הזמן לכתוב לכתוב כשיש זמן
מי הביט במאור? בפרק הבא...

שינית אותי פרק 36 בוקר של אושר.

מי הביט במאור? בפרק הבא...

~נופר~
התעוררתי בבוקר.
"איזה בוקר ניפלא" חייכתי לעצמי, והתמתחתי מעייפות. "נקווה שכל היום יהיה ככה" בן התעורר. "בעזרת השם הכל יהיה טוב" אמרתי והבטתי בבן.
"מה יש? נתקעת עלי?" בן חטף עצבים, חחח הדבר שאני הכי אוהבת לראות על הבוקר. "אני לא יודעת מה איתך, אני הולכת להתארגן" קפצתי מהמיטה, לעומת מבטו המתפלא של בן, כניראה הוא לא רגיל לראות אותי ככה.
אבל תמיד צריך סיבות לשמוח לא? ולי יש את הסיבות שלי…

~בן~
נופר קמה מאושרת על הבוקר, מה שגם לי גרם לחייך, כמה זמן לא ראיתי אותה ככה התגעגעתי לחיוך שלה, אחות שלי מת עלייך!

~נופר~
הלכתי לראות מה עם אליס, בטח עבדה קשה אתמול בלילה, כמו שחשבתי…
היא ישנה, שינה עמוקה.
לא רציתי להפריע לה אז… טסתי משם.
"בן, תעיר את אליס כשאתה קם" נכנסתי לחדר שלי, ואמרתי לבן. "מה שתגידי" אמר מתוך שינה.
"ואל תשכח לשלם לה" נזכרתי לומר לפני שיצאתי. "סבבה, לילה טוב" בן עוד בתוך השינה…
לקחתי בגדים, ויצאתי מהחדר.

~יונתן~
קמתי בבוקר, עם חיוך דבוק לפרצוף לא ידע למה, התלבשתי לבשתי מיכנסים ג'ינס חולצת טריקו לבנה מעל סוודר שחור ונעליים שחורות.
הלכתי למיקלחת לשטוף פנים, וכן לצחצח שיניים…

~נופר~
התארגנתי והתלבשתי, לבשתי ג'ינס בהיר, חולצת תחרה לבנה, מתחת גופיה שחורה, ומגפונים שחורים.
"איזה יום שמח לי היום…" זימזמתי לי מול המראה, תוך כדי ציחצוח שיניים. "קמת שמחה היום אה?" יונתן נכנס, למקלחת הסמקתי קצת.
"לא רק שמחה אלא מ – א – ו – ש – ר – ת!" אמרתי והדגשתי את המילה מאושרת. "ועל מה ולמה האושר?" שאל כשהיה מאחורי ותפס במותני. "מכל הסיבות שבעולם" אמרתי וחייכתי אליו.
הוא החזיר לי חיוך…
חמוד שכזה ^-^.

~מאור~ (חדש!!!!)
קמתי בבוקר, אווף שוב פעם לקום לחרא הזה. שום דבר לא הולך לי בחיים האלה.
במיוחד…
אהבה.
טליה לא מתייחסת אלי אפילו, ואליס סופסוף מישהי שאוהבת אותי אבל גדול ממני…
בקיצור חרא של חיים מישהו רוצה להתחלף???
הלכתי להתלבש, לא לבשתי משהו מיוחד חולצת טריקו אפורה, ומכנסים ג'ינס כהה.
כשסיימתי להתלבש, הרגשתי שמישהו בוהה בי, הסתובבתי..


תגובות (3)

משעמם אה?
בפרק הבא אולי יהיה מענין..

18/03/2016 13:58

איזה כיף זה להכנס לאתר לתומי לראות שהעלת פרק? תמשיכייי

18/03/2016 14:58

פרק מושלם!!

18/03/2016 15:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך