תאהבי אותי, לוסיה!-פרק 6😘💜💜💔💔💔

time machine123 24/10/2018 424 צפיות אין תגובות

-בית משפחת ולנטה-

לונה: איפה לוסיה? לא מתאים לה להיעלם ככה. היא יצאה ולא אמרה לנו שום דבר. זה מדאיג , לא?

קלרה: אל תדאגי, לוסיה תמיד חוזרת הביתה והיא כבר די גדולה אז לא נתערב לה, בסדר?

לונה: קלריטה , לוסיה לא אמרה לנו לאן היא יוצאת בכלל. האמת שאני די מוטרדת בגללה.

קלרה: אל תהיי יותר מדי מודאגת. זה לא טוב. עוד מעט נראה אם היא תחזור הביתה.

אם היא לא חוזרת , אז באמת נצטרך לחשוב על אפשרות אחרת.

לונה: היא אחותי , אם יקרה לה משהו , אני אמות.

מאז שאבא ואימא נהרגו בתאונת מטוס קטלנית.

נעשיתי מאוד רגישה לכל מה שקורה לאנשים שאני כל כך אוהבת.

קלרה: בואי לא נדבר על זה , בבקשה. אני לא רוצה להמשיך בשיחה.

לקחתי אחריות על כל מה שקרה אחרי שההורים שלנו נהרגו בתאונת מטוס מחרידה.

גדלתי אותך ואת לוסיה כדי שתהפכו להיות ילדות מחונכות וטובות מבית טוב.

באמת נתתי לכן את הלב והנשמה.

לונה: ואני באמת מודה לך על כל מה שעשית למעני . ברצינות.

אני ממש מאושרת שיש לי אחות כמוך.

קלרה: גם אני , לונה , גם את אחות טובה . הנה אני שומעת את פעמון הדלת מצלצל.

לונה: אני אקום לפתוח את הדלת. לו , איזה טוב שהגעת הביתה. את יודעת איך הדאגת אותנו למוות.

למה את בוכה? מה קורה לך?

לוסיה: מה שקרה לי שעוד פעם מישהו צחק על חשבוני. רציתי באמת לתת לו הזדמנות. הוא היה נראה לי בחור לעניין, עם ראש על הכתפיים.

סנטיאגו היה כל כך נפלא. עד שגיליתי שיש לו חברה.

לונה: למי? זה שוב הסנטיאגו הזה? מה קורה לך איתו? מה את היית איתו?

לוסיה: כמעט היינו ביחד , עד שהחברה שלו פלורנסיה תפסה אותנו על חם. אני לא מבינה איך הוא עדיין לא נפרד ממנה. כל הגברים אותו דבר.

כל כך נהנתי איתו. הוא הגיש לי יין לבן והביא פרחים בשבילי. הוא רומנטיקן מהסוג הבלתי רגיל. אבל הוא איכזב אותי, דווקא עכשיו כשאני מתחילה להתאהב בו.

די. אני לא רוצה לדבר עליו יותר. אני לא חושבת עליו . זהו זה. הכול נגמר בינינו עוד לפני שהתחיל.

לונה: האמת שחשבתי שהוא נפרד מהחברה שלו בגללך. לא ידעתי שהוא לא באמת נפרד מפלורנסיה. התאהבת ממש חזק , לו. את לא צריכה להכחיש את מה שקורה ביניכם.

לוסיה: מה שקורה בינינו זה כבר לא כל כך משנה לי עכשיו. כל מה שמעניין אותי , זה לנסות להתרחק מסנטיאגו. כל פעם שאראה אותו , יכאב לי יותר.

קלרה: אני יכולה להתערב , לו, אני מכירה את סנטיאגו , לא כל כך מכירה. אבל הוא לא מסוגל לעשות לך את זה. אם הוא נפרד מהחברה שלו בגללך , אז כנראה שהוא באמת מעוניין בך.

לוסיה: תודה קלרה. אבל סנטיאגו כבר לא מעניין אותי. שיהיה עם החברה שלו וישכח אותי. כי אני גם רוצה לשכוח ממה שקורה בינינו.

-אחוזת לינרס-

סנטיאגו: אני לא יודע מה לעשות עכשיו, פלורנסיה לא מסוגלת להבין שאני מאוהב באמת בלוסיה.

היא כופה את עצמה עליי ואני הבהרתי חזור ושנון שאני לא מעוניין בשום קשר איתה.

בניסיו: אמרתי לך שזה ייגמר רע עם לוסיה, הזהרתי אותך רבות ועכשיו היא די נפגעה ממך.

תסלח לי אם אני אומר את זה אבל זה רק לטובתך.

כל מה שקרה לך עם לוסיה זה רק באשמתך.

סנטיאגו: מה אני עושה עכשיו? איך אני אומר ללוסיה שאין לי חברה?

איך אני אומר שיש לי כוונות טהורות כלפיה?

בניסיו: תתחיל בזה שאתה מבהיר לגברת פלורנסיה היקרה שהכול סגור ביניכם.

ושאתה נחוש בדעתך להיות עם מישהי כמו לוסיה.

סנטיאגו: אני לא מסוגל להבין מה פלורנסיה רוצה ממני, אמרתי לה שאני מאוהב בלוסיה בטירוף.

אבל היא נותנת לי תחושה כאילו זה עדיין לא נגמר..

למה היא לא נותנת לי להיות מאושר באמת?

עד שהבנתי שאני באמת אוהב את לוסיה, היא באה והורסת לנו את הבילוי המשותף.

בניסיו: טוב שפקחת עיניים סוף סוף והבנת מי זאת פלורנסיה באמת כמו שהיא. אני יודע שבינך לבין לוסיה מתפתח משהו אמיתי וטהור.

סנטיאגו: אני ממש אוהב את לוסיה ואני לא אפסיק לחזר אחריה עד שהיא תהיה החברה שלי.

אני אכבוש את ליבה בלי שהיא אפילו תדע.

אני צריך את עזרתך עכשיו. אמיגו , אתה חייב לעזור לי לדעת איך אני כובש את ליבה של לוסיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך