שלוש -עונת הרווקות – פרק ראשון

time machine123 18/03/2016 568 צפיות אין תגובות

אייל דסאו- המנחה של " שלוש- עונת הרווקות"-
שלום לכם צופים יקרים וברוכים הבאים לעונה השנייה של " שלוש- עונת הרווקות". אני אייל דסאו , בפרק של היום אנו נכיר שלוש נשים יפות ומוכשרות בנות שלושים וארבע הרוצות לחפש את שאהבה נפשן. לפני שנמשיך הלאה , צופים יקרים ונגלה מי הן שלוש הרווקות שאנחנו עומדים להכיר. שלוש הרווקות הן כנרת שרעבי בת שלושים וארבע מנתניה , שחרית שבזי בת שלושים וארבע מנתניה ואורנית דהרי בת שלושים וארבע מנתניה.
לפני שנכיר אותן , נצא למקבץ קצר של פרסומות ולאחריהן נכיר מקרוב את שלוש הרווקות שלנו. מיד חוזרים! לא לפספס את זה! זה הולך להיות מעניין! קדימה נגנים תתחילו לנגן אולה אולה ואולה! אני מרגיש שאני נסחף!
אייל דסאו- המנחה של " שלוש- עונת הרווקות"-
שלום לכם שוב הצופים בבית , חזרנו! לפני שיצאנו לפרסומות נקבתי בשמן של שלוש הרווקות שנכיר אותן מקרוב. עכשיו אני גאה להזמין לפה את שלוש הרווקות החמודות , קבלו אותן לצלילי השיר " איילת חן" של ציון גולן. הנה הן באות , קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות. שחרית שבזי , אורנית דהרי וכנרת שרעבי בבקשה בואו שבו חמודות שלי. מה נשמע הכול טוב?
שלוש הרווקות יהיו סגורות במשך שישה חודשים בלבד בתוך ווילה יוקרתית השוכנת בלב ליבה של העיר נתניה. ועכשיו , סיפרו לי איך ההרגשה שלכן בנוגע לכך שתהיו סגורות במשך שישה חודשים ותהיו מנותקות מכל מה שקורה בארצנו שלנו?
כנרת שרעבי – בת שלושים וארבע , מנתניה-
האמת שאני לא יכולה לסבול את העובדה שנהיה מנותקות למשך שישה חודשים , משהו בי לא מסוגל להשלים עם זה. לדעתי זאת רק נקודה לרעתנו , מכיוון שאנו לא נדע מה מתחרש מסביבנו. כמובן שבאתי כדי למצוא את שאהבה נפשי משום שאני כבר בת שלושים וארבע. אני לא רוצה להגיע לגיל מאוחר ולהתחרט על כך שלא מצאתי מישהו כדי להתחתן. ועכשיו , השנים חולפות מהר מדיי ואני לא מספיקה להנות ממה שיש לי.
שחרית שבזי- בת שלושים וארבע, מנתניה-
אני רוצה להוסיף על דבריי חברתי שכל פעם שהוריי לוחצים עליי ללכת לסדנת זוגיות. לא נעים לי להגיד להם " לא" מאוד קשה לי לסרב לבקשתם ואני הולכת מפני שאני חייבת ולא מפני שאני רוצה באמת. אני לא יודעת בדיוק מה טוב בשבילי , ללכת לסדנת זוגיות ולהתאכזב כל פעם שאני רואה שהם לא מחדשים , הם מדברים כל הזמן על אותם הדברים אותם אני רושמת במחברת קטנה בצבע אדום. ותאמין , אייל. יש לי לפעמים הרבה מה להגיד להם. למרות שהם מטיפים לי בעניין מציאת בן זוג מתאים. לא יכולתי להתחתן מכל מיני סיבות. וגם עכשיו אני מרגישה שאם אחמיץ את ההזדמנות היחידה שיש לי כדי למצוא בן זוג שיתאים לי. אין לי שמץ של מושג למה אני לא מתחתנת. אולי דווקא מהסיבה הפשוטה שהעדפתי תמיד להיות לבד ולא שיהיה לי מישהו שישתלט עליי.
אורנית דהרי- בת שלושים וארבע , מנתניה-
ובכן , לי יש להוסיף משהו בנושא. אתה מכיר את ההרגשה הזאת , אייל? כשההורים שלך רוצים לבקש ממך טובה. אז אין לך שום דבר שיגרום לך להגיד " לא". הוריי הכירו לי מישהו עשיר בעל מסעדה תימנית בירושלים. בסוף אמרתי לו לא ולא התחתנתי בסוף. כי לא רציתי בשום אופן להיכנע ללחץ של ההורים שלי. כל זה קרה כשהייתי בת שלושים ושתיים, והרגשתי חצויה כי לא ידעתי מה אעשה בחיי. ועדיין אני לא יודעת מה אני עושה בחיי.
אייל דסאו- המנחה של " שלוש- עונת הרווקות"-
ואני רוצה לשאול אותך , שמרית .. או , לא! סליחה התבלבלתי שחרית מה את מחפשת בבן זוג? מה בדיוק את רוצה?
שחרית שבזי- בת שלושים וארבע, מנתניה-
ובכן , אני לא יודעת עדיין מה אני מחפשת. אז אני לא יכולה להגיד לך מה בדיוק אני רוצה. אין דבר כזה ' אהבה מושלמת'. אני יכולה להגיד רק דבר אחד שבטוח שזו חוויה חד פעמית שאני מוכרחה לדעת מהי בדיוק. מעניין אותי לדעת איזה גברים יבקרו אותנו בקורת הגג ממש ממול לים. אני לא יודעת בדיוק איזה גברים יהיו והאם אחד מהם ימצא חן בעיניי. אני אוכל לדעת בוודאות רק אחריי שאני אכיר ואני אצא עם גבר אחד שיבוא לראות אותנו בתוכנית מס' שתיים. אני לא רוצה להרוס לצופים ולספר להם מה יהיה. אני בעצמי לא יודעת במי אני אתאהב והאם אצא פה עם מישהו. אני לא מבקשת מציאות או פנטזיות שמתקיימות רק בסרטים. אני רוצה מישהו יציב ונאמן.
אייל דסאו- המנחה של " שלוש- עונת הרווקות"-
ועכשיו אני עובר אלייך אורנית. את כותבת שירים בזמנך הפנוי. האם את חושבת שבאמת תמצאי פה את שאהבה נפשך או שזה פשוט יהיה בזבוז זמן מבחינתך?
אורנית דהרי- בת שלושים וארבע , מנתניה-
וואו , איזו שאלה קשה! אני באמת לא יודעת מה יהיה , מה אני, נביאה? איך להסביר לך שאני פשוט לא מסוגלת לענות לך על השאלות. נחכה ונראה מה יהיה. אותי מעניין לדעת האם יהיו גברים הרפתקנים בעלי שיער בלונדיני ארוך. אני אוהבת בנים עם שיער ארוך. מעניין אותי איך תהיה החוויה הזאת שנהיה סגורות אני והבנות במשך שישה חודשים בתוך ווילה יוקרתית בלב ליבה של העיר נתניה. איך נוכל להסתדר זו עם זה במשך שישה חודשים? וואו , זה באמת הרבה. מה אתה היית עושה, אייל?
אייל דסאו- המנחה של " שלוש- עונת הרווקות"-
הופה , איזו שאלה! מה הייתי עושה? לא על חשבון התוכנית , אורנית יקירה! בסדר? נדבר על זה אחר כך. לפני שהפרק שלנו מסתיים. ברצוני לפנות אליכם , צופים יקרים. בפרק הבא שלנו יבואו גברים לקורת הגג וינסו להתחבב על ליבן של שלוש הרווקות המתוקות שלנו. תודה רבה לאורנית דהרי , שחרית שבזי ואחרונה חביבה , תודה לענקית מכולן , תריעו לכנרת שרעבי המקסימה. וזהו, עד כאן הפרק שלנו להיום. תהנו ותרווחו בחג המצות . שיהיה לכל בית ישראל בכל הארץ , פסח כשר ושמח. אני אייל דסאו ונתראה באותו המקום .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך