שלום רב, סלקום ונטוויזן!

27/04/2016 708 צפיות תגובה אחת

שלום רב, סלקום ונטוויזן!
הים, בתאריך 27 באפריל 2016, מצאתי אל פני תא דואר שלי פתק דבוק היטב.
הכתובת היתה "על הקיר" – בפינה השמאלית – "נטוויזן", בפינה הימינית – "סלקום".
מתחת לסמלי החברות המכובדות הנ"ל הודפס:
"שלום רב, טכנאי מקבוצת סלקום נטוויזן ביקר בביתך ע"פ התיאום שבוצע מולכם.
בתאריך 26.4.16 שעה 11:40 בזמן הביקור לא נכחתם בבית.
לתאם מועד חוזר נא ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות:
נטוויזן – 3031*
סלקום – 3123* "
ניסיתי להתקשר אל החברות הנחמדות הנ"ל – קוראים, אני חושב, מכירים כבר את הסיפור החוצפני: חייגו מספר ת.ז, חייגו אמצעי התשלום…
בקיצור, אני צריך לסכן את הכרטיס … לצורך לדווח שנציג קבוצת סלקום נטוויזן פשוט טעה – לא דיברנו עם החברות המכובדות הנ"ל כלל, אך למרות זאת היינו בבית גם בתאריך 26.4.16 שעה 11:40 וגם היום (ש"הטכנאי מקבוצת סלקום נטוויזן" ביקר).
יש לציין גם, שאתמול בערב בתא הדואר לא היו שום פתקים!
עוד דבר, שכמעת שחכתי עליו! עדיין ב"נטוויזן" רשומה בתור לקוחה סבתא ז"ל שנפתרה לפני 10 שנים! עשרות פעמים דברתי עם מוקד שירות הלקוחות, שלחחי מסמכים ואישורים – אין תגובה!
יכול להיות, שזו סבתא דיברה עמן?!
אז בחרתי דרך בטוחה להודיע לקבוצת סלקום נטוויזן – דרך הפרסום באתר הזה.
ואם יהיה מזל, יכול להיות, שמישו מ"משרתי העם" ישימו לב אל המצב הבלטי נסבל כשאין שום אפשרות ללקוחות חברות גדולות לדבר עמן בצורה בטיחותית.


תגובות (1)

וואי אני שונאת את זה! במיוחד את זה שהם מתקשרים ומשאירים הודעה קולית .

27/04/2016 19:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך