~מאיוש~
טוב ממששש השקעתי בפרק אז בבקשה תשקיעו גם אתם מאמץ ותגיבוו. אוהבת אותכןן בננותתת!!

שנה חדשה ואיתה הפתעות חדשות- פרק 4

~מאיוש~ 04/02/2015 763 צפיות אין תגובות
טוב ממששש השקעתי בפרק אז בבקשה תשקיעו גם אתם מאמץ ותגיבוו. אוהבת אותכןן בננותתת!!

נקודת המבט תהל:
קמתי בבוקר אחרי שינה ארוכה במיוחד, הייתי חייבת להשלים שעות שינה אחרי הטיסה וסידור הבית וכל הדברים האלה.
קמתי מהמיטה והתיישבתי וחשבתי איזה מזל שאנחנו בחופש הגדול ואני לא צריכה ללכת עכשיו לבצפר וצחקתי. לקחתי את האייפון מהשידה שליד המיטה ושלחתי לירדן הודעה " אהובה איך היה?? דברי איתי" ונעלתי את האייפון.
יצאתי מהמיטה לכיוון השירותים שיש לי בחדר. צחצחתי שיניים ושטפתי פנים וירדתי לקומה למטה בדיוק כמו שאני. עם פיג'מה.
אני חולת פיג'מות!! זה האהבה שליי בחיים!
תמיד שאני מדוכאת או כועסת אני שמה פיג'מה יפה ונכנסת למיטה. זה גם הכי נוח בעולם אז זה מצויין.
ירדתי מהמדרגות והלכתי לכיוון המטבח. כמובן שכל שנייה שעברה ושנייה שאחריה התפעלתי מיופיו ומגודלו של הבית הזה. הוא היה פשוט מושלם.
הכנתי לי נס והוצאתי חבילת אוראו מהמגירה , והלכתי בזהירות כדי שהנס לא יישפך לכיוון הסלון .
התיישבתי על הספה והדלקתי טלוויזיה ושמתי את הסדרה שאני אוהבת יומני הערפד.
וואווו אני מכורה לסדרה הזאת! חולה על ערפדים. זה יצור כזה חתיךך!
הרגשתי רטט בכיס של הפיג'מה , הוצאתי את האייפון וראיתי הודעה מירדן.
"אני יספר לך הכל , אבל בואי נצא לאנשו ואני יסביר לך הכל שם" היא כתבה.
"אין בעיה, לאן את רוצה לצאת? שלחתי.
אחרי כמה שניות היא כתבה "לים, תתארגני עוד עשר דקות אני אוספת אותך ונלך לתחנת אוטובוס" .
"טוב" עניתי לה וישר סיימתי את הנס מהר ועליתי לחדרי להתארגן.
נכנסתי לחדר ארונות שלי והוצאתי בגד ים סטרפלס פפיון וורוד ותחתון שחור , מעל זה לבשתי שורט קרעים בהיר חולצת בטן שחורה כפכפי הוואינס שלי ולקחתי את האייפון וכסף ושמתי בכיס וירדתי למטה לחכות לירדן.
אחרי 3 דקות בערך שמעתי דפיקות בדלת.
:פתוח" צעקתי ואז היא נכנסה ונעמדתי כדי לצאת.
"פשש מיזאת הכוסית הזאתייי?? " היא צעקה. חחחחחחחח כמה אהבה אליייהה!
"חחחחחח סתמי השכנים יישמעו" עניתי לה כדי להתגרות בה ויצאנו.
"טוב יאללה ירדי דברי" אמרתי לה בינתיים שאני מוציאה כסף מהכיס כדי לתת לנהג אוטובוס.
"לא לא עכשיו כשנגיע" היא אמרה ונתנה לו גם היא.
לאחר נסיעה של עשר דקות הגענו לים כל כך רצייתי להגיע כי זה היה יום כל כךךך חם!!
הלכנו קצת על החול החם וכשמצאנו מקום שקט פרסנו שמיכה דקה והתיישבנו.
"נווו" שאלתי חסרת סבלנות.
"אוקיי שמעי זה היה מסובך וזה ופשוט באתי והתביישתי ואמרתי לו דברים והוא אמר לי " .. היא התחילה להגיד מהר בלי הפסקה.
"נוווו" התעצבנתי שהיא מושכת את זה.
"אממ, התנשקנו?" היא חצי ענתה חצי שאלה.
"זה שאלה?! או שאת אומרת??" צרחתי קצת.
"אומרתת" היא צעקה בשמחה.
"אאעעאעאאאאא" צרחתי גם אני.
"אהובה שלייי איזה כיףף לך! רגע רגע אתם ביחד?" שאלתי מהר.
"לא לא.." היא ענתה וישר החיוך שלה ירד.
"אויי , טוב אל תדאגי זה יקרה בקרוב!" עניתי.
"אניי לא מאמינהה שהתנשקתם!! איך זה קרה???" שאלתי ונגסתי בחתיכת אבטיח שהבאנו.
"באתי וישר קלטתי אותו עם מלא שרמוטות כאלה עליו" היא הסבירה ואני הסתכלתי עלייה בהתעניינות.
"באתי ללכת והוא ראה אותי וקרא לי, ואז הוא בא ולקח אותי לצד ואמר לי שהוא צריך להגיד לי משהו. חשבתי הוא הכניס מישהי להריון או משהוו, נלחצתיי" היא אמרה והתחלתי לצחוק.
"סתמייי" היא הרביצה לי מכה קטנה בכתף.
"חחחחחח סליחה סליחה תמשיכי" אני צוחקת ובינתיים כמעט נחנקת מהאבטיח.
"בקיצור ואז הוא אומר לי שהוא אוהב אותי כבר שנה או משהו כזה" היא אמרה ולקחה גם ביס מהאבטיח.
"מה זאת אומרת משהו כזה? את לא זוכרת סתומה?!" שאלתי אותה עם פרצוף טיפה כועס על זה שהיא לא הקשיבה לו כשהוא דיבר איתה.
"לא לא תאמת. פשוט הייתי כל כך בהיי ונכנסתיי לתוך העייניים היפות שלווו ככה שלא שמתי לב מה הוא אומר. הרוב הקשבתיי אבל זה פשוט ברח" היא ציחקקה וגילגלתי עיניים.
"טוב טוב להמשיך?!" היא שאלה ושתת קצת מים מהבקבוק.
"ברווור!" אמרתי בטון פרחה והיא צחקה.
"אוקיי ואז אמרתי לו שאני גם מרגישה אליו משהו ואז הוא פשוט בא ונישק אותי." הייתי בשוק. הכל קרה מהר כל כך. אני מפחדת שהוא יפגע בה ושהוא סתם רוצה לשחק בה.
"וואו." אמרתי בטון מזלזל.
"מה?" היא שאלה והסתכלה לי בעיניים.
"את לא חושבת שזה מוזר שהוא ישר בה ונישק אותך אחריי שהוא הסביר לך שהוא אוהב אותך כמה שנים וזה. זה לא קצת משחק?" שאלתי בזהירות כדי לא לפגוע בה.
"אה את לא מפרגנת לי כאילו?" היא שאלה כועסת. טוב כיראה שזה ששאלתי בזהירות לא עזר.
"ברור שאני מפרגנת אבל אולי הוא סתם רוצה לשחק בך?! הוא מהבחורים האלה ירדן ואת יודעת את זה. ואני פשוט שומרת על חברה שלייי" כעסתי בחזרה.
"מה זאת אומרת משחק בי? למה את חושבת את זה?" היא שאלה ופה היא כבר התחילה ממש להתעצבן ונבהלתי.
"כי הוא פשוט קרה לך אחרי שנייה שנכנסת ואמר לך מלא דברים ונישק אותך! בחייאת ירדן זה לא ניראה לך חשוד?!" אמרתי . אני באמת לא רוצה לריב איתה! אני דואגת לה ואני מפחדת עליה. היא קטנה כזאתי ותמיד אנחנו שומרות אחת על השנייה.
"אה, הבנתי. " היא אמרה. וואו היא נרגעה כל כך מהר?
"כניראה שאת לא מאמינה שמישהו יכול לאהוב אותי פשוט בלי לרצות לדפוק אותי אה?!" היא הוסיפה. טוב כניראה שהיא לא נרגעה.
"את יודעת שלא לזה התכוונתי.
"טוב לא איכפת לי למה התכוונת תהל!" היא צעקה וקמה מהשמיכה אחרי שהכניסה את האבטיח החתוך והבקבוק מים לתיק וקיפלה הכל.
"וואיי אני לא רוצה לריב איתך ירדן!" אמרתיי , ובאמת התכוונתי לזה.
"וגם לא איכפת לי מה את רוצה! " היא אמרה. " אני הולכת. את יכולה לחזור לבד באוטובוס נכון?" היא הוסיפה מבחיוך. ברור שאני יכולה אבל אני מניחה שלא באמת איכפת לה מזה. היא סתם רצתה לשאול כדי לעצבן אותי.
"ביי" היא זרקה לאויר והלכה.
ואני רק נשארתי שם עומדת ומסתכלת עליה הולכת ומשאירה אותי לבד באמצע יום חם וכיפי.
שהיה אמור להיות היום כיף שלנו.
דמעות החלו לזלוג על הלחי שלי בלי הפסקה ופשוט התיישבתי על החול החם והסתכלתי על הים בינתיים שהדמעות לא מפסיקות.
איפה החברות הכי טובות עכשיו? אה ירדן?!
חשבתי לעצמי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך