האביר שבלב
כל אחד צריך להבין שיש אנשים עם שכבות של הגנה... מעטים האנשים שיש להם גם שכבות של הבנה...

שכבות של הבנה

האביר שבלב 10/04/2016 638 צפיות 2 תגובות
כל אחד צריך להבין שיש אנשים עם שכבות של הגנה... מעטים האנשים שיש להם גם שכבות של הבנה...

ראיתי אותך עם חברות.
מבטינו נפגשנו בהתחלה ומיד השפלת את מבטך. צבע אדום חזק עלה בלחייך. דבר שגרם לי להתאהב באופן מיידי. ידעתי שעכשיו את תהיי איתי.
לא התביישתי ניגשתי והתחלנו לדבר. לאורך כל השיחה צחקקת והחלפת צבעים.
ביקשתי שניפגש.
למרות שאמרת לי מראש שאת לא קלה ושאני לא אפתח ציפיות, הכל הלך כמו שצריך. נפגשנו במסעדה יוקרתית ובסיום הארוחה לקחתי אותך לביתי. חשבתי שסוף סוף הגיעה האחת שלי.
הגעת אליי לחדר ומיד נשכבת על המיטה הרגשת בנוח. לא סיפרת לי יותר מדי על עצמך למרות השאלות שלי. חשבתי שאת רוצה לתת מעט מידע כדי שאני לא אשתעמם מיד.
הלכנו לישון ביחד. ובפעם השנייה שהגעת אליי כבר לא ישנו בדיוק.
הורדת את האיפור שלך ואז אמרתי : "כמה שאת יפה בלי איפור."
התרגשת. הורדתי ממך את החולצה לאט. התחלנו להתלטף. התנשקנו בלי סוף.
בבוקר קמנו ואמרת שאת ממהרת לעבודה. לקחת את הבגדים שלך ויצאת מהר מביתי.
מרגע זה התחלת להיעלם לי בלי סיבה.

"אמרתי לך לא לפתח ציפיות" אמרת.
"הרי הכל הלך טוב, ישנו יחד, נהנו אפילו ראיתי אותך במצב הכי אינטימי שיש" השבתי.
"לא ראיתי אותי במצב הכי אינטימי שלי, אין אחד שיראה אותי במצב הזה."

לזוגיות הזאת לא היה סיכוי.
הייתה לה שכבה של חומת הגנה עבה.
באותו זמן לא ידעתי מה לא בסדר. מה עשיתי שגרם לה ללכת.
היום אני יודע שגם אם בחורה תוריד עשרות שכבות של בגדים, היא לא עירומה לגמרי. היא לא חשופה לגמרי. תמיד יישארו לה שכבות של הגנה.
לזוגיות יש סיכוי רק ברגע ששכבות ההגנה יורדות ולא שכבות הבגדים!
היום אני יודע הכל על ההגנה, כי היום אני מלא בשכבות של הבנה.


תגובות (2)

ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור , רק… היית יכול להתאמץ טיפה יותר ! להכניס קצת יותר בשר, קצת יותר רגשות, חוץ מזה הרעיון ממש נחמד.

10/04/2016 14:33

מסכימה^
הרעיון עצמו באמת שמקסים אבל אם זה היה כתוב עם קצת יותר נפח זה יכל להיות הרבה יותר טוב.. (בלי להעליב)
סך הכל אהבתי ^ ^

11/04/2016 14:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך