שיר הזאת | פרק 8

TuliesGirl 15/05/2015 599 צפיות תגובה אחת

הלכתי עם מור לקיוסק בהפסקה.
היא קנתה טוסט ואני באתי לקנות ברד.
״קחי חמודה״ אמרה המוכרת. ״תודה, אני כבר מביאה לך את הכסף״ אמרתי והוצאתי את הארנק מהתיק. התחלתי לחפש שקלים מכל מקום ומצאתי רק חצי שקל ואגורה. ״אני ממש מצטערת אין לי מספיק כסף״ אמרתי לה
״זה בסדר אבל לא תוכלי לקבל את הברד, הברד עולה 5 שקל אני לא יכולה לוותר על ארבע וחצי שקל, זה די הרבה יחסית לקיוסק של בית ספר אין לנו הרבה בקופה.״
״אני אשלם עלייה״ בא רפאל משום מקום והגיש למוכרת את הכסף.
״אני מקווה שלא תירק לי בברד הפעם.״ אמרתי לו.
הוא הסתכל עליי ולקח שלוק. ממש שלוק הוא גמר את הכל.
האמת היא לא נגעלתי מהקש שנגע בשיניים שלו, בלשון שלו, והשפתיים שלו. הראתי לו שאני בסדר לגמרי ואני לא סטרילית ממנו. רמז אחמ אחמ.
ישבנו אני ומור על הספסל ליד הערסים מהשכבה.
״שיר, ראיתי מה שקורה בינך לבין רפאל.״ מור אמרה.
״מור.. לא קורה בינינו כלום.״ אמרתי בביטחון.
״איזה מזל, אני רוצה אותו לעצמי.״ מור חשבה והסתכלתי עלייה בגועל.
לפעמים הכוח הזה מרחיק ממני אנשים, אבל לפעמים הוא עוזר לי להבין מי חברה אמיתית ומי מזויפת.
העמדתי פנים שהיא אמרה את זה בקול.
״מור את באמת חושבת ככה כלפיו?״ אמרתי לה.
בהתחלה היא נבהלה קצת ואמרה ״כן האמת ש.. הוא ממש חמוד ואת והוא לא מתאימים בשיט. למען האמת הוא ממש לא בשבילך ואתם בחיים לא תהיו ביחד.״
זה היה ממש מרושע להגיד, אפילו שאמרתי שלא קורה בינינו כלום. היא ידעה שאני בקטע שלו.
אז קמתי והלכתי אליו, תפסתי לו בחולצה ונישקתי אותו באגרסיביות, הוא נבהל בהתחלה ואז זרם עם זה, זו הייתה דקה קצרה, שנמשכה נצח.
כולם הסתכלו עלינו. מור הסתכלה עליי ופשוט ברחה מהמקום.
התנתקתי ממנו, הוא הסתכל עליי וחייך. החיוך שלו היה כל כך רחב וראו שהוא אהב את זה. אחרי הרגע של השתיקה המביכה כל הבנים התחילו להריע ומפה ידעתי שרפאל ואני נועדנו.
זה היום השני הכי מאושר בחיים שלי!


תגובות (1)

אהבתי אבל חבל שהיא שיקרה לה וזה היה טיפה מרושע מצידה(מצד שיר)

15/05/2015 16:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך