>Angle<
האמת שכשכתבתי את הפרק הייתי די משועממת, אז הפרק יותר מצחיק מאשר מותח, מקווה שזה לא הורס.

שיר חיי- פרק 4

>Angle< 15/04/2014 1426 צפיות 4 תגובות
האמת שכשכתבתי את הפרק הייתי די משועממת, אז הפרק יותר מצחיק מאשר מותח, מקווה שזה לא הורס.

נכנסתי לוואטסאפ של השכבה.
'מזל טוב גלי ואיתמר'
'בהצלחה'
'איזה חמודים'
WTH????????????? עכשיו כל העולם יודע ממה שקרה אתמול? אני לא מאמינה! מהשכבה לא אכפת לי, מאיתמר לא אכפת, מה יהיה עם תמר? :(
'את רצינית?' (היא שלחה לי הודעה
ידעתי שזה יקרה. אני חייבת למצוא דרך לצאת מהסיפור הזה.
התקשרתי אליה:
"הלו"
"תמר, את מכירה אותי, ניראלך שאני אעשה לך את זה? אני לא אוהבת אותו, תתני לי הזדמנות להסביר"
"ברור שאני אתן לך, מה חשבת שלא? דברי"
סיפרתי לה מה שקרה צעד צעד, וכמובן, שהיא הבינה אותי.
"תגידי לו שאת לא התכוונת למה שאמרת אז, שהלחץ גרם לך להגיד את זה. אני מקווה שהוא יבין, ואם לא, תגידי לו שהיחסים האלה לא יכולים להתקיים כי את לא רוצ הלפגוע בי או משהו."
"מעולה"
אין על התמר הזאת…
"אה ותמר, אם יצא קטע כמו בסרטים, שתראי אותנו ביחד או משהו, תאמיני לי, כנראה הוא יזם את זה, ללא רשותי."
"אל תדאגי"
התקשרתי לאיתמר, האמת שדי נלחצתי, לא ידעתי איך הוא יגיב.
"היי גלי יפה שלי, מה נשמע?"
"בסדר איתמר, תקשיב, אני לא כל כך התכוונתי למה שאמרתי אתמול, ואני לא רוצה שיצא רושם מוטעה…"
"איזה רושם?"
"שאני אוהבת אותך"
"נו, בסדר, אני יודע שאת אוהבת אותי"
"לא, אני לא אוהבת אותך"
"חבל שלא אמרת את זה אתמול"
"נו בדיוק, אני לא התכוונתי לזה" (גאון האיתמר הזה…
"וחשבת להמשיך לשקר לי ככה?" (טוב אני נשבעת, הילד טמבל.
"טוב, זה גם ככה לא היה יכול לעבוד כי אני הייתי פוגעת בתמר"
"או, אז את מודה שזה נכון, שאת אוהבת אותי, אז אם כן, למי אכפת מתמר, בואי נאהב"
ניתקתי. כמה טמטום אפשר לסבול בבת אחת? אני לא מבינה מה תמר מצאה בו?
פתאום דלת חדרי נפתחה ובפתחה עמד איתמר בבגדי בלרינה. (WTH….
"אני יודע שאת אוהבת אותי!" הוא עשה כמה פירואטים והגיע לקצה מיטתי. "תודי, תודי, תודי!" הוא התקרב אלי והתחיל להתנשק איתי לא הבנתי למה אני לא עוצרת, אני לא אוהבת אותו! (תיאור מצב: גלי מתנשקת עם איתמר הלבוש בגדי בלרינה שמנסה לשכנע את גלי לאהוב אותו(?)
לחדר פתאום נכנס אביתר, לבוש בביקיני, עם משקפי שמש ופאה, שאומר לי, אני אוהב אותך, גלי, בואי לא נישאר סתם ידידים, אני רוצה להיות יותר מזה. החדר התמלא מים ופתאום איתמר נעלם, אביתר שחה אליי והתחיל לנשק אותי בלי סוף, דיי כבר!!
החדר התרוקן מהמים אביתר נעלם ולחדר נכנסה תמר, יפה כמו תמיד.
"תמר, את לא מבינה מה קרה פה!"
היא לא ענתה. לפתע התחיל הלהתקדם אליי עם אצבע מושטת במהירות ופתאום פניה השתנו לפניה של הדס שאומרות לי: "תמיד תזכרי שלפעמים מה שאת רוצה, הוא לא מה שאת צריכה!"

ט'ר'ר'ר'ר'רר'רר'ר'ר. השעון המעורר העיר אותי. זה היה חלום.


תגובות (4)

******************************************************************************************
ממש נחמד :), אע"פ שאני לא קורא סיפורים מהסוג הזה.
בקטע הראשון שאיתמר נכנס לפריים ונאמר שהוא עם בגדי בלרינה התחלתי להתפקע מרוב צחוק. זה בהחלט אחד הסיפורים מהז'אנר הזה.
מדרג 5 :)

15/04/2014 21:51

    תודה:) גם אני נקרעתי…

    15/04/2014 21:59

איפה פרק 3?

15/04/2014 22:03

הוא נמחק לי, זה די מבאס, אני יכולה לתת לך תקציר אם אתה רוצה.

15/04/2014 22:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך