תאהבי אותי ,לוסיה!-פרק 5😘💜💜💔💔💔

time machine123 24/10/2018 438 צפיות אין תגובות

-בגן הציבורי-

לוסיה: אני לא רוצה לדבר איתך , בשביל מה גררת אותי לגן הציבורי, בשביל לנסות להגיד לי ש..

סנטיאגו: נפרדתי מחברה שלי בשבילך. אני מאוהב בך , לו, ואני רוצה שתתני לי רק הזדמנות אחת אחרונה.

לוסיה: בסדר , אני אתן לך הזדמנות אחת ואחרונה. אני לא מחבבת אותך , אבל אם אתה כל כך רוצה, אז כן אני רוצה שנהיה ביחד.

סנטיאגו: תראי איך השקעתי בך , איזה פרחים הבאתי לך , אני יודע עדיין שאת לא מאמינה בי.

אבל אני בטוח שגם את תאהבי אותי בהמשך. סיימתי עם פלורנסיה כי היא בגדה בי , את מבינה?

לוסיה: כן , אבל חיוותי אכזבה באהבה כשחבר שלי לא החזיר לי אהבה.

ומאז נעשיתי קשוחה מאוד, תראה , אני יודעת שהייתי קצת רעה כלפייך.

מאוד, אני לא מכירה את עצמי ככה.

תראה , אני לא נפתחת בקלות אבל גם אני לא מתאהבת כל כך מהר.

סנטיאגו: רוצה לשתות יין לבן? אני אמזוג לך ולי בכוסות קטנות. הנה , קחי.

ולגבי זה שאת לא מתאהבת כל כך מהר- שמתי לב לזה , כן.

לוסיה: איזה נדיב מצדך להציע לי יין למרות שאני לא שותה יין בדרך כלל.

ואני גם לא מחייכת כל כך הרבה שזה נדיר אצלי לראות אותי ממש שמחה .

סנטיאגו: בפעם הראשונה מאז כל כך הרבה זמן את מחייכת. זה טוב לפעמים.

איך גרמתי לך לחייך, את יודעת?

לוסיה: אין כל כך מושג איך. זה לא כזה חשוב בחיים. אגיד לך משהו: אתה מתחיל למצוא חן בעיניי מעט.

טוב לך עכשיו?

סנטיאגו: כן , מעט טוב. נלך לאט לאט , לו! אין צורך למהר שום מקום. יש לי שאלה אלייך. את רוצה להיות החברה שלי?

לוסיה: לא יודעת , זה מוקדם מאוד. אני עדיין לא בטוחה שאני יכולה לסמוך עלייך. זה קצת קשה בשבילי.

תבין אותי , נכוותי פעם אחת אבל הפעם הזאת הייתה חזקה מדי שאני לא מסוגלת לשכוח מזה.

סנטיאגו: מה זה אומר שאת לא בטוחה? תתני לי תשובה ברורה , לו.

אני צריך לשמוע אותה , בבקשה.

לוסיה: אין לי תשובה ברורה כרגע בשבילך , מצטערת. אני צריכה ללכת.

אחיותיי מחכות לי בבית.

היה לי נחמד לבלות ביחד לצדך.

סנטיאגו: את רוצה שאלווה אותך הביתה?

לוסיה: לא תודה, סנטי. אתה ממש חמוד . אבל אני מעדיפה לחזור הביתה לבד.

לבד , בלי אף אחד שיציק לי.

סנטיאגו: בסדר , איך שאת רוצה. אני יכול לקבל ממך נשיקה או שזה יהיה חצוף מצדי לבקש זאת?

לוסיה: לא תהיה נשיקה עכשיו . אבל אם אתה רוצה נשיקה על הלחי אני מרשה.

להתראות , סנטי. היה לי מאוד נעים להיות איתך.

פלורנסיה: הנה אתם , איך תפסתי אותך על חם! איתה אתה יוצא , איתה? יא אפס אחד . אז נפרדת ממני בשבילה , נכון?

לוסיה: מי זאת פלורנסיה? הידידה שלך?

פלורנסיה: היית מתה שאני אהיה הידידה שלו , אבל לא. אני החברה שלו, פלורנסיה , נעים לי מאוד.

סנטיאגו: מה את עושה כאן , פלורנסיה? עד חפה עקבת אחרינו, אין לך גבולות , מה?

לוסיה: יש לך חברה? זאת החברה שלך? אז שיקרת לי. אני לא יכולה לסמוך עלייך ככה.

סנטיאגו : חכי רגע , לוסיה. אל תלכי . עד שהיה לנו כיף שנינו ביחד ואת כבר רוצה להרוס את מה שהתחיל?

לוסיה: מה שאני רואה, זה שעדיין לא נפרדת מהחברה שלך , היה בילוי נעים עד שגיליתי שעוד אחד מרמה אותי.

חשבתי שאתה אמיתי , שאפשר לסמוך עלייך , שאתה בן אדם טוב.

סנטיאגו: לו, בבקשה ממך. אל תגידי את זה ככה. אל תעשי לי את זה. את יודעת שיש לי כוונות טובות כלפייך.

לוסיה: ממש כוונות טובות יש לך. אני הולכת. תהנה עם החברה שלך , ושלא תעז להתגעגע אליי כי אתה לא מבין כלום באהבה.

סנטיאגו: תלכי מכאן , פלורנסיה. באת להרוס לי וללוסיה רק כי את חושבת שעדיין אנחנו ביחד.

נפרדנו , את לא מבינה את זה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך