תהנו :]]
תודה לכל מי שקורא את הסיפור שלי (:

שכונה חדשה, אהבה חדשה !!! פרק 20

20/08/2013 1297 צפיות 6 תגובות
תהנו :]]
תודה לכל מי שקורא את הסיפור שלי (:

בס"ד

פרק 20

נוקדת מבט של נועם:

יצאתי מהבית של איציק ויצאתי אל הרחוב הדומם בחוץ. נזכרתי בשיחה שלי ושל איציק לפני כמה דקות.
"אתה מבין את זה אסור לך להתקרב אליה" אמר לי
"אני מבין" אמרתי
"אתה צריך לשמור אליה ששום פלוץ לא יתקרב אליה" אמר
"בסדר" אמרתי
אני עוקב אחריה כבר כמה חודשים ואני לא מסוגל להפסיק לחשוב עליה. אני יודע שאני אח שלה אבל אי אפשר להסביר את זה, זאת לא אהבה בין אח לאחות זה משהו מעבר. אבל אני לא יכול לספר לה שיש לה אח.
איציק אימץ אותי כשאני הייתי בן 3, אמא שלי נפטרה והביאה אותי אל איציק ומאז אני אצלו והוא מגדל אותי. אף פעם לא ראיתי את אמא שלי בתמונות כשהיא הייתה בהריון איתי אבל הסקתי שכנראה אני מאומץ מאז ומתמיד. כשאיציק סיפר לי שיש לי אחות, רציתי כבר לראות אותה ולדבר איתה ולספר לה שקשה לי, רציתי לדבר עם מישהו אבל איציק אמר לי שאסור לי להתקרב אליה רק לשמור אליה. נשברתי.
דור הוא אחי, לא אח אמיתי, הבן של איציק גם אמא של דור נפטרה כשילדה אותו ככה שזה יוצא שאנחנו דומים באיזשהו עניין, אבל אף פעם לא דיברתי איתו על הרגשות האלה!.
אני מטייל בחושך בין הבתים והפארקים, אני נכנס לפארק שקרוב לבית שלה ומתיישב על הספסל.
"יחרא" שמעתי מישהו אומר לי
"מה קורה אביב"? אני אומר
"אחלה, אז היא יודעת" אמר לי אביב
אביב עובד אצל איציק ככה שלפעמיים אנחנו מדברים. אני יודע שהוא אוהב את דניאל והוא יודע שדניאל היא אחותי אבל זה לא כל כך פשוט כי גם אני אוהב אותה!
"לא" אני אומר
"אני והחבר'ה יושבים עכשיו אצל עמרי, אתה בא" שואל אותי
"כן כן" אני אומר וקם


תגובות (6)

לא הבנתי. דניאל היא אחות של נועם ונועם מאוהב בה, ואמא שלהם נפתרה? אבל אמא של דניאל היא חיה לא? או שלא. אז למה הוא לא חוזר למשפחה שלו.
למה איציק לא מרשה התבלבלתי את יכולה להסביר לי?

20/08/2013 05:19

יאווו זה מושלם תמשיכי עכשייייייו !!!

20/08/2013 05:24

נועם הוא מאומץ ואז האמא שאימצה אותו נפטרה ולפני שהיא נפטרה היא הביאה אותו לאיציק שיאמץ אותו (נועם), את כול הפרטים של למה הוא לא חוזר למשפחה ואם אמא של דניאל חיה הכול תדעו בהמשך מבטיחה, אני לא רוצה לגלות (: בתכלס זה שנועם ודניאל הם אחים (: אם את רוצה לדעת עוד אשמח עם תדברי איתי..

20/08/2013 06:19

תמשיכיייייי

20/08/2013 07:29

אה !!!
חחחח סוף סוף הבנתי ((–:::
חחחח פרק ממש יפה ><^

20/08/2013 07:51

מהמם

20/08/2013 08:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך