תגיבו כדי שאני אדע (:

ילד חדש , אהבה חדשה

תגיבו כדי שאני אדע (:

הקדמה:
היי , אני נועה , אני בכיתה ט' , עולה ל- י' .
לא חסר לי כלום . ישלי בית גדול עם הורים שאוהבים אותי ממש , ואני אוהבת אותם בחזרה . יש לפעמים ריבים אבל אחרי כמה דקות שוכחים מזה . ישלי אחד שגדול ממנו בשנה . קוראים לו עומר .
רק דבר אחד באמת חסר לי .. זה ישמע לכם הזוי אבל חסר לי חבר :/
ישלי עיניים כחולות , וכולם אומרים לי שיש לי גוף יפה ושכשאני אגדל אני עוד יהיה דוגמנית . הרבה בנים מתחילים איתי . יש חתיכים , יש פחות .. אבל אני לא מתרגשת מזה . אני גם לא אוהבת אותם . יש ילד אחד שאני כבר מאוהבות בו מכיתה ז' , אבל הוא לא ממש שם עליי . אני די מקובלת בשכבה .
לחברה הכי טובה שלי קוראים בר . אנחנו חברות מגיל 4 . היא מספרת לי הכל ואני מספרת לה הכל . אנחנו ממש כמו אחיות .
כל הילדות בשכבה שלי מעריצות את וואן דיירקשן , אבל אני לא מתחברת אליהם . אני מעריצה מישהו אחר . אני דווקא מעריצה את אסף הרץ . החתיך הזה מאליפים …

השנה החדשה של כיתה ט' התחילה … הגיע ילדה חדש לכיתה בשם אופק . ילד ממש חתיך ! איך שהוא נכנס לכיתה הוא לא הוריד ממני את המבט .. והאמת שגם אני לא יכולתי להוריד ממנו . הוא היה ניגש אליי מלא פעמים , הוא היה מנסה להתחיל איתי . והאמת ?? כל פעם שהוא ניגש אליי הלב שלי היה מתחיל לדפוק מהר , כאילו אני מאוהבת בו . אבל זה לא יכול להיות …. אני מכירה אותו רק שעה אחת !
משם …. כבר העניינים הסתבכו לנו ..

להמשיך ?!


תגובות (3)

תמשיכי

08/12/2013 10:08

תמשיכי

08/12/2013 10:12

תמשיייכיייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*

08/12/2013 10:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך