שינית אותי-פרק 21-מוצאים את נופר ויונתן

בפרק הקודם
בן פותח את הדלת וזאת היתה עדי לאחר התווכחות קטנה בינהם היא הלכה, בן סגר את הדלת וקלט שאליס היתה שם כל הזמן הזה, הם דיברו… ואחר כך בן מחליט לחפש את יונתן ונופר…
פרק 21
~בן~
יצאתי לחפש את יונתן ונופר, לקחתי את האופנוע שלי ונסעתי, תוך כדי חשבתי על אליס.
מאז שאליס הגיעה התחלתי להרגיש שהרגש שלי חוזר אלי, ואני חושב שיש לי משהו אליה…
היא כוסית אשש, לא שחשבתי לז## אותה, אני אהיה שחוט ביום שזה יקרה, אני מפחד להתחיל איתה, אתם בטח חושבים בן ביטון מפחד? כן,כן, אני מפחד לעשות טעות, לומר משהו לא במקום, אני לא יכול לקיים מחויבויות, השבועה שנשבעתי לאליס זה עוד בסדר כי במכות אני תותח…, ואני בטוח שזאת היא שנישקתי כשהייתי קטן…
מצאתי אותם, הם היו בפארק, ישבו על איזה ספסל, ואכלו פיצה וגלידה, חרא של שילוב…
"סופסוף מצאתי אתכם!" באתי מאחוריהם, והם הסתובבו מהר, כניראה ניבהלו חחח…
"מה אתה צוחק יא מפגר הבהלת אותנו" פעם ראשונה יונתן מדבר ככה, כניראה רציני התאהב באחותי הקטינה.
"טוב, טוב תרגיע מצטער" כאילו שאני צריך להצטער…
"סופסוף אתה מתנצל." פתחה ת'פה אחותי הז###.
"וואלה?" אמרתי, ובאתי לקחת משולש פיצה, וכשבאתי לקחת פלאק אחותי נתנה לי וואחה כאפה על היד.
"איכססס יא מגעיל לא שטפת ידיים"
"פתאום ניהית לי נקיה עאלק" נופר ואני התווכחנו…
"טוב בואו הביתה" יונתן עצר את הוויכוח.
"כן בואו" ניסיתי לעזור בבית יותר טוב לריב, היא סתם עושה לי פאדיחה.
"מפחד? חושב שבבית לא תחטוף? אז אתה טועה… אני ארדוף אחריך לכל מקום"
"את תחטפי ממני…" ושוב המשיך הוויכוח.
"דיי בן! דיי נופר! הביתה עכשיו" שוב פעם יונתן עצר אותנו מלריב.
"טוב אני בא ולא מענין אותי מה את חושבת, פחדן, עלוב, ילד כאפות…" לא מענין אותי.
"טוב שאתה יודע את תכונותיך…" וצחקה, כלבה, רציתי לזרוק לה מילה…
"דיי נופר! עוד מילה אחת ואת באה ברגל! גם אתה בן!" יופי שהוא צועק עליה, אבל עלי?
"אני? ברגל? זה האופנוע שלי, חמווווד" עליתי על האופנוע.
"מי בא איתי ומי ברגל?" אם נופר תלך ברגל, עלול לקרות לה חס וחלילה משהו רע…
"אני נוסע נופר צריכה לקבל עונש" וקרץ לה, יונתן עלה ונופר הלכה ברגל.
~נופר~
אווווף אני הולכת ברגל, אבל עכשיו יש לי המווון זמן לחשוב, עלי ועל יונתן…
הוא ילד ממש טוב, לא כמו שחשבתי, הוא בחיים שלא לא זי##, והוא שותה ומעשן פעם ב…
בקיצור זכיתי בילד הכי טוב בבאר שבע, גם חתיך, גם ילד טוב, הכל ביחד.
למרות שהיתי הכי רוצה חבר כמו בן, רק פחות ערס, נכון שאתם חושבים שלבן אין לב ואין רגשות אולי אתם קצת צודקים, אבל כשיש לו חברה היא כמו מלכה, ניראה לי שהוא שם עין על אליס אני קצת מפחדת עליה כי הוא השתנה…
~בן~
יונתן ואני נסענו באופנוע שלי, הפעלתי באיפון שירים על ווליום עם רמקול שמחובר לאופנוע, ונסענו בכיף, מענין מה עם נופר?
~אליס~
היתי בבית, לא הצלחתי להירדם, חשבתי על נופר, איפה היא? אולי קרה לה משהו?
גם בן יצא לחפש אותם, ולא חזר עדיין, בזמן האחרון אני מתחילה להרגיש רגשות אליו…
ניראה לי הוא מכיר אותי מאיזה מקום, תוך כדי מחשבות שמעתי צעדים…
זיהיתי אותם אלה הצעדים של בן, התעסקתי בLG (חברה של פלאפונים למי שלא יודע) שלי.
והוא ניכנס, כולו מתנשם ומתנשף, הבאתי לו מים.
"נופר, נופר…" הוא השתעל, מה קרה לה?
"קרה לה משהו? אמרתי בדאגה, הוא התישב לידי, וניסה להרגיע אותי מהלחץ.
"היא…" הוא התחיל לומר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך