תאהבי אותי, לוסיה!-פרק 8😘💜💜💔💔💔

time machine123 28/10/2018 493 צפיות אין תגובות

-בים-

לוסיו: את מרגישה טוב יותר , נסיכה?

פביולה: כן , טיפה . תודה שעזרת לי. אני אוהבת ים וזה מרגיע אותי.

לוסיו : טוב לדעת , אהובתי. איך זכיתי באישה כמוך? זה פלא כל יום מחדש.

פביולה: אחי נמצא במקסיקו, הוא כאן כדי לנסות לכבוש את ליבה של מי שהייתה חברתו בעבר , לוסיה ולנטה , אותה הוא נאלץ לעזוב בגלל שזו הייתה מן הסתם נסיעת עסקים רגילה למדיי.

הנה תכיר אותי , חואן פבלו . חואן פבלו , תכיר את לוסיו, החבר שלי.

אז מה , איך היה בארגנטינה?

לוסיו: נעים להכיר אותך , גיסי לעתיד. אז אתה היית החבר לשעבר של לוסיה ולנטה?

חואן פבלו: כן , מודה באשמה. אני רוצה להחזיר אותה אליי בכל דרך שלא תהיה.

הכול היה בסדר, אחותי. אפשר לדעת למה את יוצאת עם הפושע הזה?

אני חייב למצוא את לוסיה בדחיפות ולהגיד לה שאני פה בשבילה שוב.

פביולה: נראה לך שהיא תסלח לך אחרי שעזבת אותה? ממש לא נעים לי בשבילך , אבל לוסיה נהייתה מאוד קשוחה בגלל העזיבה הפתאומית שלך.

חואן פבלו: אני אעשה כל מה שאני יכול כדי שהיא תסלח לי. אני רוצה שהיא תהיה החברה שלי שוב.

לוסיו: איזה מעניין נהיה פה מאז שהגעת . אני חושב שאתם לא המשפחה הכי משעממת , אתם המשפחה הכי משעשעת שיש.

פביולה: לא נראה לי שיש סיכוי שהיא תרצה אי פעם לסלוח לך על כל מה שעשית לה. ואם לומר את האמת , יש מישהו אחר שמנסה לכבוש את ליבה בעקשנות.

חואן פבלו: תגידי לי בבקשה מי זה , אני ממש סקרן מי המחזר המסתורי הזה? אנחנו מכירים אותו?

פביולה: לוסיה נפגשה עם בחור ששמו סנטיאגו כן בים, שם משפחתו ממש לא מוכר לי. הוא חשב שיש לו באמת סיכוי איתה, הוא לא ידע שהיא קשוחה.

-בית משפחת ולנטה-

לוסיה: אמרתי שאני לא רוצה לראות אף אחד.

את לא מבינה , שאני מדברת ממש ברצינות.

חואן פבלו, מה אתה עושה פה? מתי הגעת?

חואן פבלו: לפני כמה שעות נחתי פה, מה איתך? את לא זוכרת אותי , לו? אני ממש התגעגעתי לראות אותך.

אני יכול לחבק אותך?

לוסיה: לא, איך אתה יכול לחבק אותי , אחרי שעזבת אותי. אתה בכלל לא החזרת לי אהבה.

אני לא יכולה לסלוח לך.

חואן פבלו: הלילה אני ואת נעשה אהבה כמו מטורפים ואני אגרום לך להיזכר בי שאת תתאהבי בי שוב.

בבקשה , תני לי הזדמנות.

אני אוהב אותך כל כך.

חזרתי אלייך , את לא רואה?

לוסיה: כן , אני רואה . ואני די מופתעת לשמוע שחזרת.

אבל עכשיו די איחרת את המועד , כי אני מאוהבת במישהו אחר.

ואני לא רוצה שתיפגע בי עוד הפעם. הספיקה לי הפעם הראשונה.

חואן פבלו: אני רוצה אותך בחזרה, מה זה לא ברור?

אל תגידי לי את זה ככה, בבקשה ממך. אל תשברי את הלב .

אהובתי , אני ממש מאוהב בך בטירוף.

ואני רוצה שתתני לאהבה שלנו הזדמנות.

בפעם האחרונה , בבה.

בואי נעשה אהבה , עכשיו.

אני זקוק לנשיקותיך. אני חייב להרגיש אותך הלילה.

סנטיאגו: לוסיה?! יש לך מישהו אחר? למה שיקרת לי? חשבתי שמתפתח בינינו משהו אמיתי.

הייתי מוכרח לדעת שאת נמצאת עם בחור אחר.

אני הולך אין לי מה לעשות פה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך