שינית אותי פרק 34 עבדות

הרגשתי שמישהו תופס לי את היד, ואז הוא סובב אותי אליו, זה היה בן.
\\\\\\\"ככה את מתחמקת מלהתנצל? ואחר כך עוד אני זה שמנסה להתחמק, יענו שומר על הכבוד\\\\\\\" אמר בן, לא ידעתי מה להשיב, אז פשוט שתקתי.
\\\\\\\"אין לך מה לענות אה? תדעי שאת לא תצאי מזה בזול\\\\\\\" אמר כשהוא עוד מחזיק בי.
\\\\\\\"תעזוב אותי\\\\\\\" אמרתי, הוא מיד עזב, אבל לא להרבה זמן, הוא הצמיד אותי לקיר, עד שהיינו קרובים, הלב שלי דפק חזק, רק שהוא לא ישמע.
\\\\\\\"בקשתי שתעזוב אותי\\\\\\\" אמרתי, והוזזתי אותו ממני.
\\\\\\\"גם לא מתנצלת, ואחר כך את דוחפת אותי, ועוד מבקשת ממני לעזוב אותך\\\\\\\" אמר.
\\\\\\\"אבל מה אתה מתכוון לעשות לי?\\\\\\\" שאלתי בקול מתחנן, דפיקות הלב שלי רק הלכו וגברו.
\\\\\\\"מה את מפחדת? אני אתחשב בזה שאת שומרת נגיעה\\\\\\\" אמר בציניות.
\\\\\\\"אני לא\\\\\\\" אמרתי במבט כועס, הוא צחק.
\\\\\\\"חחח אני יודע, אבל כיף לעצבן אותך, כי את יפה ככה\\\\\\\" אמר, הסמקתי.
\\\\\\\"אבל את תצתרכי לעבוד בשבילי\\\\\\\" אמר, מה הוא רוצה?
\\\\\\\"מ…מה לעשות?\\\\\\\" שאלתי.
\\\\\\\"עד שאני מגיע מהעבודה החדר שלי מסודר\\\\\\\" אמר ברצינות.
\\\\\\\"יאללה בואי\\\\\\\" אמר וליווה אותי לחדרו, נכנסנו לחדר, התיישבתי על איזה כיסא מסתובב.
\\\\\\\"טוב אני מחליף בגדים\\\\\\\" אמר.
\\\\\\\"תעשה את זה במקום אחר\\\\\\\" אמרתי.
\\\\\\\"סתובבי אם את לא רוצה לראות אותי מתלבש\\\\\\\" אמר ולא התיחס למה שאמרתי קודם, הסתובבתי אחורה.
\\\\\\\"תסתובבי\\\\\\\" אמר, הסתובבתי והוא בקושי לבש חצי חולצה, אז למה הוא אמר לי להסתובב? הסתובבתי בחזרה.
\\\\\\\"נו מה הבעיה שלך? בחיים לא ראית בנאדם מתלבש?\\\\\\\" אמר, הסמקתי, הוא בא וסובב אותי.
\\\\\\\"תתחילי עד שאני בא החדר מסודר\\\\\\\" אמר כשהוא מביט לי בעיניים, הוא הלך, התחלתי לסדר.
\\\\\\\"אליס?\\\\\\\" אמר, הסתובבתי, מה עכשיו.
\\\\\\\"מה?\\\\\\\" אמרתי, הבטתי בו והוא בי.
\\\\\\\"עזבי לא משנה\\\\\\\" אמר ויצא, מוזר… המשכתי לסדר את החדר, עד שסיימתי, הייתי עיפה ולא היה לי כוח ללכת למיטה שלי, אז פשוט שכבתי במיטה שלו, למיטה היה ריח כמו שלו, נרדמתי.
~בן~
לא רציתי להגיד לאליס לעשות משהו שהיא לא רוצה, אז פשוט אמרתי לה שתסדר לי ת\\\\\\\'חדר,
היא לא רצתה להסתכל עלי, כניראה אני לא חתיך בעיניה, הגעתי לעבודה, כמו תמיד העבודה המשעממת הזאת כוסאמק, למה אני עובד פה? אנלא ידע, כל היום למזוג, ככה זה להיות ברמן
אבל העיקר שיש משכורת בסוף החודש, התחלתי את העבודה, וכמו תמיד היא נגמרה, חזרתי הביתה, נכנסתי לחדר אליס ישנה שם, הסתכלתי על החדר, פשששש סחתן שחקה אותה הילדה אבל איפה אני ישן עכשיו?


תגובות (3)

פרק מושלם אבל הבעיה של הסלש הורסת..

24/02/2016 18:04

פרק מושלםםםם התגעגעתי אל תעלמי לנו

24/02/2016 18:40

חיימשלי לאן נעלמת?

29/02/2016 20:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך