אממ להמשיך?! ^_^

שכנים חדשים :) ~ פרק 3 ~

31/07/2013 327 צפיות 4 תגובות
אממ להמשיך?! ^_^

הבנתי מייד מי זה.
יצאתי בשקט החוצה כדאי שהשכנים לא ישמעו, ובחוץ הוא חיכה לי…

חיים זה האקס שלי ליתר דיוק היינו בחד לפני שבוע אהבתי אותו באמת… אבל התחלנו לריב והכל.

אני: היי. וחייכתי :)
הוא: היי. הוא ענה כאילו משהו לא בסדר האמת ידעתי שלא בסדר אבל עדיין…
ישבנו כמה דקות ושתקנו.
אני: אז…
הוא: אז… עברת הלאה או שננסה עוד פעם?
אני: תקשיב נימאס לי כבר לריב איתך ונימאס לי כבר כל יום לקבל שיחות " תבואי לקחת אותו הוא שתה יותר מדי " ושוב אותך המריבות, ושוב מסננים אחד את השני… שתקתי כמה שניות והוספתי : תקשיב רציני שכשאי שנוותר אני לא יכולה יותר ככה אני הכי אוהבת אותך בעולם אבל אני לא יכולה ככה.
הוא: אז זהו?! ניגמר?! ככה את מוותרת על כל מה שהיה?! עם את אוהבת אותי כל כך אז למה את מוותר?!
הסתכלנו אחד על השני בלי חיוכים בלי הבעות פנים פשוט הסתכלנו אחד לשני בעיניים בשקט.
הוא: לאא !! זה לא קורה לי! אל תגידי לי שאת כבר עברת כל כך מהר. הוא צעק.
אני: לא לא עברתי אותך אתה עדיין חשוב לי אבל פשוט אחרי הכל… פשוט נימאס לי ואני מרימה ידיים… עברנו ביחד הרבה אבל אני פשוט לא יכולה יותר ככה!! מצטערת.
הוא: את יודעת בכלל מה את מפסידה?
אני: כן… ואני לוקחת סיכון…
הוא: לכי זדייני!!! אחרי הכל, מטומטמת את בחיים לא תמצאי מישהו כמוני. הוא קם צעק עליי והלך.
מילמלתי לעצמי: אל תדאג לי אני ימצא יותר טוב ממך…
פתאום ראיתי את רוי יוצא מהביניין הבנתי שהוא ראה את מה שקרה פה.
_____
נקודת מבט של רוי:

~ וואו מי זה בכלל שידבר עליה ככה?! ~
אני: היי, בא לך להסביר מי זה היה?!
היא: אמ פאק ראית הכל?
אני: ראיתי מספיק, בא לך לשבת ולספר?
ישבנו על הספסל והיא סיפרה לי עליו ועליה הכל ומה הקטע הזה היה עכשיו…
אני: איך הוא בכלל יכול ליפגוע בילדה עדינה כמוך?
היא שוב חייכה את אותו החיוך היפה שלה הוא כמו מגנט גורם לך גם לחייך.
אני: יש לך חיוך יפה.
היא: תודה גם לך. וציחקקנו לא הבאנו למה כי זה בכלל לא היה מצחיק אבל ניהננו מלשבת ביחד ולצחוק בלי שום סיבה.
עלינו לקומה שלנו נישקתי אותה בלכי ללילה טוב וניכנסתי הביתה.
לא הצלחתי להירדם המחשבות שלי היו עליה, ל החיוך, ואחרי זה מייד עבר על הדביל הזה האקס שלה, לא מבין איך היא יכלה בכלל להיות איתו?! יוו עולים לי עצבים ו100 אחוז אני לא ירדם… טוב נו מחר יש מסיבה ניהנה קצת אולי אני והיא יותר נכיר ואולי יצא משהו אבל אני מבטיח!! א נ י ב א ל א פ ו ג ע !
בבוקר התעוררתי כעאלק בוקר על מי אני עבוד ב 2 בצהריים קמתי התארגנתי והכל… וכל כך רציתי לראות את יובל.
דפקתי בדלת ואף אחד לא ענה לי אז ניכנסתי
_____
נקודת מבט של יובל:

רוי: יובל? יש מישהו חי?
אני: רגע באה !!
ירדתי בשיא המהירות!!
רוי? היום זה יום ההולדת שלי!??!
אני: דפוק חשבתי שקרה משהו!!
רוי: בגלל זה לרוץ מהר ומה שהספקת לשים זה רק מגבת?!
וצחקנו
אני: חח סתום!!! חכה רגע אני באה זזתי להיתלבש
רוי: כן לא יזיק חחח אבל דווקא יפה לך גם ככה. וצחקנו
היתלבשתי וירדתי עליו.
אני: רציתה משהו?
רוי: האמת כן…. תבואי היום למסיבה ב8 בנתיים זזתי ביי. הוא נתן לי חיבוק ונשיקה בלכי שכל כך רציתי שזה לא הייה רק זה.

השעות עברו ועברו ועברו….
התארגנתי ויצאתי השעה כבר הייתה 8:15 שמעתי הרבה ילדים באים ומוזיקה רועשת.
_____
נקודת מבט של רוי:

אני: וווואאאאאאוווווווו אחי קלוט זאת אישתי לעתיד.
שמתי לב שכל המבטים הופנו עליה, מייד הלכתי עליה חיבקתי אותה הכרתי עם חברים והזמן הלך טוב פתאום ניכנס חבר של אלכס…
_____
נקודת מבט של יובל:

~ מה לעזעזל הוא עושה פה?!?! ~


תגובות (4)

מהמממממממממם תמשיכי!!!!!!!!

31/07/2013 13:09

מדהים תמשיכי

31/07/2013 13:25

כן

31/07/2013 13:42

תמשיכי

31/07/2013 14:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך