שני זוגות – פרק 2

אינה 28/04/2012 765 צפיות 7 תגובות

מאירועי הפרק הקודם:

כאשר אדם וזיוה הלכו, נעמה הסתכלה עליהם במבט של קנאה, היא ממש רצתה להיות במקום זיוה, שהוא ייחבק אותה, שיחזיק לה את היד, שיגיד שהוא אוהב אותה, ולא את זיוה, היא כל כך רצתה.. כל כך.. אבל הבינה שזהו רק חלום, משהו שלא ייתגשם. היא לא ידעה מה זה, אבל היא הבינה שהיא מאוהבת. אהבה ממבט ראשון.

לפרק:
"לא, אסור לי להתאהב בו. פשוט אסור. יש לי את בני, שאוהב אותי, אבל אני לא. מה לעזאזל אני עושה? קיצר, אני צריכה להיות עם בני, ולשכוח את הילד הזה."
~~
"אדם, ראית איך המלצריתה הזאתי הסתכלה עליך? על החבר שלי? מאמי, אתה פה? אדם אהו" אמרה זיוה לאדם. היא ראתה שהוא מרחף לו בעולם אחר, לא קשוב, הולך כלא אכפתי כזה.
" מה ? אה.. כן.. פסדר מה אכפת לי, נשמה שלי, אני אוהב רק אותך, ו.. לא שם על אחרות." ענה לה בהרהור אדם.
~~
זיוה הלכה לבית, ואדם עלה אליו לבית. הוא חשב על מה שזיוה אמרה לו, על המבט של המלצרית.. האם היא באמת דלוקה עליו? הוא לא הפסיק לחשוב עליה הוא הרגיש שזהו זה.
באמצע שהוא חשב עליה, זיוה שלחה לו הודעה: "אהובי? אתה ישן?"
" לא, נשמה, אני חושב פה עלייך. אני אוהב אותך, יפה שלי." ענה בחזרה
" מאמי שלי, עברה רק חצי שעה ואני מתה מגעגועים אלייך, תתקשר אליי… בא לי לדבר איתך.. 33>" היא שלחה לו.
" סורי מאמי לא יכול, אני הולך לישון עכשו, מחר יש אימון כדורסל על הבוקר. אדבר איתך מחר כבר יפה שלי, לילה טוב, מת עלייך מתוקה , נשמה שלי." ענה.
" יפה שלי, לילה טוב, אני אוהבת אותך.. מואה"
אדם קרא את ההודעה שהוא שלח, וקרא את מה שהם התכתבו ואמר לעצמו: "אני לא מאמין.. למה אני מרגיש מוזר? האם אני מתאהב במלצרית ההיא? האם זאת האהבה ממבט ראשון שחלמתי עליה?"

*אני יודעת שקצר..*


תגובות (7)

ממה לא אכפת לי שזה קצר XD
זה חמודדדדד
פרק שלישי !

28/04/2012 13:15

פרק נחמד :)

28/04/2012 13:20

טנקיו :)
עולה עכשיו.
יש לי 7 פרקים מוכנים בסה"כ.

28/04/2012 13:21

נחמד מאוד! (;
עצה קטנה – תעשי פרקים ארוכים יותר ועוד תיאורים הכתיבה שלך שלך טובה מאוד וזה יכול להפוך את הכתיבה שלך ליותר איכותית (;
מקווה שתיקחי את זה ברוח טובה כי סך-הכל באתי לעזור ומאוד אהבתי! – תמשיכי (:

28/04/2012 13:29

תודה רבה :) כן אם אני זוכרת נכון, הפרקים הבאים יותר ארוכים… (בעצם רק פרק 6 ארוך טיפה לה יותר )

28/04/2012 13:31

וואיי איזה יפה..תמשיכי☻

28/04/2012 14:07

טנקס :)

29/04/2012 07:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך