שנה שלמה

13/07/2016 659 צפיות תגובה אחת

מגיע לך יותר טוב .. מגיע לך מישהי שתאהב ומהלב …
מגיע לך אישה שתעריך כל מה שתעשי בשבילה !! מגיע לך הרבה יותר ממה שאני ! כן אולי פעם הייתי האישה הזאת בשבילך אך לא יותר האהבה ברחה היא הייתה שם פעם אך לא יותר ואני כל כך מצטערת מה לא עשיתי מה לא ניסיתי בשביל שאתאהב בך שוב לא מגיע לך מישהי כמוני לא מגיע לך להיפגע שוב ושוב מחוסר הערכה שלי !!

אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם אני כותבת את זה עם דמעות בעייני כי זה כל כך קשה לוותר על הקשר הזה שכבר הרבה זמן לא מתקדם לשום מקום אז החלטתי לוותר למרות כל הקושי שבעניין אבל השתנינו אנחנו כבר לא אותם נערות שהיינו בתיכון !!

אז כמו שכבר אמרתי מאחלת לך את כל הטוב שבעולם שתמצאי מישהי שראויה לחיבוק החם והאוהב הזה שלך מישהי שראויה להתעורר כל בוקר לצדך מישהי שראויה לכל האהבה שלך !!
אני מצטערת בכל לבי והלוואי והמצב היה אחרת אבל הוא לא לנצח שלך קימי…

כך השארתי את המכתב על שולחן המטבח לקחתי את המזוודות ועזבתי עם כל הקושי שבדבר עם כל הכאב שבזה רק עכשיו למדתי להבין את משמעות המשפט שלפעמים אהבה לא תמיד מספיקה …

וואו קשה להאמין שכבר עברה שנה שלמה מאז שעזבתי את המקום הזה שנה שלמה מאז שעזבתי אותך … שנה שלמה רחוק מכולם לומר את האמת הייתי צריכה את זה בשביל עצמי למצוא את עצמי להבין מי אני ועכשיו אחרי כל כך הרבה זמן הנה אני חוזרת לדירה הישנה בתל אביב לחברים הישנים שעד עכשיו לא קלטתי כמה היו חסרים, לחום הזה של ישראל למשפחה שדאגה במשך שנה שלמה, לחברים האלה ששכחתי כמה משוגעים לפעמים הם יכולים להיות … וכמובן ליאן חייבת לנסות לשכנע אותי לצאת עם כולם כמו פעם לחגוג את זה שחזרתי אחרי כל כך הרבה זמן ואני כמובן הסכמתי הרי ממתי אני סירבתי למסיבה טובה חח .
והנה הגענו כל החברים דופקים ראש נהנים רוקדים בדיוק כמו פעם וכמובן שאני הייתי חייבת להישאר פיכחת כי הרי מי נוהגת בדרך חזרה הביתה … ואז ראיתי אותך יפה מתמיד ניראית שמחה אפילו מאושרת וליבי החסיר פעימה ובדיוק באותו הרגע הבנתי את הטעות שעשיתי הבנתי שבחיים לא התגברתי עלייך אלא רק חייתי בהכחשה כי עכשיו כשאני מסתכלת עלייך אני מבינה כמה שהתגעגעתי כמה שהיית חסרה …


תגובות (1)

יפה, לא רע.

19/07/2016 11:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך