הזמן לכתוב לכתוב כשיש זמן
נישמח לכל תגובה ולכל ביקורת שתפו דרגו ו... תודה לכם!

שינית אותי פרק 40 חלק ב' – אחריות

נישמח לכל תגובה ולכל ביקורת שתפו דרגו ו... תודה לכם!

~טל~
איפה אליס הזאת? רק שלירון לא לקח אותה לאיפושהו או עשה לה משהו.. דייי זה לא יקרה אם אני כאן!
היי הנה היא, היא עוד רגע נכנסת לסכנה . רצתי בכל כוחי ואחזתי בידה.
"עאעאעא" היא צעקה בבהלה. "הו טל זאת את… כבר נבהלתי" גררתי אותה משם. "היי טל אני צריכה.." היא באה לומר, ואז בן התיצב למולנו. "היי בננות" הוא אמר. "היי.." אליס אמרה והשפילה מבט. יכולתי לראות שהיא מסמיקה אומיגאדדד אולי היא מאוהבת בו?? בן סימן לי משהו אולי הוא רוצה לדבר איתה.. אולי זה הדדי אז למה הוא לא אמר לה קודם?
"אליס אני זזה שניה לשירותים" רצתי משם במהירות.
~אליס~
כמעט ונכנסתי למחששה עד שטל הזאת לקחה אותי משם ו.. מה בן עושה כאן? ולמה הוא לא ניקה את הדם מהפרצוף שלו? והוא.. מתקרב אלינו? "היי בננות" הוא אמר שיטטט אני מתחילה להסמיק. "היי.." לחשתי והשפלתי מבט. "אליס אני זזה שניה לשירותים" טל אמרה וטסה מפה בריצה לעזאזל היא השאירה אותנו פה? לבד?
באתי לרוץ אחריה אבל חשתי ביד האוחזת את ידי סובבתי את מבטי לרגע ופגשתי במבטו המחויך של בן, המגע של ידו בידי העביר בי צמרמורת נוראה. "את מפחדת לחכות איתי כאן? אני לא נושך…" הוא הביט בעיני ואני הבטתי לצד.
"תעזוב.." לחשתי וניסיתי לחלץ את ידי מידו.
"כואב לך?" הוא שאל והירפה מעט את אחיזתו. למה הוא דואג לי בכלל? 
השפלתי מבט ודמעה ירדה במורד לחיי.
"עזבתי" הוא הכריז ושחרר את אחיזתו מידי, יכולתי לשמוע בקול שלו שהוא מחייך אפילו שלא הבטתי בפניו. "זה כואב עדיין?" למרות זאת שניסיתי להסתיר את הדימעה הוא בכל זאת ראה.. "אל תדאג לי, קודם תנקה את הדם מהפנים שלך.. ומה אתה עושה פה בכלל?" אמרתי בחצי צעקה. "אליס…" הוא התחיל לומר וברגע עצר את עצמו, ראיתי את הכעס בפניו. בחיים אף אחד לא דיבר אליו ככה. שיתרגל.. "אליס נו…"הוא ניסה לגרום לי להביט בו, אבל לא! הפעם לא ילך לו.
"היי הכל בסדר?" טל התקרבה אלינו השתתקנו. "הפסדתי משהו?" היא הוסיפה. "ביי" בן הלך בעצבים. "אליס?" היא הביטה בי במבט חושד. "מה?" שאלתי בתמימות. "מה? מה!" היא חייכה.
לפתע שמענו מאחורינו רעש, טל שעמדה למולי שינתה את מבטה למבט מודאג. "אליס…" היא החלה לומר. "מה קרה??" באתי להסתובב לאחור. "אל תסתובבי!!!" היא אמרה בחצי צעקה. הסתובבתי לפני שתמנע בעדי ולא האמנתי למראה עיני החצר היתה ריקה מלבד טל ואני ו…


תגובות (1)

אני רואה שהתחלתם לכתוב ביחד זה טוב אני ממש אשמח לקרוא את הסיפורים של שניכם מצפה להמשך♥

22/05/2016 07:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך