תאהבי אותי , לוסיה!-פרק 2 😘💜💜💔💔💔

time machine123 23/10/2018 492 צפיות אין תגובות

-אחוזת לינרס-

קלרה: בוקר טוב , אהובי. מה שלומך. באתי לשתות כוס קפה ולדבר איתך קצת.

מה עם החבר שלך , סנטיאגו , הוא פנוי או שהוא נשוי? עכשיו ברצינות אני אומרת את זה לא בגללי, אלא בגלל אחותי לוסיה, היא קשוחה מאוד ולא יוצאת מהבית מאז שהיא נפגעה מהבחור שלא אהב אותה כפי שהיא רצתה לחשוב.

בניסיו: אמרתי לסנטיאגו שלא ינסה אפילו להתקרב ללוסיה, לוסיה היא בחורה שבאה מרקע קצת שונה ממנו.

ניסיתי לשכנע אותו להפסיק לרדוף אחריה כי הלב שלו די פגיע. הוא יוצא עם פלורנסיה, מישהי שרק אכפת לה מהיופי שלה. אהובתי , זה לא שאני לא חושב שלוסיה בחורה טובה , אלא משום שהיא תשבור את הלב לסנטיאגו , חבר טוב שלי.

ואני לא רוצה שהוא יפגע , את מבינה?

קלרה : כן , אני מבינה מה שאתה אומר. אתה בעצם אומר שהם לא מתאימים.

בניסיו: לא אמרתי את זה , אני חושב שלוסיה אחותך כבר לא מאמינה באהבה ממבט ראשון , נכון?

קלרה: היא לא מפסיקה להגיד את זה כל הזמן בלופים חזקים , ואני לא יודעת כבר מה אעשה איתה . אני באמת מיואשת ממנה.

בניסיו: אני אומר לך את זה ברצינות. אני לא חושב שסנטיאגו יצליח לכבוש את ליבה של לוסיה. אני מניח שדי הבהרתי את הנקודה.

קלרה : כן , אהובי. אני חייבת ללכת. השארתי את הבית מבולגן.

בניסיו: בסדר, אז נראה אותך במסיבה , אהובתי . תמסרי ד"ש חם מהתנור ללוסיה וללונה.

-בית משפחת ולנטה-

לונה : איפה קלרה? מתי היא חושבת להגיע? אני לא ישנתי טוב בלילה , ואת?

לוסיה: ישנתי טוב , וואו , לא קמתי פעם אחת . קלרה הלכה לבקר את בניסיו, האמת שהיא לא מפסיקה לחשוב עליו ולדבר עליו כאילו הוא הבן אדם היחיד בעולם.

לונה: האמת שאני מסכימה איתך. היא די חופרת כשהיא מדברת עליו.

ואם לומר את האמת , נמאס לי לשמוע אותה עד כמה טוב לה איתו.

לוסיה: את באה למסיבה? האמת שאני די מחכה לה הרבה זמן, יהיו הרבה אנשים , אוכל והרבה הרבה מוזיקה טובה.

לונה : בטח שאני באה , בשום אופן אני לא מפספסת שום מסיבה . אחותי , מה עם סנטיאגו? את רוצה לצאת איתו?

או שאת סתם מפחדת מזה למוות?

לוסיה: אמרתי לך שכבר הוא לא מוצא חן בעיניי. הוא סתם בחור מעצבן. ואני לא כל כך מתאהבת בקלות.

סנטיאגו: את מה זה טועה לגביי , אין לך מושג.

את בכלל מכירה אותי שאת יכולה לשלול אותי בצורה המכוערת הזאת.

לוסיה: מה אתה יודע בכלל על אהבה?

סנטיאגו : תתפלאי לשמוע , שאני מבין באהבה הרבה יותר טוב ממך.

לוסיה : נשמע משהו שאתה יודע להגיד על אהבה.

סנטיאגו : אהבה זה הרגש הכי יפה וטהור שקיים , אני חושב שאת לא מבינה מכיוון שאת נפגעת מבחור שהוא לא החזיר לך אהבה ובגלל את לא מאמינה יותר בגברים נחמדים שכמוני.

לוסיה: ואני יודעת רק דבר אחד , שאני לא רוצה להמשיך בשיחה הזאת. אני מניחה שהיה לי מספיק קשה לגלות שהבחור שיצאתי איתו בעבר בכלל לא שם עליי קצוץ.

סנטיאגו : זה מה שאני מסמל בשבילך? את לא מסוגלת להפגין אהבה או שאת בכלל לא יודעת מה פירוש השם " אהבה" במובן הפשוט של המילה.

לוסיה : די , אני פשוט לא מוכנה לדבר איתך . אתה בלתי נסבל. בבקשה תצא מהבית שלי או שאני אצטרך להוציא אותך מכאן בכוח.

סנטיאגו: למה את מתחמקת ממני? אני בסך הכול מנסה להיות נחמד אלייך. אז תנסי להיות נחמדה גם כלפיי. לא עשיתי לך שום דבר.

לוסיה: אני ממש רוצה להאמין למה שאתה אומר. אבל לא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך