"שינית אותי" פרק 3

~אליס~
"סתכלי לאן את הולכת!" אמר לא רציתי להרים את עיני לראות מי זה כי כבר ידעתי
"אני..אני…מצטערת." פרצתי בבכי שלא יכולתי לעצור אותו הוא הסתכל עליי במבט מרחם ועזר לי לקום ניחשתם נכון זה בן
~בן~
אז מה אני אעשה? כעסתי עליה שתילמד פעם הבאה שמסתכלים לאן הולכים היה בא לי יותר להתעצבן עליה ולהגיד לה שהעיניים שלה בתחת אבל הבכי שלה המיס אותי פשוט המיס לא יכולתי לראות אותה ככה אז עזרתי לה לקום ושאלתי "את בסדר?" היא קמה לאט ואמרה "כן, תודה" ניסיתי להיות הכי עדין שיכולתי עד שחשבתי לעצמי וואלה בן זה לא אתה! אתה מתנהג כמו כוסית אז אמרתי "מצטער יש לי המון מה לעשות יאלה ביי" והלכתי אני בחיים לא אוכל להיות חבר טוב חשבתי לעצמי אני אולי אשכרה זיין מוצלח אבל בתור חבר אני חרא
~אליס~
למה הוא היה נחמד אלי? אוקי אנשים מוזרים לפעמים… ניכנסתי למקלחת התארגנתי והתקלחתי לאחר כשעה יצאתי הלכתי לחדר לבשתי חולצת טריקו לבנה מעל גקט בלי שרוול עם פרנזים מכנסי גינס עם קצת קרעים מגפיים גבוהות הסתרקתי התאפרתי ויצאתי לכיוון החדר של נופאר היא היתה מוכנה(אם מעניין אותכם: היא לבשה חולצת בטן שחורה עם כיתוב ומכנסי גינס קרעים ונעלי עור גבוהות עם שרוכים ואיפור) היא ישבה על המיטה והתכתבה עם חברות היא ראתה אותי ואמרה "מהמממממת!" הסמקתי "וכשאת מסמיקה את יותרררר" הוסיפה "גם את מושלמת!" אמרתי לה "אל תגזימי" אמרה "טוב בואי נרד" אמרתי. ירדנו למטה וויאן לא היתה בבית היא עובדת בערב שירה ואליאב יצאו טליה והקטן הלכו כניראה לישון. ראינו את שני הבנים יושבים על הספה וצופים באיזו תוכנית . "לאן יוצאות?" שאלו שניהם "לא שאיכפת לנו" הוסיפו "סתם לטייל" אמרה נופאר כשראתה שאינני יודעת מה לומר "ככה לטייל?" שאלו "מזה ככה?" אמרה נופאר "סתכלי איך את לבושה יא חתיכת מזדינת" אמר לה בן "שתוק שתוק למה החברות ש'ך לבושות יותר טוב?" אמרה "אין לך מה לומר אה?" התגרת בו "שתקי זה לא אומר שאת צריכה להיות סוטה מגיל קטן " אמר "שתוק יא מניאק מזין בנות וזורק אותן כאילו הן איזה שפחות שלך" אמרה "אנלא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן ברור?" אמר בן שם לב שהסתכלתי עליו ניראה היה שהוא התביש מה הסיפור שלו למה הוא מתנהג ככה?
"יודעת מה" אמר לבסוף בן לאחר שתיקה ארוכה "תעופי את והחברה שלך" אמר "תודה על הרשות הוד מעלתו" אמרה נופאר בזלזול " אבל תיזהרו" אמר בן. "מה קרה שפתאום אתה דואג לי אה" הוא לא ענה לה "אוקי…" הוסיפה "גם ממך אני צריכה לבקש רשות יונתן?" אמרה ."לכו אבל תיזהרו כמו שבן אמר" אמר לאחר מחשבה "ביי" אמרנו ויצאנו בדרך שאלתי את נופאר אם אח שלה באמת מתנהג ככה או שהיא סתם אמרה את זה בשביל להרגיז "כן אליס הוא מתנהג ממש כך ואפילו יותר גרוע" אמרה. כאב לי הוא יכל להיות בנאדם טוב מה זתאמרת יכל להיות הוא בנאדם טוב רק צריכים להוציא ממנו קצת את הרע וכניראה אף אחד לא חשב על זה "ממתי זה התחיל?" שאלתי "זה התחיל מלפני כמה שנים" אמרה נופאר "את יודעת למה?" שאלתי "כאילו..אה…הייתה לו לפני זה חברה?" שאלתי "זאת הסיבה שהוא מתנהג ככה" היא השיבה "מה זאת אומרת?" שאלתי "היא ניפטרה בתאונת דרכים קשה ומאז נישבר לו הלב והוא גם איבד את הרגשות שלו ביחד עם זה שהוא איבד אותה" אמרה בכאב "הוא אהב אותה?" שאלתי "רק אהב?…היא היתה כל החיים שלו הוא שמר עליה כמו על יהלום" אמרה "עכשיו הוא סתם ערס מסריח בלי רגשות בלי אהבה ובמקומה רק אלימות הוא לא יכול להתנהג בעדינות!" אמרה בפסקנות "דווקא כן.." אמרתי "מאיפה לך?" שאלה "כל בנאדם גם הרע ביותר יש בו טוב!" אמרתי "גם בבן?" שאלה "ברור" אמרתי בחיוך "אליס את מסתירה ממני משהו?" שאלה סיפרתי לה את מה שקרה שניתקלתי בו… "אז את באמת צדקת! בכל אחד יש טוב!" אמרה "הלוואי שגם כלפי הוא היה מתנהג כך" אמרה עצבות היתה נישמעת בדיבורה "אממ לאן הולכים?" ניסיתי להעביר נושא "לאן שבא לך" אמרה "אני לא מכירה תעיר את יודעת" אמרתי "אוקי אז אולי נלך לאכול פיצה?" אמרה "סבבה" אמרתי והתחלנו לצעוד לעבר החנות כשניכנסנו ניתקל איזה בחור אחד בנופאר היא מעדה באתי לעזור לה אך הוא הדף אותי אחורה התקרב אליה ועזר לה לקום….

מי הבחור הזה? מה הוא רוצה מנופאר? תדעו בהמשך (שחכתי בהקדמה לתאר את נופאר בגיל של אליס רק ההפך ממנה לא ביישנית בכלל רגישה מתחשבת אומרת מה שהיא חושבת בפרצוף שיער שטני עיניים ירוקות דומה לבן אבל לא בהתנהגות אוהבת את בן רק שההתנהגות שלו מפריעה לה לאהוב אותו)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך