרתי לקטנים, כי מזה לא היה באלי על טליה.
"אני בגןןןןן" התעצבנה טליה, חחח איך היא מזכירה את אחותה אליס…
"אוקי נו מזה משנה, לכו לשון!" טליה ומאור עלו…
"בן, יש מצב אתה עולה איתי" וואי טליה הזאת תשגע אותי, עליתי בלי חשק, גם אליס לקחה את מאור אחי, הכנסנו אותם לחדר שלהם, השכבנו אותם במיטות, חיבוקים נשיקות ויצאנו.
"נופר ויונתן לא מתכוונים לחזור היום או מה?" שאלתי את אליס תוך כדי שאנחנו יוצאים משם.
"לא יודעת, אני אנסה להתקשר לנופר" ענתה אליס.
"ואני ליונתן, סבבה?" היא סמנה לי שכן והתקשרנו, שתיהם היו לא זמינים.
"אינעל דינאק" צעקתי, כשהתנתקה לי השיחה.
"הם לא עונים לי" היא אמרה בלחץ.
"גם לי לא, אבל הכל בסדר איתם אני יודע, את לא צריכה להלחץ" ניסיתי להרגיע אותה.
"אני לא לחוצה אני רק קצת… דואגת" הורידה את הראש, ירדו לה דמעות, היה באלי לחבק אותה אבל ידעתי שהיא תתנגד.
"אין מה לדאוג, את תראי שהם יחזרו" אמרתי בטון בטוח.
"אתה בטוח?" הרימה ת'ראש.
"מאה אחוז" חייכתי, גם היא ניסתה לחיך.
"את לא עיפה?, יש מחר בצפר" ניסיתי להעביר נושא.
"אני לא עיפה" ניסתה להראות עירנית.
"מחר תיהי בבצפר חדש חברים חדשים איך ההרגשה?" אני מקווה שיהיה לה טוב שם…
"חחח אפשר לומר שאני די מתרגשת" היא באמת היתה ניראת מאושרת, ומי שיהרוס לה את זה אני חונק אותו.
~אליס~
בן שאל אותי כל מיני שאלות מוזרות על בית הספר, כניראה שהוא ניסה לעודד אותי, והלך לו.
"עכשיו תצתרכי למצוא לך חברה חדשה" למה הוא מתכוון?, הבטתי בו במבט של ?.
"נופר ויונתן כל הזמן יהיו ביחד, אני מכיר את אחותי" איך לא חשבתי על זה?.
"איזה באסה אין היום שום מסיבה וגם לא מחר" כאילו שמענין אותי הבאסות שלו.
"אולי בעצם… אנחנו נעשה מסיבה" הוא חייך.
"איזו סיבה למסיבה?" אולי יונתן ואני הסיבה?
"שהגיעו ילדים חדשים לשכונה" אמר וקרץ לי, ידעתי שזאת הסיבה.
"אוקיי… נראה לי אני אלך לשון" התעיפתי…
"את צריכה ליווי למיטה?" מה הוא זומם?
"זה בסדר אני אסתדר…" יבשתי אותו.
"לילה טוב" אמר בחיוך, היה באלי לתת לו נשיקה כזאת… אבל…
"לילה טוב" עליתי למעלה למיטה ונירדמתי.
~בן~
חחח היא לא רצתה ליווי למיטה, כניראה מפחדת, כוסאמקקק למה אמרתי לה את זה?
אולי היא חשבה שאני רוצה לפגוע בה… נשארתי למטה חושב לי, עד ששמעתי דפיקות בדלת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך