מקווה שאתן אוהבות :)

שכנים חדשים :) ~ פרק 6 ~

01/08/2013 294 צפיות 2 תגובות
מקווה שאתן אוהבות :)

~ לא זה לא יכול להיות אני הבטחתי לא ליפגוע בא רק לא אני!! ולא אפאחד אחר!! אני חייב לעשות משהו!!
אני ח.י.י.ב ל ה ח ז י ר א.ו.ת.ה!! איך?! ~
_____
נקודת מבט של יובל:

בבוקר קמתי וההורים שלי כבר הספיקו לעוף מהבית. התקלחתי צחצחתי שיניים וירדתי למטבח להכין משהו לאכול, שכב שם מכתב:
" ילדה יפה שלנו אבא ואי כותבים את המכתב הזה כי אנחנו מאוד אוהבים אותך!! אנחנו כבר מתגעגעים אתמול לא יצא לנו כל כך לדבר על כל המצב שקרה בינינו, אבל מבטיחה לך שהכל הייה בסדר אנחנו אוהבים אותך מאוד ותיזכרי שזה רק בשבילך! ובוקר טוב נסיכה שלנו :* אוהבים אותך… אבא ואמא ".
בטח עכשיו תגידו " אוו איזה חמודים " אבל לי יש רצון רק להקיא!! נימאס כבר אתם יודעים כמה מכתבים כאלה זרקתי? איזה 1000 ומשהו עם לא 100000… בקיצור הבנתם. היום עבר רגיל ולא היה לי כל כך מצב רוח לצאת לטייל אבל חברה טובה שלי אנה ( בגילי החברה הכי טובה <3 ) קראה לי לבוא איתה לשופינג כי אין לה מה לילבוש לאיזו מסיבה.
~ שיחת פלאפון שלי ושל אנה ~
אני: אוףף איתך טוב טוב רק תסתמי!! חח מפגרת מה לא עושים בשביל חברות? ראית איזו חמודה אני?
אנה: חחחחח מאוהבת בך יאללה יש לך 20 דקות להיתארגן ותקשרי עליי ניפגש בקניון.
אני: טוב ביי י'חופרת. צחקנו וניתקנו.
היתארגנתי שמתי בושם הסתכלתי המראה ואמרתי לעצמי ~ פאק איזו מטומטמם את שבאמת האמנת שהוא אמיתי! זהו מעכשיו את יוצאת לכל מקום ומנסה לשכוח ממנו! ~
אני ואנה ניפגשנו!
אנה: יאללה אהובתי ספרי מי זה השכן החדש הזה שעבר לגור בדירה שעבר שלי?. צחקנו ואז התחלתי לספר לה עליו ואז שוב נזכרתי בוא ונהיה לי פרצוף מבואס.
אנה: הלוו? את לא מספרת לי משהו?
אני: האמת סיפרתי לך רק עליו לא סיפרתי מה קרה לי איתו!
אנה: אז יאללה יא מכוערת ספרי.
סיפרתי לה הכל…
אנה: וואו טוב נוו מנייאק! יאללה חלאס באסה וזה… בואי נילך לעשות חיים עם החיים שלי.
חיבקנו אחת את השנייה, ואז עברנו את כל הקניון צחקנו הרבה, אני ואנה כבר רגילות לצאת לפחות פעם בשבוע וליראות מה חדש בכל החנות שיש בקניון או שבכל מקום אחר, אנחנו אוהבות להעביר את הזמן ביחד כי מכירים את זה שאתם מטיילים עם מישהו? או שאוהבים מישהו כל כך חזק שמפחדים לאבד? או רגע כזה שפשוט… לא רוצים לעצור את הרגע הזה?… ככה זה כשאני נימצאת עם אנה… היא מוציאה אותי מהמציאות הקשה אל החיים היפים, אל האוויר, אל השמיים הכחולים, מכירים את זה שאתם שבוע שלם כל כך " עסוקים " שבסוף שבוע אתה מטייל ואתה פתאום רואה דברים שלא ראיתה כל השבוע? לדוגמה להסתכל על השמיים ולראות שמיים כחולים עם עננים לבנות, ואז אתה ניזכר בכל הזכורונות הטובים שלך וגם את הרעים. ככה זה החיים!
אנה: וואי כמה דברים קנינו. וצחקנו
אני: יוו היה כיף ברמות.
אנה: טוב אז את באה היום למסיבה?
אני: איזו מסיבה?
אנה: ווואייי מצב קשה חחח אני יבוא עם מונית היום לאסוף אותך אני יתקשר עלייך מתי לצאת אבל תיהי מוכנה ל9!! סבבה אהובתי?
אני: חח ניראה כבר.
אנה: לא ניראה כבר את חייבת לילבוש את השימלה הלבנה שקנינו. סבבה?
אני: טוב טוב יאללה ביי יא קופה.
אנה: חחח מאוהבת בך יא תפוח אדמה.
חזרתי הביתה השעה כבר הייתה 7 בערב… הלכתי להתקלח, צחצחתי שיניים שוב ( כן אני אוהבת להיות נקייה אין מה לעשות ) לבשתי את השימלה הלבנה היא היייתה עם גב פתוח ומקדימה היא הייתה קצרה אבל מאחורה הייתי תחרה והיא הייתה ארוכה מאוד מגיעה עד לריצפה.
עשיתי בייביליס, התאפרתי, וכבר הייתי צריכה לצאת! שמתי בושם, הסתכלתי על עצמי במראה ויצאתי :)
אנה חיכתה לי במונית.
היא: יווו איזו מהממת איזה בושם נעים יווו אוהבת אותך.
אני: חח סתמי מי שמדברת.
היא: מבטיחה כל הבנות יקנאו בך!
אני: חחח סתמי סתמי!!
הגענו למקום ובכניסה למועדון ליתר דיוק זה היה מוסד.
עלינו לקומה השנייה ואת מי ראינו שם?!…
אני: אנה בואי נילך לקומה אחרת בבקשה.
אנה: למה?
ואופס הוא תפס אותי.
_____
נקודת המבט של רוי:

היא עמדה שם כל כך יפה כולם הביטו בא שוב -_- היא הייתה לבושה בשימלה לבנה ויפה.
אמרתי ליובל שאני רגע חוזר להלכתי עליהן.
אני: אז.. ממצב?
אנה: חח מעולה! מכירים!?
אני: לא אבל את חברה שלך כן.
אנה: יובל!! לא סיפרתי לי שיש לך ידיד כזה חתיך.
יובל: וואלה לא ידעתי שהוא ידיד שלי! חשבתי שהוא סתם מנייאק.
אני: אאוץ' למה להעליב ככה?
יובל: לא אכפת לי מימך!!
אני: חח בטוחה?
יובל: כן. היא היתעצבנה והלכה לחברים של אנה ושלה כניראה.
מייד עלה לי רעיון!!


תגובות (2)

תמשיכיי זה מהמם

01/08/2013 21:03

מהממצמממממממם תמשיי!!!!!!!

01/08/2013 21:06
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך