שני עולמות פרק 1

קמתי מהמיטה ,לפתע אני רואה אור משהו נוצץ בקצה של הארון שלי . אני מתקדמת ,מזיזה קצת את הארון ורואה מן חור עם אורות משהו מוזר . התחלתי להרגיש משהו שמושך אותי ונשכתי לחור הנוצץ המואר בצורה מוזרה בכל מיני צבעים הוא היה צבעוני .

אני את החדר שלי אני הולכת בקצב מהיר למטבח ,בהרגשות מוזרה וקצת פחד . נכנסתי למטבח ואני רואה מישהו יושב ,המישהו הזה לא מוכר לי . שיער בצבע ירוק . אני מתקדמת לעברו ומסתכלת עליו , עיניים חומות גדולות ,שער בצבע ירוק ונראה חתיך . הוא אמר לי \\\"סוף סוף , הגיע הזמן , ברוכה הבאה הביתה אהובתי .\\\"מחייך עליי בצורה מגרה ומוזרה

\\\"מה \\\" אני עונה בקול גבוה טיפה ורצינית . מה הוא חושב על עצמו .

\\\"קשה לי , שכחתי שאת לא זוכרת אותי . בחרת בעולם שהיית חיה בו . סוף סוף , הגיע הזמן שאת יכולה לראות את העולם הזה . התגעגעתי עלייך \\\"מחייך עלי

\\\"מה ? איזה עולם ? רגע .. מה .. מ..מה היה החור המואר וצבעוני ? \\\" הסתכלתי עליו בצורה רצינית

\\\"העולם שלנו ,המקום שנוכל להיות ביחד בלי בעיות ,אבל בחרת בעולם אחר העולם שהיית בו . זה שבר את לבי ,אבל אהבתי אותך מאוד שהסכמתי לזה . רציתי שתהיי מאושרת \\\" החיוך קצת ירד מפניו .

\\\"מה זה אומר העולם שלנו ?\\\"

\\\"עולם שהיית גרה בו , הוא מקום עם מלא בעיות והעולם הזה לא אישר שנהיה ביחד . אז הלכנו לעולם האחר לבית שלנו למקום שלנו אפה אנחנו אמורים להיות ,אבל בחרת לחזור . חזרת כילדה קטנה בת 5 ולא כ18 . כדאי להתחיל חיים אחרים ונורמליים ,כרגע את יכולה להיות בשני עולמות ,העולם שייך לך ולעולם שבחרת לחיות בחיים נורמליים .\\\"

\\\"אני.. אני מאמינה בכך . אני לא יודעת למה ,אבל מה שראיתי היום ומשהו בפנים גורם לי להאמין בך \\\" .

הוא חיבק אותי וחיבקתי אותו בחזרה .לא ידעתי מה קורה ,אבל הרגשתי הרגשה מוזרה ,נחמדה ונעימות.

אולי הוא צודק ? אולי אני שייכת לפו ?

השראה שלי מיחידת המתאבדים ,אבל זה לא הולך להיות דומה ! אני לא הולכת לגלות לכם מה יהיה ,אבל יהיה סוחף,דרמתי. :)

אהבתם את התחלה ?

העלאתי את זה באתר אחר גם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך